ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلینزمان: می‌خواهیم شگفتی‌ جام باشیم


سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا اعلام کرد که می‌خواهد به همراه شاگردانش یکی از شگفتی‌های جام‌جهانی 2014 برزیل را رقم بزند.

ورزش سه: سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا اعلام کرد که می‌خواهد به همراه شاگردانش یکی از شگفتی‌های جام‌جهانی 2014 برزیل را رقم بزند.

یورگن کلینزمان تأکید کرد که در دیدار مقابل آلمان چیزی برای اثبات کردن ندارد. آمریکا از دو بازی اول خود چهار امتیاز دارد و آلمان هم چهار امتیازی است.

کلینزمان در این باره اظهار داشت: با اراده زیاد و تمرکز بسیار برای صعود به دور بعدی خواهیم جنگید. می‌خواهیم بسیار هجومی کار کنیم و یک مبارزه واقعی با آلمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: شخصا چیزی برای اثبات کردن ندارم. به شدت از کارم با تیم ملی آمریکا لذت می‌برم. از کارم در تیم ملی آلمان لذت بردم و همچنین حضور در بایرن‌مونیخ نیز برایم لذتبخش بود. مدت‌ها منتظر این مسابقه بودیم. می‌خواهیم راهی را که در این مسابقات شروع کردیم، به پایان برسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا خاطرنشان کرد: این جام‌جهانی مملو از شگفتی بود و ما هم می‌خواهیم یکی از این شگفتی‌ها باشیم. ما کارمان را انجام داده‌ایم و به هیچ وجه در این مسابقات تیم ضعیفی نبوده‌ایم.

در حالی که آلمان نیز چهار امتیازی است، یک تساوی می‌تواند صعود آمریکا را به دور بعد قطعی کند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با حسین معدنی در مورد شگفتی سازی والیبال ایران در جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بینی "پیتر اشمایکل" از شگفتی سازان جام جهانی



اخبار,اخبار ورزشی , جهام جهانی برزیل

 

اخبار ورزشی - پیش بینی "پیتر اشمایکل" از شگفتی سازان جام جهانی

"پیتر اشمایکل" دروازه بان دانمارکی پیشین تیم "منچستر یونایتد" به ارائه پیش بینی تازه ای از نتایج مسابقات جهام جهانی برزیل 2014 میلادی پرداخته است. "اشمایکل" در این باره از شگفتی سازان احتمالی جام جهانی امسال گفته است.

به گزارش "گل" با اشاره به اظهارات تازه "پیتر اشمایکل" درباره نتایج بازی های جام جهانی می نویسد:"دروازه بان پیشین تیم منچستر یونایتد معتقد است که تیم های ملی "بوسنی و هرزگووین" و "بلژیک" از جمله تیم های شگفتی آفرین در جام جهانی خواهند شد.


"اشمایکل" که چندین هفته است به دعوت شرکت "سونی" در سنگاپور به سر می برد درباره احتمال شگفتی آفرینی تیم های بلژیک و بوسنی گفته است:"فکر می کنم بلژیک یکی از تیم هایی خواهد بود که حضور چشمگیر آن را شاهد خواهیم بود.

 

اگر نگاهی به بازیکنان آن تیم بیندازیم متوجه می شویم که در جام جهانی حضوری خوب خواهند داشت." او هم چنین اظهار داشته که "بوسنی و هرزگووین" تیم دیگری خواهد بود که در برزیل شگفتی ساز خواهد بود. با این حال این دوازه بان پیشین معتقد است که پیش بینی آن که چه تیمی قهرمان جام جهانی خواهد شد بسیار دشوار است. با این حال او اظهار داشته که تیم های قاره امریکای لاتین نسبت به تیم های اروپایی از بخت بالاتری برای قهرمانی برخوردارند.
اخبار ورزشی - گل