ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کنایه سرمربی ایسلند به رونالدو و په‌په


لارس لاگربک از مهاجم و مدافع پرتغالی رئال مادرید انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، یورو 2016 فرانسه از جمعه این هفته آغاز می شود اما بعضی ها از هم اکنون بازی را شروع کردند. لاگربک سرمربی ایسلند یکی از این افراد است.

تیم او 10 روز دیگر در نخستین بازی اش برابر پرتغال قرار می گیرد. سرمربی سوئدی در بررسی این بازی به دو بازیکن حریف نشانه رفت و گفت: پرتغال یکی از بهترین بازیکنان جهان (کریستیانو رونالدو) را در تیم خود دارد. البته او بازیگر خوبی نیز است. برخی از این فیلم های تماشایی پرتغالی‌اش را دیدیم. در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو دیدیم که بازیکن دیگری (په‌په) از این کشور می تواند در هالیوود حضور داشته باشد.

لاگربک به حرکت په‌په در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اشاره کرد. مدافع مادرید می خواست نشان دهد فیلیپه لوییس به او ضربه زده است تا باعث اخراجش شود.

سرمربی ایسلند در پایان گفت: حرکت های اینچنینی را دوست ندارم. دوست دارم تصاویر بازی های پس از پایان دیدارها دیده شود تا برای چنین حرکت هایی جریمه در نظر گرفته شود.


ویدیو مرتبط :
گفتگو صمیمی با په په و پدرش در مورد زندگی فوتبال په په

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ جالب په‌په به کنایه‌های مورینیو


مدافع پرتغالی رئال مادرید پاسخ هموطن خود که چندی پیش او و هم‌تیمی‌‌هایش را دست انداخته بود، داد.

خبرگزاری تسنیم: مدافع پرتغالی رئال مادرید پاسخ هموطن خود که چندی پیش او و هم‌تیمی‌‌هایش را دست انداخته بود، داد.

چندی پیش ژوزه مورینیو در گفت و گویی با نشریه اسکوئیره به شاگردان قدیمی‌اش در رئال مادرید طعنه زد زمانی که فاش کرد آنها قبل از تمام بازی‌ها پیش از رفتن به میدان مقابل آینه صف می‌کشند تا ظاهر خود را آراسته کنند.

همانطور که انتظار می‌رفت این اظهارات بی‌واکنش نماند و په‌په، مدافع کهکشانی‌ها اولین کسی بود که پاسخ هموطن‌ 51 ساله‌اش که فصل گذشته سکان هدایت رئال مادرید را به کارلو آنچلوتی سپرد، داد.

په‌په در گفت و گویی با نشریه مارکای اسپانیا اظهار داشت: از قرار معلوم مورینیو تنها انسانی است که صبح‌ها از خواب برمی‌خیزد و چهره‌اش را در آینه نگاه نمی‌کند. ما وارد این جنجال نمی‌شویم. کاری که می‌کنیم بخشی از زندگی روزمره‌ ما است و هیچ تاثیری بر عملکردمان نگذاشته است. اینکه بخواهیم در آینه چهره خود را نگاه کنیم کاری کاملاً طبیعی است چون این هم شیوه‌ای برای تحت تاثیر قراردادن هواداران و ایفای نقش به عنوان نماینده‌ای خوب برای رئال مادرید است.

وی افزود: ما مقابل دوربین‌های تلویزیونی و رسانه‌ها قرار می‌گیریم که این موضوع رسیدگی به وضعیت ظاهری‌مان را کاملاً توجیه می‌کند.

مدافع پرتغالی رئال مادرید درباره تصمیم جنجالی فصل گذشته ژوزه مورینیو برای نیمکت نشین کردن ایکر کاسیاس، سنگربان شماره یک و کاپیتان کهکشانی‌ها تصریح کرد: از ایکر به این خاطر که او ایکر کاسیاس است حمایت نمی‌کنم، بلکه دلیل آن این است که او یکی از هم‌تیمی‌هایم محسوب می‌شود و می‌دانم چه کارهایی برای رئال مادرید انجام داده است.

په‌په درباره وضعیت رئال مادرید پس از آمدن کارلو آنچلوتی به جای آقای خاص عنوان کرد: آنچلوتی آرامش را به تیم برگردانده است. او خودش بازیکن بوده و نیازهای تیم را می‌شناسند. او جو تیم را آرام کرده و به ما آرامشی که برای خوب بازی کردن نیاز داریم، داده است. از کار کردن با آنچلوتی بسیار لذت می‌برم چون او رابطه صمیمانه و نزدیکی با بازیکنانش دارد و نیاز‌های آنها را درک می‌کند.