ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: خاکپور به فدراسیون فوتبال بیاید


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر سرمربی تیم ملی امید ایران اعتراضی دارد به فدراسیون فوتبال بیاید تا با هم صحبت کنیم.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان در مورد اینکه روند داوری‌های لیگ برتر را چطور می‌بیند، گفت: داوری‌ها روال عادی خود را طی می‌کنند هرچند نواقصی هم بوده و اعتراضات و هجمه‌هایی نیز به داوران شده است. وقتی یک داور با یک دیدگاه خوب به زمین مسابقه می‌رود و سپس مورد هجوم تماشاگران و مربیان قرار می‌گیرد انگیزه‌هایش را از دست می‌دهد. داور باید 50 نفر را در زمین مدیریت کند تا بتواند کارهایش را پیش ببرد.

وی در خصوص حمایت فدراسیون فوتبال از داوران گفت: داوران یکی از ارکان مورد حمایت ما بودند و همواره نشان دادند که متکی به دستمزد کم خود نیستند و با عشق و علاقه قضاوت می‌کنند. در همین زمینه خیلی‌ها داوری را به عنوان شغل نمی‌بینند و آن را یک عشق می‌دانند.

رئیس فدارسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که برخی داوران اعلام کرده‌اند چون حمایت نمی‌شوند، می‌خواهند از این عرصه کنار بروند، گفت: ما همیشه حمایت کردیم و این حمایت‌ها گفتاری و پولی بوده است و حالا نوبت رسانه‌ها است که از داوران حمایت کنند. هر چند که به کمیته انضباطی نیز دستور داده آیم تا برخورد لازم در این زمینه را به عمل بیاورد.

وی در مورد دلایل استعفای خاکپور گفت: به نظرم باید این دلایل را از خودشان بپرسیم. اصولا خوب نیست یک نفر تعهدی قبول کند و سر یک مشکل کوچک استعفا بدهد. باید قبل از استعفا مشکلات را گفت و اینکه از همان ابتدا بگوییم استعفا، این کار درست نیست. البته اکثر مربیان ما وقتی به مشکل می‌خورند به فدراسیون آمده و با ما صحبت می‌کنند هرچند که امیدوارم در آینده این مشکلات کمتر شود.

کفاشیان در مورد اینکه آیا خاکپور از اینکه کسی در فرودگاه به استقبال تیم او نرفت ناراحت است، گفت: مسابقات غرب آسیا یک رقابت تدارکاتی برای تیم امید بود و اصل هدف، رفتن به المپیک است. اتفاقا توجه ویژه‌ای هم به تیم امید شده و فکر نمی‌:نم در تاریخ فدراسیون فوتبال اینچنین به تیم امید توجه شده باشد و حتی برخی مواقع این توجه از تیم ملی هم بیشتر بوده است. باید همدلی و هماهنگی بین کادر فنی به وجود آید تا مشکلات هم کمتر شود.

کفاشیان در مورد اینکه چرا قرارداد خاکپور امضا نمی‌شود، گفت: ما همواره گفته‌ایم که حاضریم با خاکپور قرارداد ببندیم. او هم اگر اعتراضی داشته باشد می‌تواند به فدراسیون و با هم صحبت کنیم.

نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اینکه این کنفدراسیون در آینده از چه فردی حمایت خواهد کرد،‌گفت: الان کسانی که کاندید بودند تعلیق شده‌اند و شاید در حال حاضر نتوان در این خصوص صحبت کرد. در آینده هم شاید شیخ سلمان کاندید شود و شاید هم رقیبان اروپایی او بیایند. من معتقدم که باید نزدیک انتخابات بررسی‌های لازم را انجام داد و از زمانی که کاندیداها مشخص شدند ان زمان از یک نفر حمایت کرد. اگر یک آسیایی مثل شیخ سلمان کاندید شود ما او را ترجیح می‌دهیم و اگر به این نتیجه برسیم از او حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این شایعه صحت دارد که اعلام کرده بودید به خاطر همسر ایرانی بلاتر ما از او حمایت می‌کنیم و اینکه از هر راهی برای رسیدن به هدف استفاده خواهیم کرد، گفت:‌ درست است که همسر بلاتر ایرانی است اما خود بلاتر هم در حال حاضر در فیفا نقشی ندارد چه برسد به اینکه همسر ایرانی او بخواهد در فیفا تصمیم‌گیری خاصی انجام دهد. ضمن اینکه همواره در فدراسیون جهانی فوتبال کارها بر اساس ضوابط پیش می‌رود و همه مسائل قانونمند است.


