ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کنگره AFC در دوحه آغاز شد/رقابت سعیدلو برای نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا



 

 

 

کنگره AFC در دوحه آغاز شد/رقابت سعیدلو برای نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا

 

بیست و چهارمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی پیش در هتل شرایتون شهر دوحه آغاز شد.

بیست و چهارمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا از ساعت 9:30 امروز به وقت محلی در هتل شرایتون دوحه قطر آغاز شد.

کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا از ساعت 9:30 با سخنرانی محمد بن همام رئیس AFC آغاز شد. پس از اعلام برنامه‌های کنگره و انتخابات مجمع عمومی، برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در افق پیشرو تشریح خواهد شد.

از کشورمان علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی به همراه علی کفاشیان و مهدی محمد نبی، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال در بیست و چهارمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارند.

علی سعیدلو در بیست و چهارمین کنگره AFC برای دستیابی به پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در منطقه جنوب و مرکز این قاره با "گانش تاپا" از نپال، "ورنون مانیلا فرناندو" از سریلانکا و "آیبک عالیبایف" از قرقیزستان رقابت خواهد کرد.

علی کفاشیان نیز نامزد حضور در کمیته اجرایی AFC بود که روز گذشته از حضور در مجمع انتخاباتی کنفدراسیون فوتبال آسیا انصراف داد.


ویدیو مرتبط :
صحبت با کفاشیان در خصوص نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنگره جهانی موبایل با جنگ تبلتها آغاز شد/ رقابت بین کدام مدلها شدیدتر است



کنگره جهانی موبایل

معرفی تبلت جدید سامسونگ و تلفن هوشمند اندرویدی هواوی آغازگر کنگره جهانی موبایل بود که از امروز دوشنبه 25 فوریه (7 اسفند) آغاز شده و تا پنجشنبه 28 فوریه ( 10 اسفند) ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حدود 1500 ارائه دهنده در این مراسم سالانه که در بارسلون اسپانیا برگزار شده، شرکت کرده اند.

سامسونگ تبلت 8 اینچی خود را با وضوح تصویر 189 پیکسل در هر اینج معرفی کرده که اندازه آن اندکی بزرگتر از آی پد پرفروش مینی است.

تلفن هوشمند اسند P2 از شرکت چینی هواوی نیز با صفحه نمایش 4.7 اینچی و وضوح تصویر 315 پیکسل در هر اینچ دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است.

این شرکت چینی اظهار داشت که این تلفن دارای ویژگی با عنوان "لمس جادویی" است که چون لومیا 920 به کاربر این امکان را می دهد با دستکش از صفحه لمسی تلفن خود استفاده کند.

جنگ تبلتها در کنگره جهانی موبایل

گلکسی نت 8.0 سامسونگ به عنوان دستگاهی تبلیغ می شود که می تواند به طور همزمان دو برنامه اجرایی را درحالی که صفحه به دو نیم تقسیم می شود اجرا کند و با داشتن قلمی چون S Pen می تواند گزینه ای برای قلم و کاغذ سنتی باشد.

این شرکت کره جنوبی اضافه کرده است که این دستگاه به قدر کافی سبک است که بتوان آن را با یک دست بلند کرد و می توان با استفاده از آن تماسهای تلفنی نیز برقرار کرد.

براساس اعلام شرکت تحقیقاتی IDC، سامسونگ موفقترین تولید کننده تلفنهای هوشند در دوره اکتبر تا دسامبر در نظر گرفته می شود و در حال حاضر 21.1 درصد از سهم بازار را در اختیار گرفته است.

 کنگره جهانی موبایل

 
این شرکت تحقیقاتی اضافه کرده است که سامسونگ موفقیت و جایگاهی که در آن قرار گرفته را تاحد زیادی وام دار تلفنهای هوشمند خود است و در بخش تبلتها سهم بازار 15.1 درصدی دارد، این درحالی است که سهم اپل از بازار تبلتها 43.6 درصد است.

