ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلوپ: بایرن شایسته پیروزی بود


یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند پس از شکست 1-0 تیمش مقابل بایرن مونیخ عنوان کرد که بایرنی ها شایسته این پیروزی بودند.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند پس از شکست 1-0 تیمش مقابل بایرن مونیخ عنوان کرد که بایرنی ها شایسته این پیروزی بودند.

بایرن شب گذشته با تک گل روبرت لواندوفسکی موفق شد 1-0 حریف خود دورتمند را در سیگنال آیدونا پارک شکست دهد. پس از حمله به اتوبوس حامل بازیکنان، این شکست روز فاجعه بار دورتموند را تکمیل کرد و کلوپ، عنوان کرد که حریف شایسته پیروزی بوده است.

او گفت:" ده دقیقه اول همه چیز خوب بود. پس از آن شرایط خوب پیش نرفت و ما موقعیت‌های کمی داشتیم. بایرن از عمق دفاع ما به خوبی استفاده کرد و از لحاظ فیزیکی آماده نشان داد.نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. نیمه دوم هم خوب بود زیرا موقعیت‌هایی داشتیم ولی در مجموع، به اندازه کافی مقابل بایرن خوب نبودیم. تمرکز نداشتیم. در خیلی از لحظات بایرن بهتر از ما بود بنابراین آنها شایسته پیروزی بودند."


ویدیو مرتبط :
شادی زایدالوصف یورگن کلوپ پس از پیروزی برابر بایرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ: آرسنال شایسته پیروزی بود


یورگن کلوپ احساس می کند که آرسنال کاملاً با شایستگی مقابل دورتموند 2-0 پیروز شده است.

طرفداری: تیم آرسنال در ورزشگاه امارات موفق شد با گل های یایا سانوگو و الکسیس سانچز حریف خود را از پیش رو بردارد؛ بنا به گزارش Goal، کلوپ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

"دریافت چنین گل زود هنگامی، بدترین شروع ممکن بود. لحظات و موقعیت هایی وجود داشت که ما کارهایی که می خواستیم را انجام دادیم اما این بازه ها بسیار کوتاه بودند. لحظات بسیار زیادی بود که ما خوب کار نکردیم و آرسنال برنده شایسته دیدار امشب بود. ما فقط به اندازه کافی خوب نبودیم.

می توانستیم بهتر عمل کنیم، ما امشب شجاع نبودیم. هزاران دلیل وجود دارد که ما امشب خوب نبودیم. باید کار کنیم. برنامه همین است. کار کردن و زحمت کشیدن همیشه در زندگی جواب می دهد. ما بین بازی ها جشن نمی گیریم، و همیشه سعی داریم تا پیشرفت کنیم.

باید اعتراف کنیم که به اندازه لحظات مثبت اعتماد به نفس نداریم اما شما می تواند سخت کار کنید تا شانسی که در زندگی شایسته اش هستید را به دست آورید. ما باز خواهیم گشت. ما به یک فوتبال بی نقص نیاز نداریم، و تنها به نتایج خوب احتیاج داریم."

دورتموند با 12 امتیاز از پنج مسابقه صدرنشین گروه D باقی ماند و آرسنال با 10 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.