ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: یکی از بهترین دربی ها بود


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مورد رد صلاحیت نامزدهای فدراسیون هیچ نامه ای دریافت نکردم.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان درباره دربی 82 گفت: یکی از بهترین دربی‌ها بود. فکر نمی‌کردم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. دربی خوب وقشنگی را شاهد بودیم که فکر می‌کنم این بازی حاصل کار چند ساله سازمان لیگ و فعالیت باشگاه‌ها بود.

وی افزود: دربی اصلا کسل‌کننده نبود و مطمئن باشید تاثیر آن را در تیم ملی خواهید دید. با این نتیجه خوب امیدوارم کمک باشگاه‌ها به تیم ملی قطع نشود.

وی درباره اینکه آیا شما اعلام کردید 26 اردیبهشت انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه ما این است بین 17 تا 19 انتخابات را برگزار کنیم. منتظر هستیم که نامه قانونی را به ما بدهند. قرار است امروز در جلسه‌ای تاریخ  نهایی را تصویب کنیم.

کفاشیان همچنین درباره رد صلاحیت برخی نامزدها عنوان کرد: در این باره هیچ اطلاعی ندارم و هیچ نامه‌ای هم دریافت نکرده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که عراقی‌ها رسما اعلام کردند ایران را برای بازی‌هایشان انتخاب کردند آیا شما موافقت کردید یا خیر، گفت: ما موافقیم. قرار است این هفته مسئولان عراقی برای مذاکره به ایران بیایند.


ویدیو مرتبط :
نوستالژی دربی؛ گل پرویز مظلومی در دربی 62

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان در برنامه 90 :باید دربی 12 تا گل داشته باشد که خوب باشد؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کفاشیان:باید دربی 12 تا گل داشته باشد که خوب باشد؟/کروش گفت می آیم/ ویتنام گفت با شما بازی نمی کنیم

علی کفاشیان حالا در مقام یک کارشناس فوتبال اظهار نظر می کند و این بار می گوید دربی خیلی هم خوب بوده و هیچ چیز بهتر از این نیست که دو تیم گل نخورده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه 90 از ماجرای رفتن کارلوس کروش و دربی صحبت کرد. او از ماجرای رفتن کروش و مصاحبه های همراه با گلایه اش گفت:«آقای کروش ، یکسری کار شخصی داشت ، برای همین بعد از دربی به پرتغال رفت و گفت ده روز دیگر بر می گردد.

 

همین عصر امروز با ایشان حرف زدم . او گفت من این مصاحبه ها را به این شکل نگفتم. قرار است برایم ایمیل کند که چه چیزهایی را به رسانه ها گفته و ما آن گفته های او را روی سایت مان منتشر کنیم.

 

او حتی گفت برای بازی با تایلند ، زودتر می آید و خواست یک بازی دوستانه هم قبل از تایلند برای تیم ملی تدارک ببینیم. او از ما بازی با چین یا ویتنام را خواسته بود. چینی ها جوابی به ما ندادند ، ویتنامی ها هم دعوت مان را رد کردند. حالا باید دنبال تیم های دیگر باشیم و یک بازی برای تیم ملی تدارک ببینیم. »


او درباره این دلخوری های دائمی کروش گفت:«هدف او این است که تیمی خوب و موفق بسازد تا بتواند در نیمکت تیم ملی در جام جهانی باشد. »


او درباره لغو بازی های دوستانه تیم ملی هم گفت:« آقای کروش برایش این مهم است که اردوهای بعدی را طبق برنامه ای که داریم داشته باشیم. او از این 4 بازی از دست رفته خیلی ناراحت است. ولی ما مشکلات مالی داشتیم و چند بازی را از دست دادیم ولی حالا شرایط فرق کرده است.

 

مسئولان قول دادند وبه نظر می رسد که مشکلات مالی ما حل شده یک خواهشی از شما دارم . آن هم این است که ما را از نظر توان مالی با ژاپن ، استرالیا یا کره مقایسه نکنید ولی ما هم تمام تلاش مان را می کنیم که اردوهای بعدی مان بتوانیم بازی های خوبی را برای تیم ملی تدارک ببینیم.»


او درباره دربی هم به عادل فردوسی پور گفت:« شما دوست داشتید 10 تا گل بزنند که بگویید بازی خوب بوده . ولی من می گویم این بازی خیلی هم خوب بود. البته ما خواستیم نتیجه آنالیز بازی را برای مان بفرستند تا به شما بدهیم و این آنالیز بازی را برای تان می فرستیم تا ببینید بازی خوبی بوده است! البته من فوتبال را از شما کمتر می شناسم اما دربی خیلی خوب بود. »


او ادامه داد:«من واقعا معتقدم که بازی خوب بوده است. ما در 3 بازی جام جهانی گل نخوردیم و به جام جهانی رفتیم. این دربی ها هم خوبی اش این بود که تیم ها گل نخوردند پس خوب است دیگر ! تازه بهتر از دو بازی دیگر بود!»


کفاشیان در پایان درباره در اختیار قرار دادن ملی پوشان بعد از پایان لیگ به دیدارش با فتح الله زاده و ادعای مدیر آبی ها برای اهدای فرش به کفاشیان گفت:«آقای فتح الله زاده ، این فرشی که به همراه داشت را برای خودش آورده بود که رویش بنشیند و برای من نیاورده بود . ولی در دیداری که با هم داشتیم قرار شد که تیم های ملی پوش دار کمی با تیم ملی راه بیایند.»/خبرآنلاین