ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: برای حضور در جمع چهار تیم دنیا برنامه‌ریزی می‌کنیم



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

کفاشیان: برای حضور در جمع چهار تیم دنیا برنامه‌ریزی می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال پس از راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به رقابتهای جام جهانی تاهیتی گفت: این تیم با اقتدار امارات را پشت سر گذاشت و سهمیه بازیهای جام جهانی را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیشب در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا توانست تیم امارات را با نتیجه سه بر دو از پیش‌رو برداشته و ضمن حضور در فینال به جام جهانی تاهیتی هم صعود کند.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل امارات و کسب سهیمه بازیهای جام جهانی گفت: توانمندی‌های ملی پوشان با کسب سهمیه جام جهانی ثابت شد. بازیکنان مدتها در اردو بوده و با تلاش فروان و بازی‌های سختی که پیش‌رو داشتند، توانستند سهمیه بازیهای جام جهانی تاهیتی را کسب و به فینال رقابتهای قهرمانی آسیا راه پیدا کنند.

وی درادامه افزود: معتقدم قهرمانی در رقابتهای المپیک آسیایی اتفاقی نبود و بازیکنان ایران با شایستگی این عنوان را کسب کرده و ثابت کردند که در مسیر رشد و جهانی شدن قرار دارند. اکنون این تیم همانند فوتسال که پس از آسیا در جهان به عنوان حریف سرسخت و قدر شناخته شده، شایستگی خود را نشان داده و حالا به فکر جهانی شدن است. تیم ملی فوتبال ساحلی برای جهانی شدن پتانسیل خوب و بالایی دارد و بی شک به هدف خود خواهد رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:از کادر فنی و کمیته فوتبال ساحلی تشکر می کنم چرا که با برنامه‌ریزی از سوی کادر فنی و پشتیبانی فدراسیون و کمیته فوتبال ساحلی این تیم توانست علاوه بر راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه بازیهای جام جهانی را کسب کند. بازهم می‌گویم برد مقابل امارات اتفاقی نبود. بازیکنان خوب کار کردند. این پیروزی نتیجه تلاش بازیکنان و کادر فنی بود.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم درجام جهانی درخشش خوبی داشته باشیم و جز 4 تیم برتر جهان قرار بگیریم باید برنامه وتدارکات خوبی برای تیم ملی فوتبال ساحلی در نظر بگیریم تا این تیم نشان دهد در جهان حریف سرسختی برای دیگر تیم ها است.

کفاشیان در پایان در خصوص دیدار ایران در فینال به سایت فدراسیون فوتبال گفت: ملی پوشان قبلا با این تیم بازی داشته و مقابل ژاپن باخت نداشتند. معتقدم برد برابر امارات و کسب سهمیه رقابتهای جام جهانی به بازیکنان انگیزه بالایی داد تا در فینال با بازی بسیار خوب و نتیجه مطلوب بتوانند شادی را برای خانواده فوتبال به ارمغان آورند.

ما بیشتر به بازی با امارات نیاز داشتیم تا ژاپن و ابتدا برای ما کسب سهمیه رقابتهای جام جهانی بسیار اهمیت داشت. امیدوارم این تیم را پشت سر بگذارند و نتایج درخشان‌تری را کسب کنند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز از ساعت 20:45 در دیدار نهایی به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود/ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
حواشی تمرین تیم ملی فوتسال با حضور کفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره با سرمربی آبی‌هاتمایل کفاشیان برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مذاکره با سرمربی آبی‌هاتمایل کفاشیان برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

وکیل سرمربی استقلال مدعی شد کفاشیان به او گفته که دوست دارد قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود.

علی‌اشرف جهانگیری وکیل امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جریمه سرمربی استقلال از سوی سازمان لیگ به دلیل عدم شرکت در دو نشست خبری گفت: قلعه‌نویی در دو هفته ابتدایی لیگ به دلیل رأیی که در فصل گذشته برای او صادر شده بود محروم بود و نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند به همین دلیل لزومی نداشت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند و این رأی از نظر ما وجاهت قانونی ندارد.

وی در خصوص جریمه 3 میلیون تومانی سرمربی استقلال در دربی 75 و اتفاقات مربوط به آن گفت: متأسفانه همیشه کمیته انضباطی قلعه‌نویی را 3 میلیون جریمه می‌کند و اگر طبق قانون جریمه 3میلیون و یک ریال باشد ما می‌توانیم به کمیته استیناف شکایت کنیم اما آنها با مبلغ 3میلیون تومان دستمان را می‌بندند.

وکیل سرمربی استقلال گفت: آنها مدعی هستند داور تخلفات قلعه‌نویی را گزارش کرده اما از آقای حسن‌زاده می‌خواهم فیلم بازی را بازبینی کند و ببیند قلعه‌نویی چگونه در پی آرام کردن جو بود. ضمناً ایشان صحبت‌های قلعه‌نویی را در کنار دیگر مربیان بگذارد و ببیند چه تفاوت‌هایی دارد. یک مربی علناً در نشست خبری به داور توهین رسمی می‌کند و 2میلیون جریمه می‌شود اما قلعه‌نویی را 3میلیون جریمه می‌کنند.

وی در خصوص مطالبات 350میلیونی سرمربی استقلال از باشگاه تراکتورسازی گفت: آقای جعفری و مدیران محترم تراکتورسازی می‌دانند طلب قلعه‌نویی واقعی و قانونی است و مطمئناً آنها این مبلغ را پرداخت می‌کنند. اگر این اتفاق نیفتد خسارت بیشتری متحمل می‌شوند.

جهانگیری اضافه کرد: چند ماه پیش هنگامی که در راهروهای فدراسیون با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال صحبت می‌کردم ایشان گفت واقعیت این است که می‌خواهیم در کمیته انضباطی تحول ایجاد کنیم. کفاشیان گفت که حسن‌زاده و دوستانش مشغله‌ زیادی دارند اما اگر بخواهیم از قضات بازنشسته استفاده کنیم آنها مبلغ زیادی را طلب می‌کنند.

وکیل امیر قلعه‌نویی در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به شکست تیم ملی مقابل لبنان گفت: همان زمان که با کفاشیان صحبت می‌کردم صحبت از قلعه‌نویی و تیم ملی شد و ایشان اعتراف کرد علاقه دارد قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود اما دستش بسته است. ایشان می‌گفت دوست دارد سرمربی تیم ملی ایرانی باشد و با مبلغ پایین‌تری می‌تواند سرمربی تیم ملی را استخدام کند.

جهانگیری ادامه داد: چندی پیش شنیدم با یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی در خصوص حضورش در تیم ملی صحبت شده و تصور می‌کنم همین روزها بحث حضور وی در تیم ملی پیش بیاید. تأکید می‌کنم این نظر شخصی من است و با توجه به و شواهد و قرائن شاید در یکی دو روز آینده با ایشان در مورد تیم ملی صحبت شود اما من مطمئن هستم امیر قلعه‌نویی همه شرایط را خواهد سنجید./ورزش