ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان نایب رئیس AFC و ممنوع الخروج شد!



اخبار,اخبارورزشی,کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان بدون نیاز به حضور در انتخابات، صاحب منصب فرمایشی و فرمالیته نایب رئیس کنفدراسیون در منطقه آسیای مرکزی می شود.

کمیته انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست نامزدهای انتخابات AFC را منتشر کرد. با اعلام رسمی نامزهای انتخابات AFC عضویت علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در سمت نایب رییسی AFC قطعی شد.

 با توجه به اینکه کشورهای منطقه مرکزی به صورت هماهنگ ایران را به‌عنوان نماینده خود برای حضور در پست نایب رئیسی انتخاب کرده‌اند و از این منطقه تنها علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران نام نویسی کرد و انتخاب رئیس فدراسیون ایران به سمت عضو هیات اجرایی و نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا محرز شد.

درست همزمان با پخش این خبر، شایعه شد کفاشیان به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج است. منابع آگاه می گویند کفاشیان حتی اگر امشب موفق شود با ضمانت و تعهد به منامه سفر کند تا دیداری با شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، از این پس ممنوع الخروج خواهد شد و سفر بحرین آخرین سفر او تا حل کامل مشکل مالیاتی اش است.

البته عده ای هم می گویند شاید کفاشیان همین سفر به ظاهر حساس را هم از دست بدهد!
 
اخبار  ورزشی  -  جام نیوز


ویدیو مرتبط :
کیروش ممنوع الخروج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان نایب رئیس AFC می‌شود


رئیس فدراسیون به عنوان نماینده آسیا میانه، نایب رئیس AFC می‌شود.

خبرگزاری فارس: پس از ایجاد منطقه جدید در آسیا به اسم آسیای میانه و حضور فدراسیون ایران در این منطقه، طبق هماهنگی‌های موجود مقرر شده است تا علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به نمایندگی از این منطقه برای نامزدی نایب رئیسی ثبت نام کند که به این ترتیب به نظر می‌رسد از حالا نایب رئیسی کفاشیان در دور بعدی انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا حتمی باشد.

پیش از ایجاد منظقه جدید، کنفدراسیون آسیا شامل 5 منطقه بود که ایران در بین منطقه غرب آسیا و با کشورهای اعراب قرار داشت که با ایجاد این منطقه فدراسیون ایران به منطقه آسیای میانه در کنفدراسیون فوتبال آسیا پیوست.