ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلوپ به نوکمپ نمی‌رود


یورگن کلوپ رفتنش به بارسلونا در انتهای فصل را رد و اعلام کرد در بوروسیا دورتموند می‌ماند.

ایسنا: یورگن کلوپ رفتنش به بارسلونا در انتهای فصل را رد و اعلام کرد در بوروسیا دورتموند می‌ماند.

بوروسیا دورتموند در هفته سی و یکم بوندسلیگا موفق شد با نتیجه 4 بر 2 ماینتس را شکست دهد تا موقعیت خود در رده دوم جدول را استحکام ببخشد.

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند پس از برتری تیمش برابر ماینتس در نشست خبری خود گفت: عملکرد شاگردانم در بازی امروز فوق‌العاده بود و آنها توانستند هر چیزی که خواستم را در زمین مسابقه پیاده کنند. از همان ابتدا بازی موثری را به نمایش گذاشتیم و با دوندگی فراوان توانستیم بازی را در دست بگیریم و گل‌های برتری خودمان را به ثمر برسانیم. به نظرم کاملا شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

در روز‌های گذشته صحبت‌های زیادی درباره رفتن یورگن کلوپ به بارسلونا و جانشینی خراردو مارتینو شنیده شده است اما سرمربی جوان دورتموند این شایعات را رد و اعلام کرد در دورتموند می‌ماند.

این مربی 46 ساله درباره شایعه رفتن به بارسلونا گفت: هنوز هم کمی علاقه به دورتموند در من وجود دارد و می‌خواهم کارهایی را که در این تیم پیش برده‌ایم، ادامه دهیم. من در دورتموند می‌مانم و جایی نخواهم رفت.

یورگن کلوپ از زمانی که هدایت دورتموند را بر عهده گرفته است توانسته به دو قهرمانی در بوندسلیگا دست یابد و یک‌بار نیز جام حذفی را فتح کند. او فصل گذشته با دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت اما با شکست از بایرن‌مونیخ در حسرت رسیدن به قهرمانی ماند.


ویدیو مرتبط :
بازسازی نوکمپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ جانشین تاتا در نوکمپ


روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا یورگن کلوپ را سرمربی آبی-اناری‌ها در فصل بعد دانست.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا با هدایت خراردو مارتینوی آرژانتینی نمایش خوبی در فصل جاری نداشته است. آبی-اناری‌ها هفته گذشته با شکست برابر آتلتیکو مادرید وداع تلخی با لیگ قهرمانان اروپا داشتند. شاگردان تاتا در رقابت‌های لیگا هم شکست غیرمنتظره‌ای را برابر گرانادا متحمل شدند؛ شکستی که باعث شد اختلاف این تیم با آتلتیکو مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی به چهار امتیاز برسد.

به نطر می‌رسد که با عملکرد ضعیف آبی-اناری‌ها در این فصل جدایی سرمربی آرژانتینی این تیم در پایان فصل بسیار محتمل باشد. روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا یورگن کلوپ، سرمربی موفق دورتموند را جانشین تاتا در نیمکت آبی-اناری‌ها دانست.

این روزنامه نزدیک به بارسلونا نوشت: رختکن بارسلونا به خوبی می‌داند که تاتا در صورت ناکام ماندن در کسب جام در پایان فصل از آبی-اناری‌ها جدا می‌شود. از منابع نزدیک به باشگاه خبر می‌رسد که یورگن کلوپ بیشترین شانس را برای جانشینی تاتا دارد.

یورگن کلوپ در بوروسیا دورتموند عملکرد خوبی داشته است و دو بار پیاپی این تیم را قهرمان رقابت های بوندسلیگا کرد. او فصل قبل هم توانست زردپوشان را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند البته در فصل جاری تیمش با وجود پیروزی دو بر صفر در دیدار برگشت از صعود به دور بعد بازماند. کلوپ مربی استعدادیابی است و در شناسایی بازیکنان جوان و خرید آنها با قیمت پایین مهارت بالایی دارد.

در نظرسنجی که اخیرا روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا برای جانشین خراردو مارتینو داشت یورگن کلوپ بیشترین رای را به خود اختصاص داد.