ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کمالوند: فردا گربه‌ را دم حجله می‌کشیم


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: این‌که می‌گویند پدیده گربه‌سیاه تیم‌های تبریزی است، به این موضوع اعتقاد ندارم و فردا سعی می‌کنیم گربه را دم حجله بکشیم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: این‌که می‌گویند پدیده گربه‌سیاه تیم‌های تبریزی است، به این موضوع اعتقاد ندارم و فردا سعی می‌کنیم گربه را دم حجله بکشیم.

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با پدیده اظهار کرد: پس از دو بازی خارج از خانه ای که داشتیم، در یک فاصله زمانی کوتاه، خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم و به دنبال این هستیم که با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند، سه امتیاز کامل مسابقه را بگیریم و وضعیت خودمان را در جدول بهبود بخشیم.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا، گفت: محرومی برای این مسابقه نداریم و محمدامین درویشی، همچنان تنها مصدوم تیممان است که امیدوارم این بازیکن، از اولین بازی بعد از تعطیلات، به مسابقات برگردد.

کمالوند با اعلام این که دوست دارد دربی امروز پایتخت مساوی تمام شود، خاطرنشان کرد: بازی‌های داربی، هیچگاه بازی زیبایی از آب در نیامده و امیدوارم امروز، این مسابقه بار تاکتیکی داشته باشد و صرفاً به حواشی اختصاص نداشته باشد، اما چون نتیجه مساوی به نفع تیم ما است، دوست دارم بازی امروز برنده‌ای نداشته باشد.

وی با اشاره به ضعف گلزنی تیمش، گفت: قبول دارم که در خط حمله مشکلاتی داریم و نمی خواهم این موضوع را کتمان کنم، ولی از نظر تیمی و کیفیت بازی، خوب کار کرده ایم و با این که نتوانستیم در دو بازی اخیر گل بزنیم، اما گل هم نخورده ایم.

سرمربی گسترش فولاد افزود: در تمرینات به دنبال رفع این مشکل هستیم و اگر در چند بازی باقیمانده بتوانیم خوب کار کنیم که هیچ، در غیر اینصورت در تعطیلات نیم فصل، مهاجم به تیممان اضافه می کنیم.

وی درباره وضعیت آب و هوایی تبریز گفت: طبق استعلامی که از هواشناسی گرفتم، فردا بارندگی وجود ندارد. خیلی از بازیکنان ما چند سال است که در تبریز بازی می کنند و به نوعی، بچه تبریز محسوب می شوند و سردی هوا مشکلی برای ما به وجود نمی آورد؛ به علاوه، زمین چمن باشگاه گسترش فولاد هم کیفیت خوبی دارد و امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم.


ویدیو مرتبط :
دو درصد : کشتن گربه دم حجله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب المثل"گربه را دم حجله کشتن"



 

 ضرب المثل, حجله, ریشه ضرب المثل

ضرب المثل " گربه را دم حجله کشتن"

می دانید داستان " گربه را دم حجله کشتن" چیست؟
میگویند در ایام قدیم دختری تندخو و بد اخلاق وجود داشته که هیج کس حاضر به ازدواج با او نبوده است.
پس از چندی پسری از اهالی شهامت به خرج می دهد و تصمیم می گیرد که با وی ازدواج کند.
بر خلاف نظر همه ، او میگوید که میتواند دخترک را رام کند.
خلاصه پس از مراسم عروسی ، عروس و داماد وارد حجله میشوند و ....چند دقیقه از زفاف که میگذرد پسرک احساس تشنگی میکند .

گربه ای در اتاق وجود داشته از او میخواهد که آب بیاورد.
چند بار تکرار میکند که ای گربه برو و برای من آب بیاور.
گربه بیچاره که از همه جا بی خبر بوده از جایش تکان نمی خورد تا اینکه مرد جوان چاقویش را از غلاف بیرون می کشد و سر از تن گربه جدا میکند.

سپس رو یه دختر میکند و میگوید برو آب بیار....‬
خب معلومه دختر از ترس سریع میره اب میاره
واین است که این ضرب المثل رایج شد.
منبع:pat-o-mat.com