ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: با جیب خالی و پز عالی نمی‌توانم با کروش مذاکره کنم/جنس لباس تیم ملی با آرژانتین فرقی ندارد!



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - کفاشیان: با جیب خالی و پز عالی نمی‌توانم با کروش مذاکره کنم/جنس لباس تیم ملی با آرژانتین فرقی ندارد!

  رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید: «با کروش حرفی از تمدید قرارداد نزدم.»

  علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال دیروز در ایران نبود. به همین دلیل شب قبل از رفتنش، درباره بحث های روز فوتبال ایران از جمله ماجرای خداحافظی رحمتی از تیم ملی با او گفت و گو کردیم. گلر استقلال در مصاحبه ای تلویزیونی توپ را به زمین مسئولان فدراسیون فوتبال انداخت و گفت، آنها نگذاشتند به تیم ملی بازگردد. کفاشیان اما می گوید از این داستان ها خبری ندارد. او همچنین توضیحاتی درباره جلسه اس با کروش می دهد و جملاتی تاریخی از مشکل لباس های تیم ملی به زبان می آورد.

آقای کفاشیان، جلسه ای دو سه ساعته با آقای کروش برگزار کردید. خروجی این جلسه چه بود؟
بله، جلسه مفصلی با آقای کروش در آکادمی برگزار کردیم و بعدش ایشان سریعا به تمرین تیم ملی رفت. در این جلسه درباره لباس ها، اردوها و برنامه های تیم ملی بحث کردیم. خیلی وقت بود همدیگر را ندیده بودیم، من که دلم واقعا برای کروش تنگ شده بود. اتفاقا به او گفتم و او هم گفت که من برای تعطیلات نرفته بودم، بلکه داشتم برنامه های تیم ملی را راست و ریس می کردم. اصلا رابطه من و کروش طوری شده که او را نمی بینم دلم تنگ می شود.(خنده)

بعضی می گویند کروش مربی پروازی شده است.
خب زیاد سفر می رود ولی انصافا بیشتر سفرها به خاطر تیم ملی است. من هم گفتم که انتقاد می شود ولی او تاکید کرد به خاطر کار سفر می رود.

مشکل لباس های تیم ملی حل شد؟
مگر لباس های تیم ملی مشکل دارد؟!

کل بازیکنان که لباس را می پوشند ایراد می گیرند، چطور شما می گوئید لباس ها خوب است؟!
(خنده) احتمالا اگر من هم لباس ها را بپوشم از آنها ایراد می گیرم. در هر صورت ما یک مکاتباتی با آل اشپورت کرده ایم و گفته ایم باید کیفیت لباس های شما مورد تائید کادر فنی ما باشد. حالا منتظریم ببینم برای اردوی اتریش چه می کنند. ولی اگر مورد تائید نباشد، مشکل پیش می آید.

و اگر مورد تائید نبود؟
اگر مورد تائید نبود خواهش می کنیم که مورد تائیدش کنند!

آقای کروش گویا از شما دلخور است. کجای دنیا اسپانسر پیراهن 10 مصاحبه علیه سرمربی تیم ملی یک کشور می کند و فدراسیون تازه طرف آنها را می گیرد؟
آخر ما به آنها چه بگوئیم؟! تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که از اسپانسر بخواهیم مشکل را حل کند. من به آقای کروش هم گفتم که اگر پیراهن ها، جوراب ها و شورت ها مشکلی دارد کتبا به ما بگوئید که سریعا آن را اصلاح کنیم. الان هم از آل اشپورت خواسته ایم که مشکل را حل کند. دوباره از کروش درخواست کردم که اگر مشکلی هست سریع اطلاع بدهد. اما به هر حال این لباس ها از اول مورد تائید کادر فنی بوده است.

مطمئن هستید؟ شما مخفیانه به آلمان رفتید و خودتان لباس ها را تائید کردید. حتی رسانه ها هم خبر نداشتند.
من برای تائید نرفتم فقط رفتم ببینم که اصلا آل اشپورتی وجود دارد یا نه؟ کروش می گوید آل اشپورت معتبر است ولی جنس خوب به ما نمی دهند.

لباس های تیم ملی تبدیل به سوژه طنز رسانه های دنیا شده است. این واقعا بد نیست؟ اعتبار تیم ملی ما به خاطر یک پیراهن اینطور ضربه بخورد؟
ما هم مخالف هستیم و همیشه تلاش می کنیم بهترین امکانات را به تیم ملی بدهیم ولی لباس های آلمانی مورد تائید همه است. آل اشپورت هم جنس های خوبی دارد ولی باید هماهنگی کنیم تا جنس های مورد تائیدش را به ما بدهد. انشاالله این مشکل حل می شود.

البته از این اتفاق ها در دوران ریاست شما زیاد بوده. مثلا دو سه بازیکن تیم ملی بعد از بازی برزیل گفتند رویشان نمی شد پیراهن شان را با بازیکنان این تیم عوض کنند چون شماره ها کنده شده بود.
ببیند ما دنبال مسائل مادی نیستم و بیشتر به مسایل معنوی فکر می کنیم!(خنده)

الان بازیکنان تیم ملی رویشان می شود با بازیکنان آرژانتین لباس عوض کنند؟
شما مطمئن باشید جنس لباس آرژانتین بهتر از لباس ما نیست.

