ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کمالوند: از قلعه‌نویی حمایت می‌کنم


سرمربی تیم گسترش فولاد از مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی حمایت قاطعانه کرد.

ورزش سه: فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد صبح امروز به همراه برخی اعضای باشگاهش به استقبال سردار مصطفی آجورلو در فرودگاه شهید مدنی تبریز رفتند که این مساله حواشی را ایجاد کرد.

نکته قابل توجه این بود که آجورلو با خودروی مسئولان گسترش فولاد از فرودگاه به سمت باشگاه حرکت کرد و تاخیر آنها در رسیدن به محل باشگاه تراکتورسازی حاشیه هایی را ایجاد کرد.

فراز کمالوند در توضیح این مساله به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: آقای آجرلو رفیق 20 ساله من است و از حضور دوباره اش در تراکتورسازی بسیار خوشحالم. ما امروز به استقبالش رفتیم تا او را ببینیم و تجدید خاطره کنیم. تاکنون امیر قلعه نویی در تراکتورسازی رفیقم بود و حالا با حضور آجورلو یک رفیق دیگر نیز دارم.

او ادامه می دهد: امروز صبح بعد از حضور در فرودگاه با آجورلو و آذرنیا برای صرف صبحانه به یک رستوران رفتیم و صحبت هایی دوستانه انجام دادیم. از آجورلو و قلعه نویی در تراکتورسازی قاطعانه حمایت می کنم. امیدوارم بتوانند تیم خوبی ببندند و شک ندارم سال بعد در این تیم موفق خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
درخواست حمایت قلعه نویی و تیم استقلال از هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: فتح‌الله‌زاده باید با نود تماس می‌گرفت و از من حمایت می‌کرد/اولین هدف‌مان این است که گل نخوریم



رقابت استقلال و بوریرام,انتقاد قلعه نویی از توپ‌های آل‌اشپورت,قلعه‌نویی

قلعه‌نویی: فتح‌الله‌زاده باید با نود تماس می‌گرفت و از من حمایت می‌کرد/اولین هدف‌مان این است که گل نخوریم

سرمربی استقلال می‌گوید اولین هدف تیمش در بازی با بوریرام، گل نخوردن است.

به گزارش خبرآنلاین؛ قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل بوریرام گفت: «بوریرام چند ملی‌پوش و چند بازیکن خارجی خوب دارد. در واقع این تیم یک تیم چند ملیتی است. این تیم نظم دفاعی خوبی دارد.

 

خدا را شکر ما هم وضعیت خوبی داریم. اولین هدف ما این است که گل نخوریم چون گل خورده در خانه، کار را سخت می‌کند. ما روی نقاط ضعف بوریرام کار کردیم. می‌گویند هواداران یار دوازدهم تیم هستند، اما من می‌گویم می‌توانند یار اول تیم باشند. مطمئن هستم تماشاگران زیادی برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه می‌آیند.»


خبرنگار تایلندی به زبان فارسی از قلعه‌نویی پرسید: «آیا شناختی از بوریرام دارید؟» سرمربی استقلال در جواب گفت: «شما تایلندی هستید اما فارسی را بهتر از ما صحبت می‌کنید. بوریرام بازیکنان خوبی دارد. در اکثر مسابقات با سیستم 2-5-3 بازی کرده. من به تیم شما احترام می‌گذارم.»


خبرنگاری از قلعه‌نویی در مورد مصاحبه‌هایش علیه توپ‌های آل‌اشپورت سوال پرسید که او گفت: «باشگاه استقلال مشکلات مالی داشت که ما آن را تحمل کردیم. کادر فنی امسال یک ریال هم نگرفته. فتح‌اله ‌زاده تلاش کرد مشکلات را حل کند اما نشد.

 

من هم قصدم منافع شخصی نبود. من از فروشنده‌های داخلی عذرخواهی می‌کنم که دیشب در برنامه نود به آن‌ها توهین شد. مدیرعامل آل‌اشپورت هرچه که می‌خواست علیه آن‌ها گفت.

 

من در مورد کیفیت توپ‌ها و لباس‌ها صحبت کرده‌ام و منافع شخصی در میان نبود. روزی هم که خدمت آقای هاشمی گفتم مردم گرفتارند، منافع شخصی نبود. در مورد دریاچه ارومیه هم حرف زدم و منافع شخصی را نگاه نکردم. ما مردم با معرفتی داریم. ایرانی‌ها لیاقت بهترین‌ها را دارند و باید شیک زندگی کنند.»


او در مورد گلایه‌اش از فتح‌الله‌زاده هم گفت: «وقتی در برنامه‌ای در مورد فتح‌الله‌زاده صحبت می‌شود او زود روی خط برنامه می‌رود. توقع داشتم وقتی در برنامه نود علیه من صحبت شد، تماس می‌گرفت و از من حمایت می‌کرد.

 

بخش حقوقی باشگاه هم برای من هیچ کاری نکرد.ولی یک موسسه حقوقی که با آن‌ها کار می‌کنم صحبت‌های آقایان را بررسی کرده و توهین‌هایشان را رصد کرده است. اگر به همکاران من توهین شود، از آن‌ها حمایت می‌کنم.»/خبرآنلاین