ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان تحت تأثیر دکتر ظریف!



اخبار,اخبارورزشی,کفاشیان

 

  اخبار ورزشی - کفاشیان تحت تأثیر دکتر ظریف!

3ماهی هست که از تماشای مسابقات مهیج جام جهانی فارغ شده ایم. جامی که قطعا تا سالها یادآور خاطرات تلخ وشیرینی بخصوص برای ما ایرانیها خواهد بود؛ با تمام استرس ها، افسوس ها و لذت هایش باعث شد لحظاتی هرچند اندک به فوتبال ملی خودمان افتخار کنیم و امیدوارانه نسبت به آینده بحث های کارشناسی و تخصصی به راه بیاندازیم!! و با یکدیگر مباحثه کنیم.

 

به نوعی که درآن روزها همه از افتخارآفرینی جوانانمان صحبت می کردند و عملکردشان نقل مجالس و کوچه و بازار بود اما افسوس و صد افسوس که آن دلخوشی ها و امیدواری ها در قالب همان لحظات می گنجید به زبان ساده تر طناب رستگاری ما همان جا پاره شد!!

قطعا در آن عملکرد شایسته عوامل بسیاری نقش داشتند از کادرفنی، بازیکنان و خانواده ی آنها بگیرین تا افرادی که در بخش تدارکات تیم مشغول انجام وظیفه بودند همه وهمه دست به دست هم دادند و با دعای ملت ایران راهی برزیل شدند. انصافا هم با بازی هایشان باعث غرور و عزت ما ایرانی ها شدند و از این بابت هم از آنها و بویژه کارلوس کی روش سپاسگزاریم.

اما اندکی از مقوله ی جام جهانی که فاصله بگیریم خود را با وضعیتی اسفناک مواجه می بینیم که واقعا جای تاسف دارد. در روزهایی که همه ی تیم های حاضر در جام ملت های آسیا سخت مشغول آماده سازی خود هستند ما در پیچ وخم مذاکراتی که به قول جناب کفاشیان سخت، فشرده و همه جانبه است، هستیم.

مذاکراتی که اصلا تناسبی با پروسه ی انتخاب سرمربی یک تیم ملی فوتبال ندارد و حساسیت موجود در حاشیه و متن آن بیشتر ما را یاد مذاکرات هسته ای می اندازد و گویی جناب کفاشیان به شدت خود را در کاراکتر دکتر ظریف حس می کنند و هرروز از پیشرفت مذاکرات با کارلوس کی‌روش سخن به میان می آورند!!

یک روز از سختی مذاکرات صحبت می‌کنند. یک روز از پیشرفت کند آن و روزی هم از کاهش اختلافات فی مابین!! و اگر بیشتر به مصاحبه های جناب کفاشیان در 3 ماه اخیر توجه کنید متوجه خواهید شد که ایشان به شدت تحت تاثیر دکتر ظریف هستند.

البته انصافا باید گفت خدا اموات دکتر ظریف عزیز را بیامرزد که از زمان شروع مذاکرات هسته ای واژگان و جملات بی بدیلی همچون: خط قرمز ما این است!! مذاکرات به کندی پیش می‌رود!! پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشده!! همچنان موارد اختلافی موجود است!! مذاکرات فشرده است!! نگارش پیش نویس آغاز شده!! دیدار خوبی بود!! فضا نوسان دارد!! و... را وارد ادبیات ما کردند [که البته به نظر بنده همه ی آنها به دلیل کارشکنی و لجبازی طرف مذاکره است و شکی در عملکرد مناسب و حرفه ای دکتر ظریف و همکارانشان نیست] اگر چنین نمی‌شد، معلوم نبود جناب کفاشیان برای اتلاف وقت چه کلمات و جملاتی را به کار می بردند و یا شاید در آن زمان به آن خنده های ملیح و پرمغزشان اکتفا می کردند.

به هرحال به هر طریقی که عمل می کردند ما زمان را از دست دادیم و یا حتی علاوه بر آن دستاوردهای سابقمان را نیست و نابود کردیم. البته ما با این طریقه ی مدیریت نوین جناب کفاشیان بیگانه نیستیم و هنوز 10 ماه سکون مطلق از زمان راهیابی به جام حهانی تا اردیبهشت 93 را فراموش نکرده ایم.

