ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: مبلغ صداوسیما را قبول نکردیم


رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید در صورتی که حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر پرداخت نشود مانع از حضور دوربین‌ها در ورزشگاه‌ها می‌شود.

ایسنا: علی کفاشیان درباره برگزاری مراسم برترین‌های لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که چنین مراسمی با این کیفیت برگزار شد و از برترین‌های لیگ تجلیل به عمل آمد. مطمئن باشید ما سال‌های بعد می‌توانیم شاهد برگزاری باکیفیت‌تر این مراسم باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی درباره برکناری رییس هیات فوتبال استان تهران توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: من هم این خبر را شنیده‌ام اما قضیه‌ درباره برکناری نیست. رییس هیات فوتبال استان تهران باید تا جلسه بعدی برگزاری انتخابات هیات استان تهران در پست خود حضور داشته باشد و پس از آن می‌توان شاهد حضور دیگر افراد در این پست بود.

کفاشیان درباره حضور کی‌روش در ایران نیز گفت: کی‌روش روز 20 مرداد به ایران می‌آید و قرارداد ما با او تقریبا نهایی شده است.

او در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز گفت: صداوسیما در زمینه حق پخش نامه‌ای را به ما داده اما مبلغ پیشنهاد داده شده توسط آن‌ها را ما قبول نکرده‌ایم. این مبلغ تنها کمی بیشتر از مبلغ سال گذشته است که مورد قبول ما قرار نگرفت.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که در صورتی که حق پخش تلویزیونی به فدراسیون فوتبال پرداخت نشود آیا فدراسیون مانع پخش رقابت‌های لیگ می‌شود نیز گفت: رقم پیشنهادی با رقم مد نظر ما فاصله زیادی دارد اما مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد و ما به تفاهم لازم نرسیم، نمی‌توانیم دوربین‌ها را به ورزشگاه‌ها راه دهیم. امیدواریم این حق فوتبال هرچه زودتر پرداخت شود.


ویدیو مرتبط :
آیا میدانید چرا ائمه (ع) گاهی مبلغ خمس را قبول نمی کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: احتمال تعلیق محرومیت کی‌روش کم است/ AFC فعلا بهروان را قبول دارد!



اخبار,تعلیق محرومیت کی‌روش,باشگاه پرسپولیس

کفاشیان: احتمال تعلیق محرومیت کی‌روش کم است/ AFC فعلا بهروان را قبول دارد!

رییس فدراسیون فوتبال ایران از کم بودن احتمال تعلیق محرومیت کارلوس کی‌روش خبر داد و گفت که به رینالدو بیش از مبلغ قرارداد پول پرداخت شده است و باید پس گرفته شود!

علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا,در مالزی، درباره بدهی استقلال به رینالدو و پرداخت آن از محل پول پرداختی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و استقلال و همچنین فدراسیون فوتبال گفت: از آنجا که تیم استقلال به رینالدو بدهی داشت و ممکن بود این بدهی منجر به اعتراض به فیفا و کسر امتیاز از استقلال شود ما به عنوان فدراسیون که بیشترین سهم را داشتیم از حق خود گذشتیم و پول را به استقلال دادیم. سپاهان و پرسپولیس هم این کمک را کردند و این پول‌ها جمع شد و در واقع به رینالدو پرداخت شد که حالا بعدا ان‌شاءلله استقلال پولدار می‌شود و به ما برمی‌گرداند. در این راستا از باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان تشکر می‌کنیم که در این خصوص با باشگاه استقلال همکاری کردند تا این مشکل حل شود.

کفاشیان افزود: البته در این خصوص مشکلی به وجود آمده است و AFC مقداری بیشتر از پول مورد نظر را به حساب رینالدو انتقال داده است و ما درخواست کرده‌ایم که این مبلغ که ناچیز است به حساب ما بازگردانده شود.

وی درباره محرومیت کی‌روش و مذاکرات در این خصوص با مسئولان فیفا گفت: موضوع محرومیت کی‌روش مربوط به فیفا است و ما هم قبلا نامه نوشته و اعتراض کرده‌ایم ولی هنوز موافقت نکردند و احتمال موافقت هم کم است.

