ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کماندار ایرانی برای آمریکا تیر زد/ تصویر



اخبار ,اخبار ورزشی ,تیر زدن کماندار ایرانی برای آمریکایی

 

اخبار ورزشی - کماندار ایرانی برای آمریکا تیر زد/ تصویر

ملی‌پوش تیروکمان ایران و دارنده نشان طلای آسیا تابعیت آمریکا را پذیرفت تا از این پس در تیم ملی این کشور تیر پرتاب کند.

رضا زمانی نژاد ملی‌پوش کامپوند ایران که چند سالی است در آمریکا به سر می‌برد، اقدام به تغییر تابعیت خود کرد و مسابقه "جام آریزونا" برای برای تیم آمریکا به میدان رفت.

زمانی نژاد پیش از این، با اینکه در آمریکا اقامت داشت، اما در زمان مسابقه‌های بین‌المللی برای تیم ایران به میدان می‌رفت. گفته می‌شود حمایت نشدن او از سوی فدراسیون تیروکمان برای پرداخت هزینه‌های سفرش از جمله دلایلی بوده که این ملی‌پوش کامپوند اقدام به تغییر تابعیت خود کرده است.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,تیر زدن کماندار ایرانی برای آمریکایی


بهترین رنکینگ این ملی پوش مقام نهمی در رنکینگ کامپوند جهان است و در سال 2007 در مسابقات جهانی کره جنوبی مدال نقره را در بخش انفرادی کامپوند به دست آورده بود. او همچنین دارنده مدال نقره انفرادی کامپوند در مسابقات قهرمانی آسیاست. زمانی نژاد در سال 2007 مدال طلای تیمی کامپوند ایران را در کره جنوبی به گردن آویخته بود. همچنین رضا زمانی نژاد دارنده مدال طلای تیمی و انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا درسال 2011 تهران است.
اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
واقعی!!:تیر اندازی مستقیم پلیس آمریکا به تصویر بردار Mason.sub.ir

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر خواننده ایرانی در نشریه معتبر «ونیتی فیر» آمریکا



اخبار فرهنگی - تصویر خواننده ایرانی در نشریه معتبر «ونیتی فیر» آمریکا

برای اولین بار، تصویر حافظ ناظری، پسر شهرام ناظری در مجله معتبر «ونیتی فیر» چاپ آمریکا که به طور معمول گزارش و تصویر سلبریتی‌های درجه اول هالیوود را به چاپ می رساند، منتشر شد.

ستاره نیوز به نقل از میفا خبر داد :ونیتی فیر با چاپ عکس حافظ ناظری در باره او نوشته است:فرزند برجسته‌ترین موسیقی دان کلاسیک ایران شهرام ناظری، حافظ شرق و غرب را در قطعات ارکسترال زیبای خاطره انگیز گردهم می آورد. پنجمین آلبوم او، ناگفته, پخش از کمپانی سونی، در پنج کشور و با همراهی ۳۸ هنرمند برنده‌ جایزه گرمی، ساخته شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,حافظ ناظری

 

اخبار فرهنگی - ستاره نیوز