ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلمبیا، حریف برزیل شد


کلمبیا با درخشش جیمز رودریگز از سد اروگوئه گذشت تا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ حریف برزیل شود.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های کلمبیا و اروگوئه از 30 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) در ورزشگاه ماراکانای شهر ریو دوژانیرو به مصاف هم رفتند تا دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 را برگزار کنند، دیداری که با برتری 2 بر صفر کلمبیا به اتمام رسید تا این تیم حریف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

ستاره بی چون و چرای این بازی جیمز رودریگز بود که دو بار در دقایق 28 و 50 برای تیم تحت هدایت پکرمن موفق به گلزنی شد و با پنج گل‌زده به صدر جدول گلزنان جام بیستم صعود کرد.

در حالی که دو تیم با چاشنی احتیاط بازی را پی گرفته بودند، این جیمز رودریگز کلمبیایی بود که در دقیقه 28 پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و از همان جا دروازه اروگوئه را نشانه گرفت و با یک شوت محکم توپ را به زیر تیر افقی دروازه فرناندو موسلرا چسباند. کلمبیا با این گل زیبا یک بر صفر از حریفش پیش افتاد و در ادامه بازی را اداره کرد تا با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.

اروگوئه که در غیاب لوئیز سوارز پای به میدان گذاشته بود، در نیمه نخست چشم به هنرنمایی ادینسون کاوانی و دیه‌گو فورلان داشت، مهاجمانی که حداقل در 45 دقیقه اول بی‌خطر نشان دادند.

کلمبیایی‌ها نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و تنها پنج دقیقه پس از آغاز این نیمه جیمز رودریگز بازهم هنرنمایی کرد و اختلاف دو تیم را به دو گل رساند. بازیکن شماره 10 کلمبیا در دقیقه 50 بازی با شوت خود بار دیگر دروازه اروگوئه بدون سوارز را گشود تا تیمش را 2 بر صفر پیش بیندازد و با پنج گل بالاتر از نیمار،‌ لیونل مسی و توماس مولر در صدر جدول گلزنان جام بیستم بایستد.

در ادامه بازی اروگوئه به خود آمد و بارها به دروازه کلمبیا حمله کرد تا شاید دروازه داوید اوسپینا روی پاشنه بچرخد اما زور شاگردان اسکار تابارز به حدی نبود که این دروازه‌بان آماده سر تعظیم فرود آورد. در نهایت کلمبیا با نتیجه 2 بر صفر مقابل اروگوئه به برتری رسید و یاران سوراز را به خانه فرستاد تا او بیش از این احساس تنهایی نکند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی برزیل کلمبیا - برزیل 2 -کلمبیا 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برد ۶ تایی آلمان مقابل ارمنستان/ روسیه، برزیل‌، کلمبیا، کرواسی و ژاپن برنده شدند



اخبار,اخبار ورزشی,رقابتهای جام جهانی

 
 اخبار  ورزشی - ۵ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
برد ۶ تایی آلمان مقابل ارمنستان/ روسیه، برزیل‌، کلمبیا، کرواسی و ژاپن برنده شدند

تیم‌های ملی فوتبال آلمان،‌ برزیل، روسیه، کلمبیا، کرواسی، ژاپن، یونان و پرتغال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش فارس، شب گذشته پیکارهای دوستانه قبل از شروع جام جهانی ادامه یافت. آلمان‌، مدعی درجه یک مسابقات برزیل 2014 موفق شد 6 بر یک ارمنستان را در شهر ماینس در هم بکوبد.

آندره شورله 52، لوکاس پودولوسکی 72، بندیکت هوودس 73، میروسلاو کلوزه 76 و ماریو گوتسه 82 و 89 برای آلمان‌ها در این مصاف گلزنی کردند. در حالیکه تک گل تیم میهمان توسط هنریک میختاریان، بازیکن عضو بورسیادورتموند دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی زده شد.

برزیل، میزبان مسابقات جام جهانی موفق شد با یک گل بر صربستان غلبه کند. شاگردان اسکولاری دقیقه 58 توسط فردریکو گودس فرد گلزنی کردند.

کلمبیا که در گروه 3 جام جهانی با یونان، ساحل عاج و ژاپن همگروه است، 3 بر صفر از سد اردن عبور کرد. جیمز رودریگوئز 42، کوادرادو 83 و گوارین 89 برای کلمبیایی‌ها گل زدند.

کرواسی تیم دیگر حاضر در مسابقات جهانی، یک بر صفر بر استرالیا چیره شد. نیکیا جلاویچ 58 برای کروات‌ها گل زدند.

ژاپن یکی از نمایندگان آسیا 4 بر 3 زامبیا را مغلوب کرد. هوندا 40(پنالتی)، 75، کاگاوا 74 و اوکوبو 90 برای ژاپن گل زدند.

زامبیا نیز توسط کاتونگو 9، سین‌کالا 29 و موسوندا89 گلزنی کرد.

کاستاریکا مقابل ایرلند به تساوی یک بر یک رسید. سلسو بورگس 64 برای کاستاریکا و کوین دایل 18 برای ایرلند گل زدند.

یونان نیز 2 بر یک بر بولیوی غلبه کرد. کانه 21 و کاتسورانیس 54 برای یونانی‌ها، کاردوسو 70 برای بولیوی گل زدند.

در آخرین مصاف نیز پرتغال یک بر صفر مقابل مکزیک به برتری رسید. تیم تحت امر پائولو بنتو در آخرین لحظات بازی توسط برنو آلوز به گل برتری رسید.

مسابقات جام جهانی برزیل از تاریخ 23 خرداد با شرکت 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی آغاز می‌شود.
اخبار ورزشی - فارس