ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلوپ نقطه ثقل بوندس لیگا و لیگ برتر


سرمربی باشگاه لیورپول خیز بلندی برای جذب بازیکنان شاغل در بوندسلیگا برداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از SKY SPORT  در بحبوحه فصل نقل و انتقالات تیم ها به دنبال جذب مهره های مورد نظر خود هستند و می خواهند با خرید بازیکنان شاخص تیم خود را تقویت کنند.

در این میان یورگن کلوپ که پیش از این کارنامه نسبتا موفقی را در بورسیا دورتموند داشته، برای جذب بازیکنان شاخص در بوندسلیگا خیز برداشته است.

جوئل ماتیپ که هم اکنون در باشگاه شالکه بازی می کند مورد توجه کلوپ است ،رئیس این باشگاه هم بر این باور است که کلوپ به دلیل استعداد ناب ماتیپ جذب او شده است.


ویدیو مرتبط :
5 گل برتر یورگن کلوپ در بوندس لیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج دیدارهای امشب لیگ برتر انگلیس , بوندس لیگا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پیروزی لندنی ها

نتایج دیدارهای امشب لیگ برتر انگلیس

چلسی، تاتنهام و آرسنال به پیروزی رسیدند تا منچسترسیتی احساس خطر کند. در آغاز دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر شش دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم های لندنی تاتنهام، چلسی و آرسنال مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

تاتنهام با درخشش گرت بیل، نیوکاسل را از پیش رو برداشت، چلسی با نتیجه 4-1 ویگان را در هم کوبید و آرسنال هم با یک گل در خانه ساندرلند به پیروزی رسید.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

تاتنهام 2-1 نیوکاسل

چلسی 4-1 ویگان

نوریچ 0-0 فولام

استوک سیتی 2-1 ردینگ

ساندرلند 0-1 آرسنال

سوانسی 4-1 کوئینزپارک رنجرز

نتایج دیدارهای امشب بوندس لیگا

با این نتایج، بایرن می تواند امشب فاصله اش را با نزدیک ترین تعقیب کننده هایش افزایش دهد.

در آغاز دیدارهای هفته بیست و یکم بوندس لیگا، دقایقی پیش شش دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار، بوروسیا دورتمود، نزدیک ترین تعقیب کننده بایرن، در خانه مقابل هامبورگ با نتیجه عجیب 4-1 مغلوب شد. در این دیدار زیبا، تیم میزبان نمایش خیره کننده ای ارائه داد و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسید.

در دیگر دیدار مهم، تیم های مونشن گلادباخ و بایرلورکوزن به تساوی 3-3 رسیدند تا دورتموند علی رغم این شکست سنگین، جایگاهش دررتبه دوم را حفظ کند.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

بوروسیا دورتموند 1-4 هامبورگ

مونشن گلادباخ 3-3 بایر لورکوزن

فرانکفورت 0-0 نورنبرگ

گروترفورت 0-1 وولفسبورگ

هانوفر 1-0 هوفنهایم

اشتوتگارت 1-4 وردربرمن

ورزش3