ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلوزه: هدفم شکستن رکورد رونالدو است


مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد هدفش در جام جهانی شکستن رکورد گلزنی رونالدو است.

ورزش سه: میروسلاو کلوزه تایید کرده هدفش در جام جهانی پیش رو شکستن رکورد 15 گل رونالدو برزیلی است.

کلوزه تنها یک گل با رکورد رونالدو فاصله دارد و می‌تواند در حداقل سه دیدار گروهی آلمان خودش را به این رکورد برساند. او که با TuttoMondiali صحبت می‌کرد در این زمینه گفت: امیدوارم شانس این را داشته باشم که یک یا دو گل وارد دروازه حریفان کنم. هر کسی که من را می‌شناسد می‌داند به دست آوردن رکورد بیشترین گل زده در جام جهانی همواره هدف بلند مدت من بوده است.

گفتنی است کلوزه که در باشگاه لاتزیو ایتالیا توپ می‌زند در بیشتر زمان فصل گذشته آشیب دیده بود و نتوانست گل‌های زیادی برای تیمش بزند اما یواخیم لو با اعتماد به او بار دیگر نامش را در فهرست 23 نفره ژرمن‌ها قرار داد.


ویدیو مرتبط :
تلاش رونالدو برای شکستن رکورد عکس سلفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوزه امیدوار به شکستن رکورد رونالدو


مهاجم با تجربه تیم ملی آلمان امیدوار است در جام جهانی 2014 برزیل رکورد رونالدو را بشکند.

ایسنا: مهاجم با تجربه تیم ملی آلمان امیدوار است در جام جهانی 2014 برزیل رکورد رونالدو را بشکند.

جام جهانی 2014 برزیل 19 روز دیگر آغاز می‌شود و انتظار علاقمندان به فوتبال برای تماشای بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان به پایان خواهد رسید.

میروسلاو کلوزه، مهاجم تیم ملی آلمان که 14 گل در تاریخ جام جهانی را به ثمر رسانده است، انگیزه زیادی دارد تا رکورد پانزده گله رونالدو را در این رقابت‌ها بشکند و به گلزن‌ترین بازیکن تاریخ جام‌های جهانی تبدیل شود.

میروسلاو کلوزه، مهاجم آلمانی لاتزیو درباره شرایطش برای جام جهانی 2014 برزیل، گفت: فکر می‌کنم در برزیل 100 درصد آماده باشم. از شرایط و احساس خوبی برخوردارم. در روزهای گذشته مربی بدنساز تیم کارهای زیادی انجام داد. خوشحالم که توانستم این تمرینات پر فشار را پشت سر بگذارم.

مهاجم تیم ملی آلمان در ادامه درباره رکوردشکنی‌اش در جام جهانی 2014 برزیل، گفت: برای من مهم‌ترین چیز موفقیت تیم است. وقتی تیم خوب بازی کند مهاجم نیز موفق می‌شود و می‌تواند به اهدافش برسد. هر کس که من را بشناسد می‌داند که شکستن رکورد هدف من محسوب می‌شود، اما دوست دارم تیمم بتواند در وهله نخست موفق باشد.

لارس بندر، ها‌فبک تیم ملی آلمان روز گذشته (جمعه) به دلیل مصدومیت از فهرست بازیکنان یوآخیم لوو خارج شد. کلوزه درباره خارج شدن بندر از فهرست تیم ملی آلمان، گفت: همه می‌دانیم که لارس چه بازیکن بزرگ و با کیفیتی بوده است. خیلی ناراحتم که او مصدوم شد و نمی‌تواند ما را در جام جهانی 2014 برزیل همراهی کند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

آلمان در گروه G جام جهانی 2014 برزیل باید با تیم‌های پرتغال، غنا و آمریکا دیدار کند.