ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کنایه هواداران نفت به پرسپولیسی‌ ها


مدیرعامل جدید پرسپولیس در رختکن این تیم قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان حضور پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در حالی از ساعت 19:45 امروز از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود که تا به حال حدود 5 هزار هوادار پرسپولیس برای تشویق این تیم به ورزشگاه رفتند و حدود 100 نفر از هواداران مسجد سلیمان نیز خود را به ورزشگاه رساندند که تشویق هواداران این تیم به سبک جنوبی‌ها در نوع خود جالب توجه است.

* همچنان در بین هواداران پرسپولیس دو دستگی وجود دارد و یک عده پس از برکناری علی دایی همچنان هوادار او هستند و وی را تشویق می‌کنند اما عده‌ای دیگر نام پرسپولیس برایشان بیشتر اهمیت دارد و تنها به تشویق پرسپولیس می‌پردازند.

* رضا محمدی‌ گلر فصل گذشته پرسپولیس و فصل جاری نفت مسجد سلیمان زمانی که برای گرم کردن به زمین مسابقه آمد از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد. او سپس به سمت هواداران رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* محمدی همچنین برخورد گرمی با نیلسون رقیب فصل گذشته خود در پرسپولیس داشت.

* بهروز منتقمی مدیرعامل جدید سرخپوشان قبل از آغاز مسابقه به رختکن رفته و در سخنانی به بازیکنان اعلام کرد: شما بازیکنان پرسپولیس هستید و با این تیم قرارداد دارید، پس باید بدون توجه به حاشیه‌ها به کارتان برسید، اینکه چه کسی سرمربی هست و چه کسی نیست نباید برایتان مهم باشد بلکه موفقیت پرسپولیس و هواداران بدون توجه به حواشی باید برای شما مهم باشد و همچنین موفقیت و سربلندی پرسپولیس.

* زمانی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن به زمین آمدند توسط هوادارانشان به شدت تشویق شدند.

* در دقایقی هواداران نفت مسجد سلیمان برای تضعیف پرسپولیس با کنایه علی دایی را تشویق کردند.


ویدیو مرتبط :
کنایه هواداران وستهام به هواداران چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدحام هواداران مقابل هتل پرسپولیسی‌ها/ دردسر قرمزپوشان برای ورود به هتل



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ازدحام هواداران مقابل هتل پرسپولیسی‌ها/ دردسر قرمزپوشان برای ورود به هتل

حدود 200 هوادار شیرازی با حضور در هتل محل اقامت قرمزپوشان باعث بروز برخی مشکلات برای ورود بازیکنان ایجاد کردند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی بعد از ظهر امروز وارد شیراز شد که هواداران استقبال گرمی از آنها داشتند و با آوردن پوسترهای مختلف به بازیکنان ابراز علاقه نشان دادند.

اما این پایان ماجرا نبود و این هواداران با اتومبیل‌ و موتورهای خود به دنبال اتوبوس قرمزپوشان تا هتل راه افتادند و پس از اینکه پرسپولیسی‌ها به هتل همای شیراز رسیدند هواداران همچنان در محوطه هتل به گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان پرداختند.

مسئولان هتل خیلی سعی کردند تا محوطه هتل را خالی کنند که همین موضوع موجب درگیری‌هایی نیز شد اما مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با حضور در لابی هتل و گفت‌وگو با هواداران از آنها خواست با توجه به اینکه بازیکنان نیاز به استراحت دارند، اجازه دهند تا شرایط برای آنها مهیا شود. هواداران نیز با تشویق‌های خود مقابل هتل هما محوطه این هتل را ترک کردند.

البته شیرینی سرپرست پرسپولیس نیز دقایقی با این هواداران به گفت‌وگو پرداخت./فارس