ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفشگری: تعطیلات به تیم ضربه نمی‌زند


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم تعطیلات لیگ به پرسپولیس ضربه بزند چرا که قطعاً کادر فنی بازی‌های دوستانه برای تیم در نظر خواهد گرفت تا از شرایط خوبمان دور نشویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم تعطیلات لیگ به پرسپولیس ضربه بزند چرا که قطعاً کادر فنی بازی‌های دوستانه برای تیم در نظر خواهد گرفت تا از شرایط خوبمان دور نشویم.

مهرداد کفشگری در خصوص مصدومیتش گفت: خوشبختانه وضعیت مصدومیت من خوب شده و فردا سر تمرین می‌روم تا پزشکان تیم وضعیتم را چک کنند اما احتمالاً بتوانم تمریناتم را با تیم انجام دهم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس پس از برد مقابل فولاد اظهار داشت: ما به هر حال نیاز به برد داشتیم تا استرس از تیم دور شود. شاید اگر در هفته اول بردی به دست می‌آوردیم الان با 10 امتیاز در رتبه‌های بالای جدول بودیم اما به هر حال در هفته پنجم اولین برد را کسب کردیم که جای شکر دارد چرا که بدشانسی از تیم ما دور شده است.

هافبک سرخپوشان درباره اینکه پتانسیل این تیم را برای ادامه راه چطور می‌بیند، افزود: هر کسی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بیند متوجه می‌شود که تیم ما چه پتانسیل بالایی دارد اما با بدشانسی در هفته‌های اول نتیجه نگرفتیم و شک نکنید که هفته به هفته بهتر می‌شویم و می‌توانیم خیلی زود به بالای جدول بیاییم.

کفشگری درباره اینکه با حضور احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا کارش برای حضور در ترکیب اصلی سخت نشده اظهار داشت: به هر حال یک تیم خوب در هر پست نیاز به سه بازیکن آماده دارد قطعاً هر کسی بیشتر آماده باشد او در ترکیب بازی خواهد کرد هر چند که در نهایت مهم نیست چه کسی بازی می‌کند بلکه مهم موفقیت پرسپولیس است قطعاً هدف همه ما این است که پرسپولیس موفق باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره اینکه تعطیلات 20 روزه لیگ به روند مثبت پرسپولیس ضربه می‌زند یا نه، تصریح کرد: به نظر من که این اتفاق نمی‌افتد چرا که در این مدت 20 روز قطعاً بازی‌های دوستانه انجام خواهیم داد تا از شرایط خوبمان دور نشویم و بدون شک کادر فنی برنامه‌هایی دارد که پرسپولیس از این شرایط آرمانی دور نشود.


ویدیو مرتبط :
مهندس ضربه می زند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلالی: تیم امید می‌توانست در تعطیلات اردو برگزار كند



 

 

 

جلالی: تیم امید می‌توانست در تعطیلات اردو برگزار كند

 

باید تمرکز خودمان را بیشتر کنیم

جلالی: تیم امید می‌توانست در تعطیلات اردو برگزار كند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: لیگ 40 روز تعطیل بود و می‌توانستند در این تعطیلات اردوی امیدها را برگزار کنند.

مجید جلالی درباره شرایط فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی با صبای قم مثل همه دیدارها است و باید تمرکز خود را از این هفته به بعد بیشتر کنیم. تمام تیم ها خوب شده اند و شرایط آماده سازی مناسبی را در تعطیلات داشته اند.

وی افزود: نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم. نیمه اول مقابل نفت تهران در هفته گذشته خیلی خوب بودیم اما در نیمه دوم نتوانستیم کیفیت بازی را حفظ کنیم. در هفته گذشته تمرکز خود را روی این موضوع گذاشتیم. من انتظار دارم که تیم وضعیت بهتری داشته باشد و این که بتوانیم در جدول رتبه بهتری را کسب کنیم.

جلالی در خصوص اینکه هفته گذشته به تشکیل اردوی تیم امید و حضور بازیکنان در این اردو معترض بوده، عنوان کرد: سازمان لیگ در ابتدای فصل برنامه ای به ما داده و مربیان هم بر اساس همان برنامه های تمرینی را لحاظ کرده اند اما به یکباره می بینیم که به خاطر یک اردوی غیره منتظره برنامه ها ما هم بهم می ریزد. وقتی از قبل به باشگاه ها برنامه ای می دهند با برگزاری چنین اردوهایی کارهای همسان سازی و هوازی بهم می خورد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: وقتی 40 روز وقفه در لیگ وجود دارد و فشار تمرین بالاست به یکباره اعلام می کنند که بازیکنان باید در اردوی تیم امید شرکت کنند. اردویی که لزومی هم ندارد تشکیل شود. لیگ 40 روز تعطیل بوده و تیم امید می توانست در تعطیلات اردو داشته باشد. این مسائل باعث گلایه من شده بود و این حرف ها را با مربی تیم امید هم مطرح کردم.