ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان به مایلی کهن: فوتبال ارزش ندارد، یک بلایی سر خودت میاری!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

رئیس فدراسیون پس از دیدن مایلی کهن، نگران سلامتی او بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد مایلی کهن روز یکشنبه با عصبانیت به کمپ تیم ملی رفت و علیه کفاشیان و کروش و حسینی روابط عمومی فدراسیون حرف زد. خبرنگارانی که در محل حاضر بودند او را در حالی دیدند که بسیار عصبانی بود و دست و پاهایش می لرزید. علی کفاشیان در ادامه مایلی کهن را به نمازخانه کمپ برد تا او را آرام کند.

 

رئیس فدراسیون به محض اینکه با مایلی کهن وارد نمازخانه شد به او گفت: «فوتبال ارزش ندارد، یک بلایی سر خودت میاری. چرا اینقدر عصبانی هستی؟ کسی که به شما کاری ندارد. ما یک بار بعد از شکست تیم امید گفتیم شما بیائید و توضیح بدهید؟» در این جلسه دو طرف حرف های زیادی دارند. حرف هایی که البته مسئولان فدراسیون فوتبال دوست ندارند جزئیات آن را بگویند.

 

کفاشیان در بخشی از این جلسه، رو به مایلی کهن گفت: «کروش که کاری با شما ندارد، چرا اینقدر علیه اش حرف می زنی؟» مایلی کهن در این جلسه بار دیگر به انتقاد از کروش و کفاشیان پرداخت و گفت چرا آنقدر که به او توجه می کنند، به او توجه نکرده اند؟ مایلی کهن همچنین گفت که کروش رفتار خوبی در تیم امید با آنها نداشته است اما کفاشیان تلاش کرد تا مدیر فنی سابق تیم ملی امید را آرام کند. البته این جلسه یک بحث اصلی داشت و حرف هایی جدی هم بین دو طرف رد و بدل شد که قطعا در روزهای آینده جزئیات آن به بیرون درز می کند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
از آشتی "دایی و مایلی کهن" تا "سوتی علی کفاشیان"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان به مایلی کهن: فوتبال ارزش ندارد


رئیس فدراسیون پس از دیدن مایلی کهن، نگران سلامتی او بود.

خبرآنلاین: محمد مایلی کهن روز یکشنبه با عصبانیت به کمپ تیم ملی رفت و علیه کفاشیان و کروش و حسینی روابط عمومی فدراسیون حرف زد. خبرنگارانی که در محل حاضر بودند او را در حالی دیدند که بسیار عصبانی بود و دست و پاهایش می لرزید. علی کفاشیان در ادامه مایلی کهن را به نمازخانه کمپ برد تا او را آرام کند. رئیس فدراسیون به محض اینکه با مایلی کهن وارد نمازخانه شد به او گفت: «فوتبال ارزش ندارد، یک بلایی سر خودت میاری. چرا اینقدر عصبانی هستی؟ کسی که به شما کاری ندارد. ما یک بار بعد از شکست تیم امید گفتیم شما بیائید و توضیح بدهید؟»

در این جلسه دو طرف حرف های زیادی دارند. حرف هایی که البته مسئولان فدراسیون فوتبال دوست ندارند جزئیات آن را بگویند. کفاشیان در بخشی از این جلسه، رو به مایلی کهن گفت: «کروش که کاری با شما ندارد، چرا اینقدر علیه اش حرف می زنی؟» مایلی کهن در این جلسه بار دیگر به انتقاد از کروش و کفاشیان پرداخت و گفت چرا آنقدر که به او توجه می کنند، به او توجه نکرده اند؟ مایلی کهن همچنین گفت که کروش رفتار خوبی در تیم امید با آنها نداشته است اما کفاشیان تلاش کرد تا مدیر فنی سابق تیم ملی امید را آرام کند. البته این جلسه یک بحث اصلی داشت و حرف هایی جدی هم بین دو طرف رد و بدل شد که قطعا در روزهای آینده جزئیات آن به بیرون درز می کند.