ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان عابربانک ازبک ها!


ایران پیش از اولین بازی خود در محله مقدماتی جام جهانی، به احتمال فراوان به مصاف ازبکستان می رود.

خبر آنلاین: ایران روز 26 خردادماه در عشق آباد به مصاف ترکمنستان می رود و پیش از این مسابقه قصد دارد اردویی تدارکاتی در ترکیه برگزار کند. کروش برای این اردو یک بازی دوستانه درخواست کرد و به احتمالا فراوان حریفش ازبکستان خواهد بود. ازبک ها از ماه گذشته به ایران پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه را دادند. کفاشیان هم در پیغامی به آنها اعلام کرد علاوه بر دریافت رقمی نزدیک به 30 هزار دلار، 5 روز اردو در تاشکند به اضافه بلیت رفت به این شهر و بازگشت به ترکمستان را می خواهند.

ازبک ها اما این پیشنهاد را رد کردند و حالا کار به رسیده که کفاشیان اعلام کرده حاضر است هزینه هتل و بلیت شان را بدهد تا به ترکیه بروند و با ایران بازی کنند! در واقع پیشنهاد بازی از ازبک ها بوده ولی فدراسیون ایران از جیب هزینه می کند تا به مصاف آنها برود.


ویدیو مرتبط :
عابربانک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان برای ازبک ها تاقچه بالا گذاشت!


تیم ملی ایران از این به بعد قصد دارد از اغلب رقبای خود برای برگزاری دوستانه پول بگیرد.

خبر آنلاین: تیم ملی ایران از این به بعد قصد دارد از اغلب رقبای خود برای برگزاری دوستانه پول بگیرد. علی کفاشیان با خنده در این باره می گوید: «مگر ما از تیم های دیگر چه کم داریم؟ در رده اول آسیا هستیم و در جام جهانی هم که عملکردمان خوب بود. به خاطر همین برای انجام بازی با بعضی تیم ها شرایط خاص خودمان را داریم.» اولین کشوری که کفاشیان و فدراسیون برای آن شرط گذاشته اند، ازبکستان است. آنها اخیرا ابراز تمایل کردند تا قبل از شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی با ایران یک مسابقه دوستانه برگزار کنند. فدراسیون هم سریعا شرط و شروط خود را برای این کشور اعلام کرد.

کفاشیان گفت ایران بلیت رفت به تاشکند و بلیت برگشت به عشق آباد ترکمنستان را می خواهد چون اولین بازی ایران مقابل این کشور خواهد بود. در کنار رزو هتل، کفاشیان اعلام کرد ازبکستان باید 5 روز تمام امکانات را برای برگزاری اردوی ایران در تاشکند مهیا کند. در نهایت هم این کشور باید رقمی نزدیک به 30 هزار دلار به فدراسیون ایران بدهد تا آنها با برگزاری مسابقه موافقت کنند. این شرط و شروط باعث تعجب ازبک ها شد و از کفاشیان فرصت خواستند تا در این باره فکر کنند. کفاشیان در سفر به بحرین با رئیس فدراسیون این کشور هم گفت و گویی داشت و بار دیگر روی شرایط ایران تاکید کرد.