ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفش‌های مسی در ال‌کلاسیکو + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

 کمپانی آدیداس، کفش‌های جدیدی را برای فوق‌ستاره آرژانتینی جهت حضور در ال‌کلاسیکو طراحی کرده است.

 با انتشار تصاویری از کفش‌های جدیدی که کمپانی آدیداس برای لیونل مسی طراحی کرده، باید حضور او در بازی روز شنبه ال‌کلاسیکو را تقریبا قطعی بدانیم.

این در حالی است که با مصدومیت ستاره آرژانتینی بارسا در اواخر ماه سپتامبر نگرانی‌های زیادی در مورد حضور یا عدم حضور او در بازی حساس شنبه شب "ساتیاگو برنابئو" وجود داشت و تا چند روز پیش، صحبت از غیبت احتمالی مسی در این بازی بود.

انتشار تصاویر جدید حکایت از آن دارد که مسی به موقع به بازی پیش‌روی ال‌کلاسیکو خواهد رسید و با این کفش‌ها برای تیمش به میدان خواهد رفت.

کمپانی آدیداس این کفش‌ها را "مسی 15" نامیده و این تصاویر را منتشر نمود تا به هواداران بارسا در آستانه این بازی حساس دلگرمی بدهد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی


 اخبار ورزشی -  میزان 


ویدیو مرتبط :
کفش های مسی برای ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: کفش های جدید رونالدو برای بازی در ال کلاسیکو



اخبار ورزشی - کفش های جدید رونالدو برای بازی در ال کلاسیکو

رونالدو در بازی با بارسلونا با کفش های جدیدش بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛کریستیانو رونالدو،ستاره پرتغالی رئال مادرید در بازی با بارسلونا کفش های جدیدش  را به پا می کند.روزنامه مارکا با انتشار عکسی از کفش های جدید او نوشته است:«این کفش ها از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است.»

 

اخبار ,اخبار ورزشی کفش های جدید رونالدو

اخبار ورزشی - خبرآنلاین