ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کمندانی: با بدشانسی توپم گل نشد


بازیکن جوان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید با بدشانسی توپش به گل تبدیل نشد.

خبرگزاری ایسنا: میلاد کمندانی درباره تساوی پر‌سپولیس مقابل پدیده مشهد، اظها‌ر کرد: ما بازی خوبی را از همان ابتدا مقابل پدیده آغاز کردیم. سعی داشتیم بازی را کنترل کنیم و خودمان را به حریف دیکته کنیم. فر‌صت‌های خوب گلزنی زیادی هم به دست آوردیم. متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. یکی از همین فر‌صت‌ها را خودم من از دست دادم و ضربه سرم به تیرک دروازه برخورد کرد که اگر آن توپ به گل تبدیل می‌شد ما سه بر دو پیروز بودیم. بدشانسی اجازه نداد توپ من به گل تبدیل شود. واقعا از این بابت ناراحت هستم.

وی افزود: همه دیدند که پر‌سپولیس دیروز چقدر خوب بازی کرد. هنوز بازیکنان کلیدی ما به جمع‌مان اضافه نشده‌اند. با اضافه شدن آن بازیکنان مطمئنا قدرت تیم ما به مراتب بیشتر خواهد شد. ما فصل جاری را با هدف کسب عنوان قهرمانی آغاز کرده‌ایم. امیدوارم که در نهایت به این هدف برسیم و بتوانیم دل هو‌اد‌ا‌ران را شاد کنیم.

کمندانی در ادامه درباره عملکرد خودش هم گفت: فکر می‌کنم که بازی خوبی را انجام داده‌ام. البته مربیان و کادرفنی باید درباره عملکرد من نظر بدهند، اما خودم فکر می‌کنم که بازی قابل قبولی را ارائه کردم. البته همان طور که گفتم اگر فرصتی که به دست آورده بودم به گل تبدیل می‌شد، بیشتر خوشحال می‌شدم. خودم هم کاملا از بازی خودم راضی بودم. با این حال امیدوارم که در آینده هم برانکو فرصت بازی کردن به من بدهد تا بتوانم خودم را نشان بدهم.

بازیکن جوان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره آینده‌ای که برای خود متصور است گفت: دوست دارم برای تیم ‌ملی کشورم بازی کنم. امیدوارم که از سوی کادرفنی تیم ‌ملی به اردوهای تیم ‌ملی دعوت شوم و برای تیم ‌ملی بازی کنم. در حال‌ حاضر هدفم این است که با قدرت برای پر‌سپولیس مثمرثمر باشم و در ادامه بتوانم نظر کا‌ر‌لوس کی‌روش را به خودم جلب کنم.


ویدیو مرتبط :
سوپرگلهای رویایی که با بدشانسی گل نشد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 گل دورتموند در اولین اکران لیگی توماس توخل/ جای خالی کلوپ احساس نشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در چارچوب هفته دوم لیگ آلمان، دورتموند در اولین اکران بوندس‌لیگایی این فصل با 4 گل از سد مونشن‌گلادباخ گذشت.

در آخرین دیدار امشب بوندس لیگا، دورتموند در اولین اکران بوندس‌لیگای خود در این فصل با توماس توخل از ساعت 21 به مصاف مونشن‌گلادباخ رفت.

این دیدار 4 گل داشت که هر 4 گل بازی سهم بازیکنان دورتموند بود.

گل‌های زرد‌پوشان وست فالن را  مارکو رویس در دقیقه 15،اوبامیانگ در دقیقه 21،میختاریان 2 گل در دقایق 33 و 50 به ثمر رساند.

دورتموند نمایش دلچسب و مقتدرانه‌ای داشت تا جای خالی یورگن کلوپ احساس نشود.

گلادباخ در فصل گذشته نتایج درخشانی کسب کرد و در انتهای فصل در مکان سوم جدول قرار گرفته بود.

 

اخبار ورزشی - فارس