ویدیو مرتبط :
نشست نائب رئیس فدراسیون فوتبال عراق با کفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: بلاتر هم در فیفا نقشی ندارد چه رسد به همسر ایرانی‌اش/ اگر خاکپور اعتراض دارد به فدراسیون بیاید



اخبار,اخبار ورزشی,علی کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اگر سرمربی تیم ملی امید کشورمان اعتراضی دارد به فدراسیون فوتبال بیاید با هم صحبت کنیم.

علی کفاشیان درباره این که روند داوری‌های لیگ برتر را چطور می‌بیند، گفت: داوری‌ها روال عادی خود را طی می‌کنند هرچند نواقصی هم بوده و اعتراضات و هجمه‌هایی نیز به داوران شده است.

 

وقتی یک داور با یک دیدگاه خوب به زمین مسابقه می‌رود و سپس مورد هجوم تماشاگران و مربیان قرار می‌گیرد انگیزه‌هایش را از دست می‌دهد. داور باید 50 نفر را در زمین مدیریت کند تا بتواند کارهایش را پیش ببرد.

وی در خصوص حمایت فدراسیون فوتبال از داوران گفت: داوران یکی از ارکان مورد حمایت ما بودند و همواره نشان دادند که متکی به دستمزد کم خود نیستند و با عشق و علاقه قضاوت می‌کنند. در همین زمینه خیلی‌ها داوری را به عنوان شغل نمی‌بینند و آن را یک عشق می‌دانند.

رئیس فدارسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که برخی داوران اعلام کرده‌اند چون حمایت نمی‌شوند، می‌خواهند از این عرصه کنار بروند، گفت: ما همیشه حمایت کردیم و این حمایت‌ها گفتاری و پولی بوده است و حالا نوبت رسانه‌ها است که از داوران حمایت کنند.

 

هر چند که به کمیته انضباطی نیز دستور داده آیم تا برخورد لازم در این زمینه را به عمل بیاورد.

وی در مورد دلایل استعفای خاکپور گفت: به نظرم باید این دلایل را از خودشان بپرسیم. اصولا خوب نیست یک نفر تعهدی قبول کند و سر یک مشکل کوچک استعفا بدهد.

 

باید قبل از استعفا مشکلات را گفت و اینکه از همان ابتدا بگوییم استعفا، این کار درست نیست.

 

البته اکثر مربیان ما وقتی به مشکل می‌خورند به فدراسیون آمده و با ما صحبت می‌کنند هرچند که امیدوارم در آینده این مشکلات کمتر شود.

کفاشیان در مورد اینکه آیا خاکپور از اینکه کسی در فرودگاه به استقبال تیم او نرفت ناراحت است، گفت: مسابقات غرب آسیا یک رقابت تدارکاتی برای تیم امید بود و اصل هدف، رفتن به المپیک است.

 

اتفاقا توجه ویژه‌ای هم به تیم امید شده و فکر نمی‌:نم در تاریخ فدراسیون فوتبال اینچنین به تیم امید توجه شده باشد و حتی برخی مواقع این توجه از تیم ملی هم بیشتر بوده است. باید همدلی و هماهنگی بین کادر فنی به وجود آید تا مشکلات هم کمتر شود.

کفاشیان در مورد اینکه چرا قرارداد خاکپور امضا نمی‌شود، گفت: ما همواره گفته‌ایم که حاضریم با خاکپور قرارداد ببندیم. او هم اگر اعتراضی داشته باشد می‌تواند به فدراسیون و با هم صحبت کنیم.

نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اینکه این کنفدراسیون در آینده از چه فردی حمایت خواهد کرد،‌گفت: الان کسانی که کاندید بودند تعلیق شده‌اند و شاید در حال حاضر نتوان در این خصوص صحبت کرد. در آینده هم شاید شیخ سلمان کاندید شود و شاید هم رقیبان اروپایی او بیایند.

 

من معتقدم که باید نزدیک انتخابات بررسی‌های لازم را انجام داد و از زمانی که کاندیداها مشخص شدند ان زمان از یک نفر حمایت کرد.

 

اگر یک آسیایی مثل شیخ سلمان کاندید شود ما او را ترجیح می‌دهیم و اگر به این نتیجه برسیم از او حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این شایعه صحت دارد که اعلام کرده بودید به خاطر همسر ایرانی بلاتر ما از او حمایت می‌کنیم و اینکه از هر راهی برای رسیدن به هدف استفاده خواهیم کرد، گفت:‌ درست است که همسر بلاتر ایرانی است اما خود بلاتر هم در حال حاضر در فیفا نقشی ندارد چه برسد به اینکه همسر ایرانی او بخواهد در فیفا تصمیم‌گیری خاصی انجام دهد.

 

ضمن اینکه همواره در فدراسیون جهانی فوتبال کارها بر اساس ضوابط پیش می‌رود و همه مسائل قانونمند است.

اخبار ورزشی - فارس