ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: تاج انتخاب خودم بود/او باید از پرسپولیس جدا شود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سازمان بازرسی به حضور بهروان ایراد گرفت

کفاشیان: تاج انتخاب خودم بود/او باید از پرسپولیس جدا شود

 رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حضور تاج در سازمان لیگ انتخاب خودم بود.

به گزارش فارس، علی کفاشیان در خصوص انتخاب مهدی تاج به عنوان سرپرست جدید سازمان لیگ و دلیل رفتن بهروان از این مجموعه اظهار داشت: بعد از مجمع انتخاباتی که اسفند ماه داشتیم نایب رئیس دوم رای نیاورد و ما در واقع نایب رئیس نداشتیم و به همین دلیل بهروان را به عنوان رئیس سازمان لیگ پیشنهاد دادیم و او در مجمع انتخاب شد اما بازرسی کل کشور به این مورد ایراد گرفت چرا که انتخاب بهروان در امور اجرایی با قوانین مغایرت داشت. حالا بهروان کناره گیری کرد اما در سمت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و نماینده ما حضور دارد اما کار اجرایی نمی تواند بکند.

وی ادامه داد: برای اینکه نایب رئیس دوم را انتخاب کنیم فعلا مهدی تاج را به عنوان سرپرست لیگ انتخاب کردیم و کارش را شروع می کن و امروز حکم او را می دهم تا اقدام بعدی که تعیین مجمع سازمان لیگ با 15 نفر است. سه جلسه را برگزار می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که تاج انتخاب خودش بوده یا دیگران گفت: تاج را خودم انتخاب کردم چون شناخت کافی از او دارم. ما در گذشته هم اختلافی با هم نداشتیم.

او با مسائل و شرایط باشگاه ها آشنا است و با توجه به این شرایط باید از پرسپولیس جدا شود./فارس

 


ویدیو مرتبط :
افشاگری کفاشیان علیه تاج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحیمی: استعفا نکرده‌ام/کفاشیان با انتخاب تاج می‌خواهد 4 روز بیشتر بماند



رحیمی: استعفا نکرده‌ام/کفاشیان با انتخاب تاج می‌خواهد 4 روز بیشتر بماند

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: کفاشیان می‌خواهد با انتخاب تاج مدت بیشتری در فدراسیون بماند.

به گزارش  فارس، علیرضا رحیمی که گفته می‌شد از سمت خود استعفا کرده است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اعلام کرد من هنوز استعفا نکردم و فردا جلسه‌ای با هیئت مدیره خواهم داشت.

وی ادامه داد: من با تاج 10-20 سال است که مشکل دارم. او هم با من مشکل دارد. اگر کفاشیان بر اساس توانایی تاج را انتخاب کرده بحثی در آن نیست اما می‌دانم که او را انتخاب کرده تا 4 روز بیشتر در فدراسیون بماند.

رحیمی گفت: با توجه به اینکه نمی‌خواهم سپاهان بیشتر لطمه ببیند فردا در جلسه هیئت مدیره درباره رفتنم صحبت خواهم کرد./فارس