ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کل کل کی روش با خبرنگاران بحرینی؛ اذیتم کنید مصاحبه را قطع می‌کنم / گل بحرین شانسی بود



 

 

کل کل کی روش با خبرنگاران بحرینی؛ اذیتم کنید مصاحبه را قطع می‌کنم / گل بحرین شانسی بود

 

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران در مصاحبه‌ای طولانی با خبرنگاران بحرینی یکی‌، دوبار با آنها به تندی به بحث و جدل پرداخت اما سرانجام او نشست خود را در مسالمت به پایان رساند.

به گزارش جام نیوز، کی‌روش حرف‌های خود را از اینجا آغاز کرد: «من و پیتر تیلور بازی سختی را پشت سر گذاشته و حالا خسته‌ایم. ایران سعی می‌کرد بازی را کنترل کند و بحرین با توپ‌های بلند و یک ضرب و دو ضرب سعی داشت بازی را در اختیار بگیرد در نیمه اول هر دو تیم به شکلی که می‌خواستند کار را پیش بردند اما روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و بازنده به رختکن رفتیم. در حالی که اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد با سه امتیاز زمین بازی را ترک می‌کردیم.»کی‌روش در تحلیل بازی ادامه داد: «در نیمه دوم یک نبرد سخت پیش روی هر دو تیم بود. ما بحرینی‌ها را کنترل کردیم و بالاخره گل مساوی را زدیم و اعتقاد دارم نتیجه خوبی گرفتیم.»سرمربی تیم ملی ایران گل بحرین را شانسی دانست که همین مسأله واکنش یک خبرنگار بحرینی را در پی داشت. او خطاب به کی‌روش گفت: آیا این گل حقیقی نبود؟ ما با چند پاس به گل رسیدیم و بازیکنان ما تکنیک خودشان در این صحنه نشان دادند.کی‌روش در پاسخ به این خبرنگار گفت: «نمی‌گویم گل شما زیبا نبود، این گل خوبی بود و مثل گل ما در یک منطقه کوچک با پاس‌های زیاد به ثمر رسید اما باز هم تأکید می‌کنم که گل بحرین روی اشتباه فردی ما و شانس تیم شما به دست آمد.»خبرنگار بحرینی قصد ادامه بحث را داشت که کی‌روش به او واکنش نشان داد و با انگشت خبرنگار دیگری را نشان داد و گفت شما سوال کنید. سرمربی پرتغالی رئال مادرید سپس با تمجید از جنگندگی تیم ملی فوتبال ایران در نود دقیقه گفت: «در نیمه دوم ایران بازی کرد و بحرین به دفاع پرداخت هر دو تیم خوب بودند ولی من بیشتر به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم.»او در پاسخ به این سوال که تعویض‌های خوبی داشتید هم جواب داد: «نوع بازی بحرین به من سیگنال‌هایی فرستاد تا من بتوانم تاکتیک خودمان را پیش ببرم. بازی بحرین برای من قابل پیش‌بینی بود و ما با تاکتیک خودمان بازی را گرفتیم. اگر دقت کرده باشید خط هافبک این تیم در نیمه دوم از کار افتاد.»در این لحظه یک خبرنگار بحرینی گفت: اگر ما کارآیی نداشتیم پس چرا در آستانه برد قرار گرفتیم. کی‌روش در پاسخ گفت: «با من بحث نکنید. بحث‌های فنی مربوط به تیم‌تان را از آقای تیلور بپرسید ولی اگر اذیتم کنید مصاحبه را قطع می‌کنم.»در این لحظه یک خبرنگار دیگر بلندگو را در دست گرفت و با تعریف از تیم ملی ایران گفت: بازی دو تیم سطح بالا بوده است که کی‌روش از این جمله خوشش آمد و گفت اکسلنت (عالی) و ادامه داد: «این تجربه خوب برای فوتبال ایران است ما در لحظات پایانی بازی باخته را مساوی کردیم.»سرمربی تیم ملی ایران در پایان با تمجید مجدد از بحرین عنوان کرد: «بحرینی‌ها از قطر سرتر هستند و باید به مرحله بعد صعود کنند.»


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با کی روش،تیموریان و حسینی پس از بازی بحرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه تند و عجیب کی روش با خبرنگاران/ به انتقاد ها ارزش قائل نیستم!



پس از تساوی تیم ملی در عمان به نظر می رسد کارلوس کی روش زیاد از حواشی تیم ملی راضی نیست. کی روش مدعی شد هیچ گونه ارزشی به برخی انتقادها قائل نیست که این ادبیات گفتاری از این مربی حرفه ای عجیب به نظر می رسد و نشان می دهد که او در تیم ملی تحت فشار است.

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز در خصوص بازی دوستانه با ژاپن گفت: در درجه اول می‌خواهم به هیأت ژاپنی خوش آمد بگویم که به ایران آمدند.

 

کشور ایران افتخار بزرگی دارد مقابل ژاپن که بازیکنان خوب و مربی خوبی دارد بازی می کند و این فرصت نادر را برای کسب تجربه بدست آوردیم. برای شخص بنده افتخار بزرگی است که با تیم ایران که در قلب من جای دارد مقابل ژاپن که قدرتمند است قرار بگیرم..

 

اخبار,اخبار ورزشی,کی روش


سرمربی تیم ملی ایران در مورد انتقادها و اینکه آیا پس از شکست احتمالی مقابل ژاپن این موارد ادامه دارد یا خیر تاکید کرد: واقعیت مطلب این است که ما هیچ ارزشی برای این گونه انتقادها قائل نیستم.

 

به خاطر اینکه در گذشته بارها اتفاق افتاده بود عملکرد خوبی داشتیم اما نتیجه نگرفتیم اما انتقادها و فشارها وجود داشت. در حال حاضر صدرنشین هستیم. 4 بازی باقی مانده که 3 بازی در خانه داریم برای ما فقط صعود مهم است اگر می‌خواهید لذت ببرید می‌توانید به سالن اپرا بروید!
 
کی‌روش در مورد سوال خبرنگار ژاپنی مبنی براینکه نظرتان در مورد ژاپن و بهترین بازیکن این تیم چیست گفت: مطمئنا نمی‌توانیم از نام‌های بزرگی چون کاوایا بگذریم اما به نظر من خطرناک‌ترین بازیکن ژاپن روحیه تیمی است از صمیم قلب از آنها متشکریم که در تهران حضور پیدا کردند. این مسئله در 5 سال گذشته به ندرت پیش آمده بود. فردا بدون ترس مقابل ژاپن بازی خواهیم کرد.

اخبار ورزشی - تابناک