کفاشیان که برای شرکت در نشست‌های تخصصی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی به سر می‌برد، در خصوص این نشست‌ها اظهار کرد: اولین جلسه سال 2013 در کمیته‌های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا در عرض سه روز برگزار شد. خوشبختانه ما از ایران در اکثر کمیته‌هایی که وجود دارد و مهم هستند نماینده داریم. اولین جلسه ما کمیته داوران بود که در آنجا پیشنهاداتی مبنی بر استفاده از تکنولوژی در بازی‌های آینده شد. همچنین آقای ممبینی هم به جمع ناظران بین‌المللی ما اضافه شد.

وی افزود: در کمیته فنی مساله بالا بردن کیفیت لیگ‌های آسیا از نظر فنی بحث شد و در واقع قرار شد تا کارشناسان بیشتری داشته باشند و کلاس‌های آموزشی مختلف بیشتری برای مربیان و مدرسان برگزار شود که کیفیت کار آنها بالا برود. در کمیته مالی بودجه سالانه ای‌اف‌سی و دادن امتیازهای بیشتر و تراز بیشتر به باشگاه‌ها بحث شد و تقریبا با این موضوعات موافقت شد. در کمیته بازاریابی هم فضاهای بیشتری برای بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه‌ها تعیین کردند و این هدف‌گذاری را کردند که ما بتوانیم درآمدهای بیشتری داشته باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: مهمترین جلسه‌ای که داشتیم نشست کمیته‌های مختلف باشگاه‌ها و لیگ‌های کشورها بود که نزدیک به 25 نفر عضو داشت. در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید بحث‌های مختلفی در رابطه با تغییراتی در امتیازدهی باشگاه‌ها برای سه سال 2014 تا 2016 مطرح شد که بیشترین تغییرات حول محور این بود که از وضعیت باشگاه‌ها که قبلا 300 امتیاز بود 100 امتیاز کسر شود و به تکنیکی بودن باشگاه‌های کشورها افزایش پیدا کند. در واقع مقرر شد تا امتیازدهی بیشتر به استانداردهای فنی تیم‌ها مد نظر قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیماتی که در این نشست‌ها اتحاذ شد در هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز مطرح شده و ان‌شاءلله مورد تصویب قرار می‌گیرد و برای سال‌های 2014 تا 2016 مورد اجرا قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص انتخابات ریاست ای‌اف‌سی و عدم حضور ایران در این انتخابات گفت: در هر صورت الان ما سه کاندیدا از کشورهای عربی و یک کاندیدا از کشور تایلند داریم که در نوع خود جالب است و خب اینها شرایط‌های خاصی دارند. اگر کسانی بخواهند رییس ای‌اف‌سی شوند باید یک سری امکاناتی بیشتری را بتوانند در ای‌اف‌سی عرضه کنند و یک سری امکاناتی را باید به بعضی از کشورها بدهند تا بتوانند در رای‌گیری‌ها شرکت کنند اما ما متاسفانه چنین امکاناتی را نداریم و اگر ان‌شاءلله به مشکلات خودمان بپردازیم که بیشتر حل شوند شاید بهتر باشد. البته ما الان آمادگی شرکت در انتخابات ای‌اف‌سی را نداریم اما ان‌شاءلله در سال‌های آینده آمادگی آن را پیدا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: افرادی که نامزد ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شوند همه از طریق دولت‌هایشان حمایت می‌شوند. به آنها هواپیمای اختصاصی و بودجه خاص داده می‌شود تا به کشورهای مختلف سفر ‌کنند، لابی کنند و آنها را دعوت کنند. به هر صورت امکانات مختلفی دارند و در این خصوص هزینه می‌کنند. آدم اگر بخواهد جایی کاندیدا شود باید از قبل فضاهای لازم را ایجاد کند و این امکانات را از خود نشان دهد ولی ما این امکانات را نداشتیم.

کفاشیان درباره دلیل حضور بهروان در مالزی به رغم برکناری از سمت نایب رییسی فدراسیون فوتبال گفت: AFC اینطور نیست که ابتدا به ساکن هر کسی را معرفی کنیم، قبول کنند. آقای بهروان از قبل چون رییس سازمان لیگ و نائب بررسی فدراسیون بود به ای‌اف‌سی معرفی شده و در هیات رئیسه ای‌اف‌سی هم تائید شده بود و به همین دلیل ما نمی‌توانستیم نفر دیگری را معرفی کنیم. برای دور آینده باید از همین الان نفر جدید را معرفی کنیم تا به تائید هیات رئیسه ای‌اف‌سی نیز برسد و این امر هم پس از مجمع و انتخاب نایب رییس صورت خواهد گرفت. /خبرگزاری ایسنا