ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلایورت و تاردلی گزینه‌های مربیگری غنا


پاتریک کلایورت و مارکو تاردلی گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال غنا هستند.

خبرگزاری فارس: فدراسیون فوتبال غنا از مدت ها قبل سرگرم بررسی وضعیت چند مربی برای انتخاب جهت هدایت تیم ملی برزگسالان خود است. براساس اعلام مسئولان این سازمان و همینطور گزارش برخی رسانه ها، فدراسیون فوتبال کشور آفریقایی از مدت ها قبل اقدام به تهیه فهرستی پرداخت که در آن نام 18 گزینه وجود داشت. هم اکنون این فهرست با بررسی همه جانبه به فهرستی 5 نفره تبدیل شده است.

طبق گزارش ها پاتریک کلایورت هلندی و مارکو تاردلی ایتالیایی گزینه های جدی برای احراز این پست هستند.همچنین آورام گرانت،مربی اسبق چلسی، میشل پونت سوئیسی و خوان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی دیگر نامزدهای مورد نظر هستند.

غنا بعد از حضور در رقابت های جام جهانی به همکاری با «کوشی آپیاه » خاتمه داد. این مربی با «ستارگان سیاه»(تیم غنا) در مرحله گروهی جام جهانی برزیل یک تساوی و 2 باخت کسب کرد و حذف شد.


ویدیو مرتبط :
برزیل 2 - 0 مکزیک (گل دیگو تاردلی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لو گزینه مربیگری بایرن مونیخ نیست



 

لو گزینه مربیگری بایرن مونیخ نیست

 

مدیرفنی تیم بایرن مونیخ اعلام کرد: نام سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در فهرست مربیان مدنظر برای جایگزینی لوئیس فان خال در پایان فصل نیست.

به علت نتایج ضعیف فصل جاری ، فان خال هلندی در پایان فصل بایرن را ترک خواهد گفت ، گمانه زنی های مختلفی در مورد جایگزین احتمالی وی صورت گرفته است و یکی از گزینه ها یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اعلام شده است.

به گزارش رویترز از برلین در همین رابطه کریستین نرلینگر با رد این خبر به تلویزیون اسکی گفت : چنین شایعاتی در بین مردم شنیده می شود اما حقیقت ندارد.ما سعی می کنیم برای این مشکل راه حل مناسبی تا پایان فصل پیدا کنیم.

لو اخیرا قرارداد خود را تا پایان جام جهانی 2014 تمدید کرده است.

دیگر گزینه های مربیگری بایرن مونیخ یوپ هاینکس مربی بایرلورکوزن ، ماتیاس زامر مدیر فنی فدراسیون فوتبال آلمان ، اوتو ریهاگل مربی سابق تیم ملی فوتبال یونان و روبین دوت مربی تیم فرایبورگ هستند.

نرلینگر همچنین با رد احتمال انتصاب یک مربی موقت افزود "طعا مربی موقت نخواهیم داشت و مربی به بایرن می آید که بتواند تیم را به موفقیت برساند."