ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کنایه مربی استقلال به برخی بازیکنان


تمرین فوتبال استقلال امروز با حضور یکی از بازیگران سریال همه چیز آنجاست برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال در راستای آماده سازی خود برای دیدار مقابل سایپا از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد ححازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد. تمرین امروز با تاخیر 20 دقیقه‌ای آغاز شد و بازیکنان در وسط زمین مشغول گرم کردن بدن‌های خود با توپ بودند.

* قبل از شروع تمرین عمران‌زاده،‌ فروزان و محمود فکری با یکدیگر صحبت می‌کردند و از سوی دیگر بازیکنان در چند بخش تقسیم شده بودند که جاسم کرار نقش دروازه‌بان را ایفا کرد و هنگامی که بازیکنان به سمت او ضربه می‌زدند جا خالی می‌داد تا توپ‌ها گل شود.

* آرش برهانی با تاخیر چند دقیقه‌ای به محل تمرین رسید. این بازیکن پیش از ظهر امروز در مراسمی در یک مؤسسه خیریه حضور پیدا کرد و به همین علت در محل تمرین دیرتر حاضر شد.

* یکی از بازیگران سریال همه چیز آنجاست که نقش دوست سام درخشانی را بازی می‌کند امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

* سرمربی تیم استقلال قبل از آغاز تمرین امروز بازیکنان اصلی را دور هم جمع کرد و حدود 5 دقیقه با آنها در خصوص وضعیت بازیکنان و روند آماده‌سازی‌شان به صحبت پرداخت.

* جواد زرینچه برای دقایقی با رضا عنایتی گفت‌وگو کرد.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در محل تمرین حاضر شده و پیرامون این موضوع صحبت می‌کردند که چگونه هلمکه با وجود مصدومیت به لیگ کشور مصر رفته است. آنها همچنین پیرامون اظهارات محمد مایلی‌کهن صحبت کرده و معتقد بودند مایلی‌کهن از قلعه‌نویی، درخشان و مربیان ایرانی حمایت خوبی انجام داده است.

* سجاد شهباززاده و میلاد فخرالدینی دو بازیکنی که دیروز با آبی‌پوشان تمرین نکردند امروز در کارهای تاکتیکی حضور داشتند.

* بازیکنان تیم استقلال هنگام گمر کردن بدن‌ای خود پیرامون مسائل مادی، وضعیت بدنسازی و بازی در ورزشگاه انقلاب کرج گفت‌وگو می‌کردند. در این لحظات جواد زرینچه با صدای بلند خطاب به استقلالی‌ها گفت آقایان ظاهرا فکر می‌کنید بازی یک هفته عقب افتاده است. شما چهارشنبه بازی دارید به همین زودی کم آوردید؟

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز پرداخته و سپس آقاوسط را پشت سر گذاشتند. در بخش بعدی کار ترکیبی و فوتبال در نیمی از زمین صورت گرفت. امیر قلعه‌نویی با لباس ورزشی تمرینات را پیگیری می‌کرد.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا برای دیدار با سایپا برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان روز چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب به مصاف سایپا خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
قهرمانی استقلال سال84-85 همراه با مصاحبه با بازیکنان استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناراحتی بازیکنان استقلال و کنایه به مدافع پولدار!



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال استقلال

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دربی امروز با حضور ابراهیمی و بیک زاده برگزار شد.

 آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از برگزاری دربی 80 از ساعت 17 امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

این تمرین حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* قبل از شروع تمرین حدد 70 تماشاگر در محوطه کمپ حجازی حضور پیدا کردند تا تمرین را تماشا کنند اما مسئولان کمپ اجازه ورود به آنها را ندادند. وقتی قلعه‌نویی وارد کمپ شد تعدادی از تماشاگران عنوان کردند از شهرستان به تهران آمدند تا تمرین را ببینند که سرمربی استقلال مجوز ورود به آنها را به کمپ را داد.

*امید ابراهیمی هافبک استقلال که به دلیل درد از ناحیه کشاله در کارهای گروهی شرکت نکرده بود امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد تا خیال قلعه‌نویی راحت شود.

*قبل از شروع تمرین سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و ضمن تاکید بر اهمیت برد در بازی فردا از بازیکنان خواست باید مقابل پرسپولیس به خاطر مردم بازی کنیم و من هم مسئولیت همه نتایج را به گردن گرفته‌ام. شما بروید و برای دل مردم بازی کنید.

* تعدادی از بازیکنان استقلال قبل از تمرین امروز پیرامون مشکلات مالی تیم‌شان صحبت می‌کردند و  مدعی بودند که فصل تمام شد ولی ما هنوز پولی نگرفته‌ایم.

*هاشم بیک‌زاده دیگر بازیکنی بود که روز گذشته به دلیل مسمومیت با آبی‌ پوشان تمرین نکرد. این بازیکن امروز بدون مشکل در کنار بازیکنان به تمرین پرداخت.

*میلاد فخرالدینی که توسط مردم در نظر سنجی سازمان لیگ به عنوان بهترین بازیکن فصل استقلال انتخاب شده بود امروز با کنایه‌های هم تیمی هایش رو به رو شد. بازیکنان استقلال که متوجه شده بودند فخرالدینی یک دستگاه خودرو برنده شده است به او می‌گفتند باید این خودرو را بفروشد و مبلغ آن را بین بازیکنان تقسیم کند.تعدادی دیگر هم می گفتند دیدی استقلال چقدر برایت شانس داشت تو خودرو بردی ما باید هوا بخوریم.حالا با این خودرو پولدار شدی!

* شکست رئال مادرید در دو دیدار رفت و برگشت مقابل یوونتوس یکی از سوژه های بازیکنان در تمرین امروز بود و آنها درباره عملکرد ضعیف رئال و حذف این تیم صحبت می‌کردند.

*در ابتدای تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن خود پرداخته و سپس در گروه های 4 نفره آقا وسط را انجام دادند. در بخش بعدی بازیکنان به ارسال از جناحین و ضربات ایستگاهی رو آوردند که امیر قلعه‌نویی در این آیتم از مسئولان خواست مردم را با احترام به بیرون از کمپ هدایت کنند تا آخرین برنامه‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

* کریم بوستانی مربی گلرهای استقلال امروز با وحید طالب لو و سایر گلرهای این تیم به تمرین پرداخت.

*قرار است بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل المپیک شوند تا اردوی پیش از بازی را برگزار کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس فردا از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - فارس