ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلمبیا، قهرمان کوپا آمه‌ریکا را متوقف کرد


سومین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با تساوی خانگی شیلی برابر کلمبیا دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه) تیم ملی شیلی، قهرمانی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2015 در خانه برابر کلمبیا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد.

آرتورو ویدال در دقیقه 45 گل نخست بازی را برای شیلی میزبان به ثمر رساند و خامس رودریگس، در دقیقه 68 کار را برای کلمبیایی‌ها به تساوی کشاند.

با این نتیجه شیلی 7 امتیازی شد و پایین‌تر از اکوادور 9 امتیازی در رده دوم قرار گرفت. کلمبیا هم 4 امتیازی شد و روی پله پنجم ایستاد.

در ادامه بازی‌های دور سوم از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، بامداد فردا بازی تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل که قرار بود امروز برگزار شود، از ساعت 3:30 به وقت تهران آغاز می‌شود. پرو هم از ساعت 5:45 میزبان پاراگوئه خواهد بود.

در جدول رده‌بندی پس از اکوادور 9 امتیازی و شیلی 7 امتیازی، اروگوئه 6 امتیازی سوم است.


ویدیو مرتبط :
اهدای جایزه بهترین های کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای خالکوبی در کوپا آمه‌ریکا/ تمام بازیکنان شیلی تتو داشتند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تتو فوتبالیست‌ها در لیگ ایران با جدیت توبیخ می‌شود.

در این دوره از مسابقات کوپا آمه ریکا هم، شاهد بازیکن هایی بودیم که بخشی یا تمام بدنشان را منقش به تتو های مختلف کرده بودند. با توجه به فرهنگ مردم آمریکای جنوبی، این یک اتفاق طبیعی است، اما بازیکنانی بودند که پا و دستشان را کمی فراتر گذاشته بودند و نقش های عجیب روی بدنشان، زبانزد و سوژه رسانه ها شده بود. ستاره های اصلی این تورنمنت، مانند لئو مسی، آرتورو ویدال، کارلوس توز، جیمز رودریگز، آنخل دی ماریا و الکسیس سانچز، همگی دست هایی منقش به تتو داشتند.

جالب است بدانید، بازیکنان تیم قهرمان، تمامی‌ 23 نفرشان تتو داشتند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین