ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کنایه های تمام نشدنی مدافع بارسا به رئال


مدافع بارسلونا تصمیم کنار گذاشتن رئال مادرید از رقابت های جام حذفی را صحیح می داند.

ورزش سه: مدافع بارسلونا تصمیم کنار گذاشتن رئال مادرید از رقابت های جام حذفی را صحیح می داند.

دنی آلوس مدافع راست باشگاه بارسلونا در آخرین مصاحبه خود پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخته است. آلوس می گوید که تصمیم کنار گذاشتن رئال مادرید از رقابت های جام حذفی کاملا صحیح و به جا بوده است.

مدافع راست بارسلونا گفت:" چنین اتفاقات و اشتباهاتی نباید در تیمی همچون رئال مادرید رخ دهد. آن ها به درستی از دور رقابت های جام حذفی کنار گذاشته شدند."

آلوس در ادامه همچنان دست از کنایه زدن به رونالدو برنداشته است:" مسی بهترین بازیکن جهان است. پس از او نیمار حضور دارد. رونالدو حتی لیاقت قرار گرفتن در جمع 3 بازیکن برتر دنیا را هم نداشت. بهترین بازیکن دنیا نباید تنها یک گلزن باشد، فوتبال یک ورزش تیمی است و کارهای انفرادی از یاد مردم خواهد رفت."

مدافع راست تیم ملی برزیل در انتها البته صحبت های نرم تری را نیز به زبان آورده است:" من آن قدر ها هم از رئال مادرید متنفر نیستم. هیچ وقت دوست نداشته ام که این تیم را در دسته دوم ببینم. حضور رئال مادرید در لالیگا و رقابت با این تیم باعث شده تا بارسلونا تبدیل به تیم بهتری شود."


ویدیو مرتبط :
بازی خاطره انگیز بارسا و رئال 5-0 به نفع بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه مدافع رئال مادرید به سیمئونه


آربلوا پس از بازی رئال و سویا در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

وب سایت نود: آربلوا پس از بازی رئال و سویا در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. وی در مورد ادعای باکا در مورد پنالتی سوخته سویا گفت :” ان صحنه ؟ او خودش به دست من ضربه زد. من هیچ حرکتی علیه او نداشتم. ما دلایل بیشتری برای اعتراض به داور داریم. او بارها از دادن کارت زرد دوم به حریف امتناع کرد و یک پنالتی بسیار واضح روی واران را نگرفت. نمی دانم چرا سویایی ها اعتراض می کنند.”

آربلوا سپس از سازمان لیگ انتقاد کرد :” پس از بازی سخت امروز بازی ما را شنبه برگزار می کنند. آنهایی که این تقویم ها را می سازند یک باند تشکیل داده اند.”

وی در مورد اتلتیکو گفت :” انها هیچ هراسی از داوری نخواهند داشت. در چهارده بازی اخیری که با ما داشتند فقط یک بازیکنشان اخراج شده است. نباید نگران باشند آن هم در حالی که در مقابل چنین تیمهایی باید این گونه باشد. دربی بازی مهمی است چرا که همه منتظر امتیاز دادن ما هستند. بردن در کالدرون به هیچ وجه آسان نیست. غایبان مهمی داریم اما بهترین بازیکن جهان بر می گردد.”

آربلوا در مورد حرفهای سیمئونه که گفته بود با او همسایه است و در زمان پیاده روی با سگ هایشان می توانند با هم صحبت کنند هم با کنایه اظهار داشت:" سگ های او خیلی بزرگتر از سگ های من هستند. مشکلی با هم نداریم. به عنوان همسایه اگر تخم مرغ و نمک خواست به او خواهم داد!”

وی در مورد حضور ناچو و آربلوا در قلب خط دفاعی رئال با توجه به مصدومیت په په و راموس بیان کرد:" انچلوتی می تواند با حضور ناچو و واران راحت بخوابد. ناچو بازی به بازی بهتر می شود و واران همیشه خوب کار می کند.”

آربلوا در مورد محرومیت مارسلو به علت پنج کارته شدن نیز گفت:” امیدوارم کارت زردشان را لغو کنند تا عدالت برقرار شود.”