ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان متهم ردیف اول پرونده فساد در فوتبال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی, فساد در فوتبال


١٢ یا ١٨ یا شاید کمتر و بیشتر؛ این اعداد تعداد نفراتی است که قرار است بعد از بررسی پرونده «فساد در فوتبال» که کمیسیون اصل ٩٠ مجلس تهیه کرده، به قوه قضائیه داده شوند تا این نهاد به تخلفات (فساد) آنها رسیدگی کند. همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شد گزارش فساد در فوتبال طوری تنظیم شده بود که بیشتر بندهای آن فدراسیون فوتبال و البته شخص اول این فدراسیون، یعنی علی کفاشیان را نشانه رفته بود؛ به‌ویژه در بندهای مربوط به تخلفات در اساسنامه که به‌وضوح از تخلف رئیس فدراسیون فوتبال نام برده شده بود. بااین‌حال اینکه کفاشیان «متهم ردیف اول» این پرونده باشد، جایی به صورت رسمی اعلام نشد؛ حداقل تا دو شب پیش که محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل ٩٠ در گفت‌وگو با بخش خبری «٢٠:٣٠» بخواهد اعلام کند علی کفاشیان متهم ردیف اول پرونده فساد در فوتبال است.

 

البته پورمختار یک گام هم جلوتر رفت و گفت پرونده کفاشیان در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است. او همچنین درباره اینکه فدراسیون فوتبال گزارش فساد را قبول ندارد و اعلام کرده سند و مدرکی وجود ندارد هم گفت: «مسائل فساد در فوتبال ریشه‌دارتر از این حرف‌هاست. خود کفاشیان متهم ردیف اول فساد در فوتبال است و باید پاسخ‌گو باشد.

 

او حتما به مراجع قضائی احضار می‌شود و آنجا پاسخ‌گو خواهد بود». البته رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، روز گذشته هم واکنشی به صحبت‌های پورمختار داشت و در صحبت‌هایی که اغلب سایت‌های داخلی، ازجمله ایسنا منتشر کردند دراین‌باره گفت: «توضیح خاصی ندارم. به‌نظرم مرجع این موضوع قوه قضائیه است. اگر ما متهم ردیف اول هستیم، می‌رویم تقاص پس می‌دهیم».

 

 اخبار ورزشی  - شرق 


ویدیو مرتبط :
مناظره کفاشیان و دادکان درباره فساد در فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا ضراب؛ متهم ردیف اول پرونده فساد مالی ترکیه آزاد شد



 

اخبار  -  رضا ضراب؛ متهم ردیف اول پرونده فساد مالی ترکیه آزاد شد

روزنامه حریت چاپ ترکیه از آزادی رضا ضراب تاجر ایرانی و همسر ابرو گوندش خبر داد.

روزنامه حریت چاپ ترکیه از آزادی رضا ضراب تاجر ایرانی و همسر ابرو گوندش خبر داد.

 

 به گزارش تیک، پسر وزرای سابق کشور و اقتصاد نیز به حکم دادگاه آزاد شدند.

 

اخبار,پرونده فساد مالی ترکیه

 

براساس این گزارش،  دادگاه اعلام کرده است که امکان فرار از سوی این افراد وجود ندارد.

با آزادی این افراد، دیگر هیچیک از مظنونین پرونده فساد مالی در بازداشت به سر نمی برند.

رضا ضراب تاجر ایرانی که شهروند ترکیه نیز هست، متهم به پول شویی و تخلف در تجارت طلا و انتقال ارز شده است.

رضا ضراب به همراه فرزندان سه تن از وزیران کابینه سابق اردوغان در عملیات پلیس استانبول در 17 دسامبر گذشته مصادف با 26 آذرماه گذشته به دستور قوه قضائیه در ترکیه دستگیر شده بودند.

دولت آنکارا و به ویژه ˈ رجب طیب اردوغان ˈ نخست وزیر ترکیه این عملیات را به عنوان کودتا علیه دولت و ضربه زدن به اعتبار حزب حاکم عدالت و توسعه در آستانه انتخابات شهرداری ها ارزیابی و عنوان کرد و گفت که این عملیات بخشی از توطئه محافلی است که در صدد تشکیل دولت موازی در ترکیه می باشند.

اخبار بین الملل  - تیک