همه ی این اتفاقات ما را یاد صحبت جناب کی‌روش می اندازد که بعد از جام جهانی فرمودند تا جام ملت های آسیا نباید حتی یک ثانیه را از دست بدهیم اما گویی تعریف و تمجیدها افراطی از ایشان کار دستمان داد و این مربی کاربلد و حرفه ای روی دیگر سکه را نیز به ما نشان داد!!همانند جناب کفاشیان از مذاکرات سخت و نفس گیر گفت و گفت و گفت تا 3 ماه بگذرد و ما اندر خم یک کوچه بمانیم!!

البته نمی توان جناب کی‌روش را آنقدرهاهم مقصر دانست چرا که اشکال در خود ماست به قولی از ماست که بر ماست که سکان مدیریت فوتبال مملکت را به دست فردی همچون استاد کفاشیان سپرده ایم و ایشان با عملکرد منفعل  خود باعث شد جناب کی‌روش هم با ما جور دیگر تا کند و حتی امروز که پس از 3 ماه از توافق نهایی فی مابین!! صحبت به میان آمده هنوز هم جناب کی‌روش از احتمال رفتن می گویند احتمالی که به نوعی تهدیدی علیه فوتبال ماست.

در واقع نوعی گروکشی برای افزایش منافع خود در قرارداد! که همانطورکه گفته شد تنها یک عامل برای این گستاخی ها وجود دارد و آن هم شخص جناب کفاشیان است و بس.

به هرحال امیدواریم به هر نحوی که عمل می کنند این جریان را خاتمه دهند و با انتخاب یک سرمربی(کی‌روش یا غیر کی‌روش) استارت آماده سازی تیم برای مسابقات جام ملت های آسیا را بزنند و یک ملتی را از نگرانی دربیاورند.


 اخبارورزشی - علی تاج احمدی ,فرارو


ویدیو مرتبط :
قابل توجه ظریف(دکتر ظریف!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ دکتر ظریف درباره ماجرای «مجید توکلی»+عکس



پاسخ دکتر ظریف درباره ماجرای «مجید توکلی»+عکس

دکتر جواب ظریف در آخرین پست فیس بوکی خود، عید سعید غدیر خم را به دوستانش تبریک گفت. جمعی از کاربران فیس بوک در ذیل این پست، مجید توکلی، دانشجو زندانی را که به مرخصی آمده است، یادآوری کردند.

دکتر جواب ظریف در آخرین پست فیس بوکی خود، عید سعید غدیر خم را به دوستانش تبریک گفت. جمعی از کاربران فیس بوک در ذیل این پست، مجید توکلی، دانشجو زندانی را که به مرخصی آمده است،به وی یادآوری کردند.

به گزارش قانون آنلاین، دکتر جواد ظریف در پاسخ به کامنت کاربران فیس بوک که به وی «مجید توکلی» و گذراندن ایام مرخصی اش را یادآوری می کردند، چنین پاسخ داد:

«....در مورد آقای مجید توکلی هم قبلا اجمالاً خدمت دوستان در پاسخ به یکی از کامنت ها عرض کردم. شاید لازم باشد کامل توضیح دهم.

 

در حالی که از جلسه شورای روابط خارجی در نیویورک خارج می شدم، یک خبرنگار ناخوانده اسراییلی، در حالی که به شدت از منزوی شدن اسراییل عصبانی بود، بدون اجازه و خارج از پروتکل معمول این جلسات که اصولا جای خبرنگار نیست و مطالب آنها قابل نقل نیست، بی ادبانه از من سؤالی کرد که بدون توجه به محتوای سؤال او فقط گفتم نه و از جلسه خارج شدم.

 

بعداً او شروع به لجن پراکنی کرد و متأسفانه برخی دوستان هم بدون توجه به توضیح قبلی بنده موضوع را دامن زدند. دوستان توجه داشته باشند که تندروها بسیار عصبانی اند. در گذشته هم در چنین شرایطی به انواع دروغ متوسل شده اند تا در مسر صلح و پیشرفت ایران عزیز مانع ایجاد کنند. حتما این روند را ادامه خواهند داد. همانطور که در روزهای گذشته دیده ایم. لذا اگر چیزی از این جنگ افروزان حرفه ای شنیدید بنا را بر دروغ بودن آن بگذارید. امیدوارم همواره شاد و سربلند باشید.»

شایان ذکر است که روزهایی که دکتر ظریف در حال انجام وظایف دیپلماتیکش در نیویورک بود، خبرهای در رسانه ها منتشر شده که وی در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسیده بود، مجید توکلی را می شناسد یا نه، پاسخ منفی داده بود.

 

محمد جواد ظریف,صفحه فیس بوک ظریف

قانون آنلاین