بن وود رئیس بخش تحقیقات در سی سی اس اینسایت گفت: گلکسی نت 8 نشان دهنده تلاش های سرسختانه سامسونگ برای ربودن گوی سبقت در بازار تبلت از اپل است اما در عین حال تلاش می کند از خود نیز در مقابل کیندل فایر و نکسوس 7 دفاع کند.

گلکسی نت 8 طی دوره آوریل تا ژوئن در اروپا، کره جنوبی، چین و چند کشور دیگر عرضه خواهد شد.

جاه طلبی شرکتهای چینی

هواوی تلفن اندرویدی اسند P2 خود را به عنوان سریعترین تلفن هوشمد توصیف کرده است، چرا که این مدل نخستین دستگاهی است که از تراشه LTE Cat 4 برخوردار شده است، به عبارت دیگر این دستگاه دانلود 4G را تا سرعت 150 مگابایت در ثانیه افزایش می دهد.

این دستگاه همچنین دارای تراشه ارتباطات حوزه نزدیک (NFC) است و با ضخامت 8.4 میلیمتری دستگاه نسبتا باریکی محسوب می شود. اما صفحه نمایش آن نسبت به مدلهای اخیر ال جی ، اچ تی سی و نوکیا از وضوح کمتری برخوردار است و به جای خروجی 1080p ویدئو تصاویر 720p نشان می دهد اما این امر به حفظ شارژ بیشتر کمک می کند.

براساس گزارش IDC، هواوی که در سه ماهه چهارم سال گذشته 10.8 میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته درمیان فروشندگان بزرگ دنیا محسوب می شود. اما با این فروش تنها 4.9 درصد سهم بازار را در اختیار دارد.

هواوی مصمم است که راه خود را به بازار تلفنهای همراه باز کند اگرچه شدت رقابت این بخش به این معنا است که هواوی باید برای موفقیت بیشتر سرمایه گذاری کند.

هواوی اظهار داشته است که این تلفن در ماه ژوئن در فرانسه به روش می رسد و تقریبا در همین زمان فروش جهانی خود را نیز آغاز خواهد کرد.

رقابتهای کنگره جهانی موبایل

درمیان تازه ترین دستگاه های معرفی شده در نخستین روز این کنگره می توان به نسخه 16 گیگابایتی از تبلت Iconia B1 ایسر ، هارد دیسک یک ترابایتی سامسونگ با عنوان هوم‌سینک که برای اشتراک محتوا بین دستگاه های سامسونگ طراحی شده و خود نیز دارای صفحه نمایش است، اشاره کرد.

یک رقابت بازار یابی از سوی ایسوس، سازنده گوگل نکسوس 7 نشان می دهد این شرکت نیز درنظر دارد از تبلتی رونمایی کند که با استفاده از آن می توان تماس تلفنی هم برقرار کرد.

 کنگره جهانی موبایل

 سال گذشته در آستانه برگزاری رسمی کنگره جهانی موبایل سونی اریکسون یک نشست خبری برگزار کرده بود، اما اکنون این جایگاه در اختیار سونی است که در نظر گرفته یک مراسم کوچک پس از آغاز کنگره برگزار کند. این شرکت همچنین تصمیم گرفته بود که از ایکسپریا Z در نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک لاس وگاس رونمایی کند.

شرکتهایی چون بلک بری نیز ماه گذشته پیش از این کنگره مدلهای جدید خود را معرفی کردند.

نکته حائز اهمیت اینجاست که سامسونگ معرفی جدیدترین مدل از سری گلکسی S ها را برای بعد از زمان برگزاری این کنگره حفظ کرده است، اما این شرکت کره ای در کنگره جهانی موبایل سال 2011 از گلکسی S2 رونمایی کرد.

گفته می شود که نسخه به روز شده تلفن هوشمند موفق S3 اواسط ماه آینده میلادی ( 14 مارس) توسط سامسونگ معرفی خواهد شد.

منبع::mehrnews.com