ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفشگری: داوری افتضاح بود


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد داوری این دیدار مقابل نفت تهران افتضاح بوده است.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد کفشگری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: تیم ما در این بازی حاکم زمین بود. به مراتب بهتر از تیم نفت بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

وی افزود: در هفته اول که هنوز بدن‌های بازیکنان برنگشته عملکرد خوبی داشتیم که این مسئله نوید آن را می‌دهد که در فصل پیش‌رو می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و از نظر فوتبالی بهتر از گذشته عمل کنیم.

هافبک پرسپولیس که در واپسین دقایق این مسابقه از زمین اخراج شد، گفت: متاسفانه داور در این مسابقه هر توپی را که به ما می‌خورد و هر برخوردی که با بازیکنان نفت داشتیم، اعلام خطا می‌کرد. من به این مسئله اعتراض کردم که داور کارت زرد اول را نشانم داد.

کفشگری اظهار داشت: در صحنه‌ای که کارت زرد دوم را گرفتم و اخراج شدم هم اول توپ را زدم و بعد به پای بازیکن حریف برخورد کردم که داور به من اخطار دوم را داد و اخراجم کرد. واقعا داوری افتضاح بود و عملکرد ضعیفی داشت.


ویدیو مرتبط :
افتضاح داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عبدولی: داوری افتضاح بود


ملی‌پوش وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران ناداوری را مهم‌ترین دلیل شکست خود در فینال مسابقه‌های جایزه بزرگ باکو دانست و گفت: متاسفانه داوری‌ها در این مسابقه‌ها افتضاح بود.

خبرگزاری ایسنا: سامان عبدولی پس از شکست مقابل حریف آذربایجانی خود در فینال وزن 59 کیلوگرم مسابقه‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ باکو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص این مسابقه‌ها اظهار کرد: متاسفانه در کشتی دوم مقابل حریف ژاپنی دنده‌ام شکست و با همین وضع توانستم به فینال این مسابقه‌ها راه یابم اما در فینال علاوه بر کشتی‌گیر کشور میزبان باید داور مسابقه را هم ضربه می‌کردم.

ملی‌پوش وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در جام حیدر علیف افزود: متاسفانه از لحاظ داوری در این مسابقه‌ها سر ما با پنبه بریدند. من در فینال 6 دقیقه به حریف خود حمله کردم اما با ناداوری بازنده میدان شدم. همچنین اگر دنده‌ام با آسیب دیدگی مواجه نمی‌شد به راحتی می‌توانستم این کشتی‌گیر را شکست دهم چرا که به خاطر این آسیب دیدگی مجبور بودم از فاصله دور با حریف کشتی بگیرم تا به دنده‌ام آسیب جدی‌تر وارد نشود. البته خدا را شکر با این وضعیت به مدال نقره این مسابقه‌ها رسیدم.

وی خاطرنشان کرد: تمام سعی خودم را کردم تا در این مسابقه‌ها با غیرت کشتی بگیرم. مطمئن باشید اگر هر کس دیگری جای من بود با شکستگی دنده خود نمی‌توانست به فینال مسابقه‌ها برسد. من نفر اول قاره‌های اروپا و آسیا و همچنین نفر سوم المپیک را توانستم شکست دهم. متاسفانه در گذشته بنا هیچ اطمینانی به من نداشت و فقط می‌گفت تو باید در کشوری کشتی بگیری و عنوان اول را از آن خود کند تا بتوانی به تیم ملی برسی در صورتی که بسیاری از کشتی‌گیران به من گفتند تو حقت در کشتی خیلی بیشتر از این‌ها بود.

عبدولی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به حضور در مسابقه‌های جهانی و بازی‌های آسیایی دارد یا خیر گفت: این موضوع بستگی به کادر فنی تیم ملی دارد. من خودم را خیلی خوب نشان دادم و تمرین‌های سختی را پشت سر گذاشتم. من با همه زحمتی که کشیدم حق خود می‌دانم که در تیم ملی حضور داشته باشم اما با این وجود به تصمیم کادر فنی هرچه که باشد احترام می‌گذارم. مطمئنا اگر بتوانم در مسابقه‌های آسیایی برای ایران به روی تشک بروم، از تمام وجود خود مایه خواهم گذاشت.