ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کمک آقای گل جهان برای رسیدن خواننده مشهور به آرزوی فوتبالی اش



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تتلو

خواننده سرشناس کشورمان در راه رسیدن به دنیای حرفه ای فوتبال شب گذشته تمرینات سختی را در کنار مرد پرافتخار فوتسال سپری کرد.

به گزارش  جام نیـوز، امیر تتلو که یکی سال است هوای بازی فوتبال در سرش افتاده و می خواهد به صورت حرفه ای پا به این عرصه بگذارد، پس از حضور ناکام در تمرینات پرسپولیس و استقلال، حالا دست به دامن وحید شمسایی شده و می خواهد با تمرینات فشرده به هدفش برسد.
 
وی که شب گذشته تمرینات سختی را با آقای گل فوتسال جهان انجام داده بود در صفحه اجتماعی خود با انتشار تصویر زیر نوشت:

«راستش خیلى خوشحالم که آقا وحید قبولم کرد و خیلى مرده و خیلى با معرفته


ویدیو مرتبط :
بهترین گل فوتبالی جهان که به ثمرنرسید؟؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حواشی پس از تصادف علی دایی؛ سرقت 5 میلیونی از وسایل آقای گل جهان



واژگون شدن خودروی علی دایی , اهالی فوتبال , آقای گل جهان

 

واژگون شدن خودروی علی دایی در حوالی کاشان که به دلیل سرعت بالا و انحراف ناگهانی رخ داد سبب شده تا همه اهالی فوتبال دل نگران وضعیت سلامتی او باشند.

* کمربند ایمنی آقای گل جهان را نجات داد. با توجه به اینکه خودوری وی چپ کرده بود کمربند ایمنی باعت شد تا وی دچار شکستگی و مصدومیت‌های بیشتر نشود. بنا بر اظهارات کارشناسان راهنمایی و رانندگی بستن کمربند دایی را نجات داد.

* اطرافیان دایی آسیب ندیدند. محمد دایی، برادر دایی در خودرو حضور داشت که فقط دچار کوفتکی بدن شد و پس از زدن سرم‌های تقویتی از بیمارستان مرخص شد. همچنین میاچ مربی راه‌آهن که در خودروی دایی بود مصدومیت برای وی به وجود نیامد.

* پس از تصادف دایی مقداری از اموال وی که گفته می‌شود حدود 5 میلیون تومان است به همراه وسایل شخصی مثل ساعت وی به سرقت رفته که ماموران انتظامی در حال پیگیری این موضوع هستند.

* کلیپ کوتاه و چند ثانیه ای از انتقال و مصدومیت علی دایی در داخل بیمارستان توسط برخی از شهروندان کاشانی به سرعت در بین سایر هواداران تیم های فوتبال مقابل بیمارستان شهید بهشتی کاشان برای یکدیگر توسط بلوتوث ارسال می شود.

* بردار کوچک علی دایی که برای عیادت وی به کاشان سفر کرده بود با مشکلات فراوانی توانست وارد بیمارستان شود.

* شماری از هواداران تیم پرسپولیس و علاقمندان به آقای گل جهان در کاشان با وجود سردی هوا با در دست داشتن پرچم پرسپولیس، مقابل بیمارستان شهید بهشتی کاشان حضور یافته اند و برای سلامتی سرمربی تیم فوتبال راه آهن دست به دعا برداشتند.

* محسن بنگر و رحمان احمدی بازیکنان تیم فوتبال سپاهان نیز به زحمت وارد بیمارستان شدند.

* والدین جواد کاظمیان بازیکن کاشانی تیم پرسپولیس نیز برای عیادت دایی مقابل بیمارستان شهید بهشتی کاشان حضور یافته اند.

* یک عکاس خبرنگار که قصد داشت هنگام انتقال دایی به اتاق عمل از وی عکس تهیه کند از طرف بردارش مورد حمله قرار گرفت که محمد دایی پس از گذشت مدتی از وی عذرخواهی کرد.