ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کمک 500 هزار دلاری فیفا به فدراسیون ایران


فیفا برای تجهیز و تکمیل مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فو‌تبا‌ل ایران 500 هزار دلار به فدراسیون فوتبال ایران کمک مالی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: دکتر زهره هراتیان در‌باره افتتاح مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فو‌تبا‌ل ایران در بهمن‌ماه، اظها‌رکرد: مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فو‌تبا‌ل ایران قرار نیست در بهمن ماه افتتاح شود. در حقیقت این مرکز به صورت رسمی و با حضور نماینده فیفا در اردیبهشت ماه 95 افتتاح خواهد شد.

او گفت: این مرکز تنها کلینیک تخصصی است که به عنوان یک پروژه‌ ملی قرار است در بهمن ماه با حضور مسئولان فدراسیون فو‌تبا‌ل و با حضور نماینده‌ای از فیفا راه‌اندازی شود.

وی درباره‌ی علت حضور نماینده‌ی کمیته‌ توسعه فیفا در ایران، گفت: کارلی، نماینده کمیته‌ توسعه فیفا پنجم بهمن ماه جهت بازدید از این مرکز و تخصیص اعتبارات لازم برای خرید یکسری تجهیزات و وسایل به ایران خواهد آمد. در صورت تایید این مرکز در مرحله اول 300 هزار دلار از سوی فیفا در اختیار فدراسیون فو‌تبا‌ل قرار خواهد گرفت و 200 هزار دلار مابقی نیز در اردیبهشت ماه 95، تخصیص خواهد یافت.

هراتیان هم‌چنین درباره علت لغو سفرش به قطر برای عقد تفاهمنامه پزشکی، اظها‌ر کرد: قرار بود این تفاهمنامه پوشش تصویری داشته باشد لذا به دلیل مشکلاتی که برای سفارت عربستان در ایران به وجود آمد، مسئولان مرکز پزشکی آسپتار قطر ضمن عذرخواهی از ما درخواست کردند که زمان عقد این تفاهمنامه یک ماه عقب بیفتد تا مشکلات کنونی رفع شود.

وی در پایان ا‌ضافه‌ کرد‌: آسپتار قطر یکی از قوی‌ترین مراکز پزشکی مورد تایید فیفا است و در صورت عقد این تفاهمنامه می‌توانیم در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک برای پزشکان، فیزیوتراپیست ها، ماساژورها و انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و مشاوره‌های درمانی برای بازیکنان و برگزاری سمینارهای بین‌المللی قدم های موثری برداریم.


ویدیو مرتبط :
تست دوج تاماهاووک موتور 500 هزار دلاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رسمی مارادونا به قبول پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران؛



اخبار,ماردونا,پیشنهاد ایران به مارادونا



اخبار ورزشی - واکنش مارادونا به قبول پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران؛ "دروغ محض است!"

اسطوره فوتبال آرژانتین در واکنش به پذیرفتن پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران برای پوشیدن پیراهن این تیم گفت که چنین سخنانی شایعه محض است و او هیچ گاه پیراهن تیم ملی کشورش را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش رسانه‌های آرژانتینی از دعوت فدراسیون فوتبال ایران از مارادونا برای حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل نوشتند.

روزنامه‌ "کلارین" آرژانتین نوشت: فدراسیون فوتبال ایران حاضر است برای حضور مارادونا در این مراسم و پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران 100 هزار دلار به اسطوره فوتبال آرژانتین پرداخت کند.

علاوه بر روزنامه‌ "کلاردین" چند روزنامه‌ انگلیسی هم خبر پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران به مارادونا را منتشر کردند.

مارادونا در گفت و گویی که با روزنامه‌ "الإمارات الیوم" داشت به انتقاد از رسانه‌های ایرانی پرداخت و پذیرفتن پیشنهاد 100 هزار دلاری ایران را شایعه محض دانست.

اسطوره فوتبال آرژانتین، گفت: بعضی از افراد با انتشار چنین سخنانی می‌خواهند شان و منزلتم را پایین آورند. غیر ممکن است که پیراهن تیم ملی کشورم را به هر ‌قیمتی بفروشم‌. چنین خبرهایی دروغ محض است.

مارادونا در ادامه سخنان خود فاش کرد که می خواسته به عنوان یکی از مهمان‌ها، در جام جهانی 2014 برزیل از او دعوت شود، اما درخواست او از سوی بلاتر ، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) رد شد. او گفت: با ارسال نامه‌ای به بلاتر از او خواستم تا به عنوان یکی از مهمان‌های ویژه در جام جهانی 2014 برزیل حضور یابم، اما او دعوت من را رد کرد. بلاتر گفت که هیچ دعوت خاصی برای جام جهانی 2014 برزیل وجود ندارد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، شانس زیادی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 دارد. پس از اختلاف او با بلاتر خبرهایی درباره احتمال حضور نیافتنش در مراسم "توپ طلا" به گوش می‌رسد. اسطوره فوتبال آرژانتین که یکی از گزینه‌های جانشینی ویاش بواش در نیمکت تاتنهام به شمار می‌آید در واکنش به احتمال حضور نیافتن رونالدو در مراسم "توپ طلا"، گفت: رونالدو آزاد است آن گونه که می‌خواهد تصمیم بگیرد. اگر او دوست ندارد در مراسم توپ طلا شرکت کند، باید به نظر او احترام گذاشت.

مارادونا درباره این سوال که مسی بهتر است یا رونالدو؟ به حمایت از هموطن خود پرداخت و گفت: با وجود احترام زیاد به رونالدو باید بگویم که از نظر من مسی بهترین است.

اخبار ورزشی - ایسنا