ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کنایه فتح الله زاده به کرار



اخبار,اخبار ورزشی , فرهاد مجیدی

فتح الله زاده می گوید جسارت نباشد اما یک ایرانی باید پیراهن فرهاد مجیدی را به تن کند.

می گویند علی فتح الله زاده شماره 7 استقلال را بایگانی کرد، بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی. از او مصاحبه ای به جا مانده که نشان می دهد اولین بار چنین موضوعی را خودش مطرح کرد اما فتح الله زاده می گوید، هیچگاه شماره 7 را بایگانی نکرده است.

 مدیرعامل سابق استقلال در این باره توضیح می دهد: «من هیچگاه پیراهنی را بایگانی نکردم. فکر نمی کنم خود مجیدی هم موافق این موضوع باشد. من قصد جسارت به کرار را ندارم، ولی امیدوارم لباس را تن کسی کنند که مثل مجیدی بتواند محبوبیت زیادی به دست بیاورد. مجیدی در 10 سال گذشته محبوب ترین بازیکن استقلال بوده و در ایران هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. به نظر من باید این پیراهن به یک بازیکن با تکتیک و محبوب ایرانی برسد. یکی مثل خود فرهاد مجیدی.» او در پاسخ به این سوال که آیا کسی این ویژگی را در حال حاضر دارد، می گوید: «نه، واقعا کسی نیست. به خاطر همین نباید فعلا پیراهن فرهاد مجیدی را به کسی بدهند. ایرادی هم ندارد. فعلا شماره 7 را حفظ کنند. مجیدی واقعا خوش تکنیک و خوش برخورد بود.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه فتح‌الله‌زاده به رویانیان



 

 

 

مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه بودجه پیش بینی شده این فصل استقلال حدود 13 میلیارد تومان است گفت: ما انتظار داریم دولت 6 میلیارد از این بودجه پیش‌بینی شده را بپردازد و برای حل این موضوع اگر لازم باشد به دیدار لاریجانی هم خواهیم رفت.

علی فتح الله زاده ضمن بیان مطلب فوق گفت:  در حال حاضر قصد داریم بخشی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان را حداکثر تا یک هفته دیگر پرداخت کنیم. باید فراموش نکنیم که استقلال و پرسپولیس شرکت‌های دولتی بوده و باید مانند سایر شرکتهای دولتی از بودجه برخوردار باشند. من در جلسه هیئت مدیره باشگاه گزارشی از وضعیت بودجه مورد نیاز این فصل باشگاه استقلال را ارائه دادم.

وی افزود:  بودجه مورد نیاز باشگاه استقلال برای این فصل چیزی حدود 13 میلیارد تومان است که ما انتظار داریم دولت 6 میلیارد آن را بپردازد و بقیه آن را خودمان از طریق درآمد زایی تامین می کنیم. ما در جلسات هیئت مدیره باشگاه راهکارهایی را برای درآمد زایی در دست بررسی داریم اما اجرایی شدن این راهکارها نیاز به زمان دارد و با توجه به نیاز فوری باشگاه، قصد داریم به دوستان مجلسی خود مراجعه کرده و از آنها برای ایجاد راهکارهایی برای تزریق بودجه توسط دولت به باشگاهها کمک بگیریم تا هرچه سریعتر بخشی از نیازهای فوری مالی باشگاه را تامین کنیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم این موضوع هرچه سریعتر با کمک دوستان مجلسی ما حل شود چون آنوقت هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد و می شود نوشدارو بعد از مرگ سهراب. در این خصوص اگر لازم باشد به اتفاق مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به ملاقات آقای لاریجانی نیز خواهیم رفت.

وی همچنین ادامه داد: حتی اگر وزارت ورزش و جوانان تعهدات مالی فصل گذشته خود که چیزی حدود 2 میلیارد تومان بوده و تعهدات مالی خود در دوران مدیریت واعظ آشتیانی را که چیزی حدود 3 میلیارد تومان است، به باشگاه استقلال پرداخت کند بخش بزرگی از مشکلات مالی ما حل می شود.

فتح الله زاده در خصوص مصاحبه اخیر رویانیان اظهار داشت: آقای رویانیان بهتر است به هر سوالی جواب ندهند. ایشان به من بگویند که چه زمانی و در کجا ما درباره دریافتها و یا مسائل مالی باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم که ایشان در مصاحبه خود با سایت باشگاه پرسپولیس ما را به نوعی مورد خطاب قرار می دهد. ما خوشحال می شویم که روز به روز مطالبات مالی باشگاه پرسپولیس بیشتر شده و این باشگاه پولدارتر شود.

وی همچنین در خصوص مصاحبه های اخیر برخی از بازیکنان باشگاه علیه اعضای هیئت مدیره گفت: بازیکنان کار درستی نمی کنند که مسائل و مشکلات مالی را رسانه ای می کنند و من با آنها قطعا صحبت می کنم تا این موضوع تبدیل به یک اپیدمی در باشگاه استقلال نشود. من نمی دانم چرا رسانه ها به مصاحبه هایی که نصرتی ، فشنگچی و ...در باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی خود می کنند کمتر می پردازند اما در مورد مصاحبه های بازیکنان استقلال حتی در برخی موارد بزرگنمایی هم می کنند؟

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص قهر جاسم کرار خاطرنشان کرد: رفتاری که کرار انجام داد به دلیل تعصبی است که او بر روی تیم استقلال دارد و وی روز گذشته مظلومی را دید و از وی عذر خواهی کرد البته این موضوع به این معنی نیست که ما در این خصوص برخوردی نمی کنیم چون پیش آمدن چنین مواردی در قرار داد کرار پیش بینی شده است.

وی در خصوص حضور نداشتن امیدواررضایی در جلسه روز دوشنبه هیئت مدیره گفت: طبق صحبتی که با ایشان کرده بودم قرار بود ایشان در جلسه روز دوشنبه هیئت مدیره شرکت کنند اما نمی دانم به چه دلیلی در این جلسه حاضر نشدند و باید با تماس با وی علت را جویا شوم.