ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلوپ: مثل بوکسور خسته ای شده بودیم


سرمربی لیورپول بعد از توقف برابر چلسی تیمش را به بوکسور تشبیه کرد که از فرط ضربات زیاد خسته شده بود. او با وجود توقف در آنفیلد از عملکرد شاگردانش راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در دیداری معوقه از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه از چلسی پذیرایی کرد و در آخرین لحظات از شکست گریخت.

در این دیدار چلسی در دقیقه 32 با گلی که ادن هازارد به ثمر رساند از حریف خود پیش افتاد، اما در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند این بنتکه بود که توانست گل تساوی را برای قرمز پوشان آنفیلد به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادی شود.

یورگن کلوپ با وجود توقف برابر چلسی از عملکرد شاگردانش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: فضای موجود در آنفیلد را بسیار دوست دارم. هواداران لحظه ای دست از تشویق تیم خود برنمی دارند و این باعث می شود تا لذت زیادی به ما دست دهد. تا آخرین لحظه دست از تلاش و امید خود برنداشتیم و خوشبختانه موفق شدیم که گل تساوی را به ثمر رسانیم.

او ادامه داد: به بازیکنان قبل از بازی گفتم که این یکی از سخت ترین و حساس ترین بازیهای ما است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا سربلند از میدان خارج شویم. در 15 دقیقه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم که تنها برای پیروزی به میدان رفته ایم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و به راحتی می توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم اما نباید فراموش کرد که چلسی تیم بزرگی است و نمی توان بهتر از این برابر چنین تیمی بازی کرد.

سرمربی سابق دورتموند ادامه داد: در فوتبال همیشه نیاز به صبر کردن است و وقتی تیمی صبر خود را از دست دهد دیگر شرایط بسیار سخت می شود. هواداران به شدت تیم خود را تشویق می کنند و بازیکنان نهایت تلاش خود را در زمین به کار می گیرند. در چنین حالتی عجله کردن به ضرر تیم است و باید به نهایت آرامش و صبر و حوصله به دروازه حریف نزدیک شد. احساس می کردم که بازیکنان لیورپول در این دیدار بی حوصله هستند. چون توپ های ما به گل تبدیل نمی شد آنها هم صبر خود را از دست داده بودند.

او در پایان سخنان خود گفت: لیورپول مانند بوکسوری شده بود که از فرط ضربات زیاد خسته شده بود و دیگر توان ضربه زدن را نداشت اما بسیار خوشحالم که در نهایت موفق شدیم گل تساوی را به ثمر رسانیم. چلسی نشان داد که تیمی باکیفیت است و می تواند برای حریفان خود دردسرساز شود.


ویدیو مرتبط :
همه جور تک چرخ دیده بودیم ولی با لودر ندیده بودیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسینی: خیلی خسته بودیم


مدافع تیم ملی فوتبال ایران، خستگی را عامل اصلی شکست برابر بوسنی عنوان کرد.

ایسنا: مدافع تیم ملی فوتبال ایران، خستگی را عامل اصلی شکست برابر بوسنی عنوان کرد.

سیدجلال حسینی پس از شکست تیم ملی پس از بوسنی و حذف از جام جهانی درباره بازی دیشب (چهارشنبه) گفت: در دو بازی قبل خوب بودیم ولی به خاطر پروازهای زیاد و فشار بازی‌ها خسته بودیم.

وی ادامه داد: کی‌روش برای این بازی با ما خیلی صحبت کرده بود و تمرکز بالایی داشتیم اما همان خستگی باعث شد که به مشکل بربخوریم. البته بوسنی هم چیزی برای از دست دادن نداشت.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: کی‌روش در رختکن از ما تشکر کرد و مثل همیشه مانند یک معلم برای ما حرف زد.