ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: با کی‌روش قطع همکاری نمی‌کنیم


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش ۴ سال است که در فوتبال ایران کار می‌کند و قصد نداریم که با او قطع همکاری کنیم.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان درباره حضورش در فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: به اینجا آمده‌ام تا از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی تشکر کنم و به آنها خسته‌نباشید بگویم.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی تلاش و زحمت خود را کشیدند و مانند بازی با آرژانتین که تیم ملی شکست خورد اما مردم رضایت داشتند، در جام ملت‌های آسیا با وجود راه نیافتن به مرحله نیمه‌نهایی مردم از تیم ملی رضایت داشتند.  همین موضوع برای ما کافی است.

کفاشیان در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش 4 سال است که با تیم ملی کار می‌کند و در حال جوانگرایی است که هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. بازیکنان تیم ملی با کی‌روش راحت هستند و با تفکرات سرمربی تیم ملی آشنایی دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کی‌روش به خوبی به فوتبال ایران آگاهی پیدا کرده و قصد نداریم با او قطع همکاری کنیم. اگر بخواهیم مربی دیگری به جای او بیاوریم زمان زیادی لازم است تا بخواهد با فضای فوتبال ایران آشنا شود.

کفاشیان در خصوص اینکه درست است که مردم از کی‌روش رضایت دارند اما برخی مربیان داخلی از وی انتقاد می‌کنند، گفت: از کارها و نتایجی که کی‌روش گرفته راضی هستیم و قصد نداریم او را کنار بگذاریم. به دنبال این هستیم که برنامه‌های خود را تا جام جهانی 2018 پیش ببریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال با حسین فرکی مذاکراتی با سرمربیگری تیم ملی ایران انجام داده، اظهار داشت: فرکی با سپاهان قرارداد دارد و صحبتی با او نداشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره رفتن مهدی محمد‌نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: روز گذشته در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد نبی صحبت انجام و قرار بر این شد که او به ایران بیاید تا در مورد نماندن یا ماندن وی تصمیم‌گیری شود. ضمن اینکه باید شرایط خودش را نیز از وی بپرسیم.

کفاشیان در مورد اعتراض برخی تیم‌های لیگ برتری به تغییر برنامه مسابقات لیگ برتر گفت: برخی تیم‌ها اعتراض کردند اما قبلا گفته بودیم که تیم ملی به مراحل بالاتر صعود نکند، مسابقات را زودتر آغاز خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
افزایش احتمال قطع همکاری تراکتور با اولیویرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای جالب دوست صمیمی مایلی کهن درباره علت بی میلی کفاشیان به ادامه همکاری با کی روش



اخبار,اخبارورزشی, کفاشیان

 
 اخبار ورزشی - ادعای جالب دوست صمیمی مایلی کهن/ کفاشیان گفته کروش را نمی خواهد چون جواب سلام نمی دهد!

 در شرایطی که کارلوس کی روش قرار است تا یکی دو هفته آینده در مورد ادامه همکاری اش با فدراسیون فوتبال، تصمیم گیری کند، شایعات جدیدی در مورد عدم تمایل فدراسیون فوتبال به تمدید قرارداد او به گوش می رسد.

دیگر همه می دانند که مدتهاست رابطه علی کفاشیان و کارلوس کی روش به مانند گذشته مطلوب نیست و این دو نفر اختلافات نسبتا زیادی با یکدیگر دارند. کافیست مصاحبه رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی با برنامه 2014 را دوباره ببینند تا متوجه شوید هر حرفی کفاشیان زده، کی روش خلاف آن را مطرح کرده است.

در چنین شرایطی، ناصر فریاد شیران سرمربی سابق باشگاه نفت تهران و یکی از پیشکسوتان باشگاه پاس مدعی شده که رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه با وزیر ورزش از بی میلی اش برای ادامه همکاری با کارلوس کی روش خبر داده است.

فریاد شیران برای اثبات ادعایش، مازیار ناظمی مسئول روابط عمومی وزارت ورزش را شاهد گرفته و به این نکته اشاره کرده که کفاشیان به وزیر ورزش گفته کی روش حتی جواب سلام او را هم نمی دهد.

باید دید واکنش رئیس فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به این ادعای فریاد شیران چیست.
 اخبار اجتماعی -  آی اسپرت