ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلوپ: ممکن است بازیکن جدید بخریم


سرمربی لیورپول از احتمال وارد شدن این باشگاه به بازار نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

ورزش سه: سرمربی لیورپول از احتمال وارد شدن این باشگاه به بازار نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

روز گذشته خبر توافق لیورپول و ستاره سرخ بلگراد بر سر جذب مارکو گروژیچ، پدیده 19 ساله صرب منتشر شد؛ هرچند این بازیکن تا انتهای فصل بصورت قرضی برای باشگاه سابقش بازی خواهد کرد. یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود گفت که لیورپول ممکن است در نقل و انتقالات پیش رو، بازیکن یا بازیکنان جدید دیگری نیز به خدمت بگیرد.

او در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" من همیشه گفته ام که خیلی طرفدار نقل و انتقالات زمستانی نیستم ولی همواره باید آماده باشیم؛ هرچند که در این مقطع خرید بازیکن بزرگ آسان نیست. ممکن است در ماه ژانویه که بازی های زیادی در پیش داریم، بازیکنی آسیب ببیند یا حتی بازیکنی به نزد من بیاید و از وضعیتش اظهار نارضایتی کند که در این صورت ممکن است به او اجازه جدایی بدهم. بنابراین این احتمال وجود دارد که وارد بازار نقل و انتقالات زمستانی شویم.

در حال حاضر هدف ما کار و تلاش سخت با همین مجموعه است و برای اضافه کردن بازیکن یا بازیکنان جدید، برنامه خاصی نداریم ولی اگر نیاز به حرکتی از سوی ما باشد اقدام خواهیم کرد."


ویدیو مرتبط :
سانه بازیکن مد نظر کلوپ در نقل و انتقالات زمستانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفارش قلعه نویی به مسئولان برای جذب این بازیکن به هر طریق ممکن



 اخبار,اخبار ورزشی,قلعه نویی


 اخبار ورزشی - با ماندن نوری در پرسپولیس؛
سفارش قلعه نویی به مسئولان برای جذب این بازیکن به هر طریق ممکن

سرمربی استقلال که روی کاپیتان پرسپولیس حساب کرده بود، حالا دستش در خط هافبک خالی شده و سفارش هافبک ملی پوش فولاد را کرده است.

امیرقلعه نویی برای لیگ چهاردهم حساب ویژه ای روی محمد نوری باز کرده بود اما با ماندن این بازیکن در پرسپولیس تمام نقشه هایش نقش برآب شد.

 در پی این اتفاق سرمربی استقلال از علی نظری جویباری و بهرام افشارزاده خواسته به هرقیمت ممکن بختیار رحمانی را آبی پوش کنند.

 ناگفته نماند پس از عدم حضورمحمد نوری در استقلال، امیر قلعه نویی هم تصمیم قطعی خود برای حفظ ایمان مبعلی در این تیم گرفت.

 پیش از این شنیده می شد سرمربی استقلال برای نگه داشتن ایمان مبعلی دچار تردید شده است.

 اخبار ورزشی - رادنیوز