ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کنایه بارسایی به رونالدو +عکس


رئیس سابق تیم فوتبال بارسلونا با انتشار تصویری از فوق ستاره رئال مادرید مطلبی کنایه آمیز خطاب به وی نوشت.

خبرگزاری فارس: خوان لاپورتا رئیس سابق تیم فوتبال بارسلونا در پاسخ به اظهارات رونالدو که در نشست خبری خود نسبت به پنالتی مسی مطالبی را عنوان کرده بود، متنی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

وی نوشت: من می‌دانم چرا رونالدو پنالتی‌اش را مقابل مالاگا از دست داد اما نمی‌گویم!

این نوشته لاپورتا در پاسخ به اظهارات رونالدو در نشست خبری بود که وقتی خبرنگاران از وی درباره پنالتی مسی و پاس او به سوارز پرسیدن، گفت: من می‌دانم مسی چرا این گونه پنالتی زده بود. کریس البته دلیل این موضوع را به خبرنگاران نگفت.

رئال شب گذشته مقابل مالاگا به تساوی یک بر یک رسید و رونالدو یک ضربه پنالتی از دست داد.

کنایه بارسایی به رونالدو +عکس


ویدیو مرتبط :
رونالدو در مقابل بارسایی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنر کنایه آمیز هواداران رئال بر علیه رونالدو(عکس)



جشن تولد سی سالگی کریس رونالدو که ساعتی پس از شکست تحقیر آمیز 4-0 رئال مقابل اتلتیکو برگزار شد، بازتابی بسیار منفی در میان هواداران رئال داشت.

تمرین رئال مادرید در والدبباس، حواشی جالبی داشت. ساعت 14 به وقت محلی، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه، بر خلاف معمول به محل تمرین رئال آمد تا با کادر فنی و بازیکنان جلسه ای برگزار کند.

 

هدف این جلسه، توضیح خواستن از آنها در مورد شکست عجیب از اتلتیکو و نیز دلیل برگزاری جشن تولد رونالدو بود. تمرین رئال به همین خاطر امروز ساعت 15 به وقت محلی آغاز شد.

بیرون کمپ، ده ها هوادار رئال حضور داشتند و این بنر، بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می کرد . روی این بنر نوشته شده بود :" خنده شما مایه خجالت و شرمساری ماست." که اشاره به جشن و پایکوبی رونالدو و برخی بازیکنان رئال، ساعاتی پس از شکست در دربی مادرید دارد.

اخبار,اخبارورزشی,اخبار رئال مادرید

 

اخبار ورزشی - ورزش 3