ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: دیدار نفت و تراکتور تجدید نمی‌شود


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این اطلاعاتی که مطرح می کنند، بازی مجدد برگزار می شود و یا اینکه دقایق پایانی اش تجدید شود، صحت ندارد.

کاپ: علی کفاشیان در حاشیه همایش مربیان پیرامون مسائل دیدار تراکتورسازی و نفت تهران اظهار داشت: نتیجه این دیدار به هیچ وجه تغییری نمی کند و سپاهان قهرمان لیگ است. فقط در صورت بررسی مسائل داوری، برخورد جدی با داور خواهد شد. این اطلاعاتی که مطرح می کنند، بازی مجدد برگزار می شود و یا اینکه دقایق پایانی اش تجدید شود، صحت ندارد و تیم سپاهان اصفهان قهرمان لیگ است.

وی ادامه داد: این صحبتهایی که درباره دیدار تراکتورسازی و نفت گفته می شود، از کجا پیدا می کنند؟ بازی سر زمان تمام شد و هیچ مشکلی هم نداشت. جام نیز به سپاهان تعلق گرفت و هیچ جای تغییری نیست. باید معلوم شود که چه کسانی این مساله اشتباه را به نیمکت و تماشاگران تراکتورسازی منتقل کرده اند. البته خود من نیز فکر می کردم که بازی مساوی و خوشحال شدم که تراکتورسازی با این همه هواداری که آمده قهرمان شده است اما بعد فهمیدم که سپاهان برده و قهرمان شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از زمانی که وارد استادیوم شدم به خاطر شلوغی خط های تلفن همراه، موبایل و اینترنت قطع بود و هواداران از نتیجه بازی دیگر مطلع نبودند. البته تعداد کمی از هواداران می دانستند که سپاهان بازی را برده است.

وی درباره صحبتهای گوینده ورزشگاه که مردم برای اهدای جام به بالای سکو دعوت می کرد، گفت: گوینده ورزشگاه مردم را برای قرعه کشی شرکت ایرانسل به بالای سکوها فراخوانده نه برای اهدای جام به تراکتورسازی. البته من بازهم به هواداران تراکتورسازی تبریک می گویم چون نایب قهرمانی و کسب سهمیه کار بزرگی است که تراکتور به آن دست یافته است.

کفاشیان درباره بازیکن خارجی تیم راه آهن خاطرنشان کرد: اگر تخلفی صورت گرفته باشد و کمیته انضباطی که این موضوع را بررسی می کند، به این نتیجه برسد، نتیجه بازی تیم راه آهن تغییر می کند و بازیکن نیز جریمه می شود.

وی در رابطه با سفر کی روش به ترکیه گفت: کی روش برای مسافرت تفریحی به ترکیه رفته بود. البته در آنجا با چند باشگاه ترکیه ای از جمله بشیکتاش صحبت کرده بود اما هنوز تفاهمی با تیم باشگاهی ترکیه دست نیافته است. کی روش چند روزی در دوبی بود و امروز به تهران می آید. البته ما با تیم ملی ژاپن برای یک دیدار دوستانه صحبتهایی داشته ایم. ژاپنی ها یک بازی دوستانه در برنامه خود دارند و باید دید که فدراسیون فوتبال این کشور بعد از آن دیدار، بازی دوستانه با ایران را قبول می کند یا خیر.


ویدیو مرتبط :
ویدئو : کفاشیان قبل بازی تراکتور و نفت،دومی هم کم نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال تجدید دقایق پایانی دیدار تراکتور - نفت


مسئولان باشگاه نفت تهران از سازمان لیگ خواسته‌اند که دقایق پایانی بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تجدید شود.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه نفت تهران امروز (یکشنبه) نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کردند که اگر اعتراض آنها وارد باشد احتمال تجدید بخشی از دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی وجود دارد.

در نامه اعتراض باشگاه نفت تهران آمده است پیش از اینکه علیرضا فغانی، داور دیدار تراکتورسازی - نفت تهران در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر سوت پایان بازی را به صدا در بیاورد، تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای شادی کردن به زمین ریخته‌اند و مانع از اتمام بازی شده‌اند.

مسئولان باشگاه نفت در این نامه تأکید کرده‌اند که داور بازی شش دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود اما پیش از پایان این وقت بازی پایان یافته است، در حالی که تراکتورسازی در وقت‌های اضافه بازی هم یک تعویض انجام داده و به طور معمول داور باید وقت بیشتری می‌گرفت تا بازی به اتمام برسد.

منصور قنبرزاده با تأیید این خبر گفت: در بازبینی فیلم هم این موضوع کاملاً مشخص بوده و انتظارمان این است که به طور قانونی با این مسئله برخورد شود. اگر با این اعتراض ما قانونی برخورد شود، دقایق پایانی بازی باید تجدید شود.