نه!
حالا قسمت شود با هم برویم و جنس های آدیداس را از نزدیک ببینیم. جنس لباس های آل اشپورت واقعا فرقی با آنها ندارد؛ به شرط اینکه لباس اصل را به ما بدهند. از طرفی موقع تحویل گرفتن باید حواسمان باشد که جنس خوب بگیریم. الان این لباس ها را فرستاده اند و ما تائید کرده ایم در حالی که همه می گویند جنسش خوب نیست. پس ما باید موقع تحویل گرفتن بهتر لباس ها را چک کنیم.

در جلسه جمعه با آقای کروش درباره تمدید قرارداد هم حرف زدید؟
نه صحبت جدی درباره تمدید قرارداد نداشتیم.

چرا؟ نزدیک جام جهانی است و تکلیف تیم ملی هم به هر حال باید بعد از رقابت ها مشخص شود.
نشد در این باره حرف بزنیم. ببیند بنده که با جیب خالی و پز عالی نمی توانم با کروش مذاکره کنم. باید اول بودجه تامین شود، بعد به سراغ او برویم. الان رفتیم مذاکره کردیم، قبول کرد آنوقت چکار کنیم؟


ولی نظر وزارتخانه هم روی تمدید قرارداد او مثبت است.
حالا بد نیست شما هم از آنها سوال بپرسید که نظرشان در این باره چیست؟

اگر کروش برود پیش بینی شما از آینده تیم ملی چیست؟
خب خیلی سخت است. ما نمی توانیم مربی در حد ایشان بیاوریم. تا مربی جدید بخواهد بیاید و تیم ملی را بشناسد، کلی طول می کشد. الان کروش قلق ما را هم یاد گرفته و زیاد از دستمان ناراحت نمی شود. کروش تیم ملی و بازیکنان را خوب می شناسد.

پس احتمالا مربی ایرانی می آوریم.
مشخص نیست. بالاخره باید تلاش کنیم بهترین انتخاب را برای تیم ملی داشته باشیم.

قرار است آقای رئیس جمهور برای تماشای بازی های ایران به جام جهانی بیایند؟
نه قرار نیست ایشان بیاید. من بعید می دانم.

درباره ماجرای رحمتی و تیم ملی دوباره بحث بالا گرفته است. او توپ را به زمین شما و آقای نبی انداخته است. شما نگذاشتید نامه را امضا نکند؟
من چند بار این داستان را تعریف کرده ام. یادم نیست که ما گفته باشیم امضا نکن. نمی دانم چرا منصوریان درباره این ماجرا صحبت نمی کند. در آن برهه، آقای کروش اصرار داشت که رحمتی نامه عذرخواهی مورد نظرش را امضا کند. 2 روز هم فرصت داد ولی نامه امضا نشد. حالا من دیگر از بقیه ماجرا خبر ندارم.

یعنی فدراسیون نقشی در عدم بازگشت او به تیم ملی نداشت؟
ببیند ما اگر نمی خواستیم برگردد، چرا اصلا پیشقدم شدیم؟ من که داشتم کارهای خودم را می کردم، برای چه باید میانداری می کردم؟ شما خودتان فکر کنید و به جواب تان می رسید. من وقتی با کروش حرف زدم و گفتم رحمتی را برگردان، یعنی علاقه دارم برگردد. واقعا از بقیه داستان ها خبر ندارم.
اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
پز عالی. جیب خالی ....خخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره با سرمربی آبی‌هاتمایل کفاشیان برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مذاکره با سرمربی آبی‌هاتمایل کفاشیان برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

وکیل سرمربی استقلال مدعی شد کفاشیان به او گفته که دوست دارد قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود.

علی‌اشرف جهانگیری وکیل امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جریمه سرمربی استقلال از سوی سازمان لیگ به دلیل عدم شرکت در دو نشست خبری گفت: قلعه‌نویی در دو هفته ابتدایی لیگ به دلیل رأیی که در فصل گذشته برای او صادر شده بود محروم بود و نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند به همین دلیل لزومی نداشت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند و این رأی از نظر ما وجاهت قانونی ندارد.

وی در خصوص جریمه 3 میلیون تومانی سرمربی استقلال در دربی 75 و اتفاقات مربوط به آن گفت: متأسفانه همیشه کمیته انضباطی قلعه‌نویی را 3 میلیون جریمه می‌کند و اگر طبق قانون جریمه 3میلیون و یک ریال باشد ما می‌توانیم به کمیته استیناف شکایت کنیم اما آنها با مبلغ 3میلیون تومان دستمان را می‌بندند.

وکیل سرمربی استقلال گفت: آنها مدعی هستند داور تخلفات قلعه‌نویی را گزارش کرده اما از آقای حسن‌زاده می‌خواهم فیلم بازی را بازبینی کند و ببیند قلعه‌نویی چگونه در پی آرام کردن جو بود. ضمناً ایشان صحبت‌های قلعه‌نویی را در کنار دیگر مربیان بگذارد و ببیند چه تفاوت‌هایی دارد. یک مربی علناً در نشست خبری به داور توهین رسمی می‌کند و 2میلیون جریمه می‌شود اما قلعه‌نویی را 3میلیون جریمه می‌کنند.

وی در خصوص مطالبات 350میلیونی سرمربی استقلال از باشگاه تراکتورسازی گفت: آقای جعفری و مدیران محترم تراکتورسازی می‌دانند طلب قلعه‌نویی واقعی و قانونی است و مطمئناً آنها این مبلغ را پرداخت می‌کنند. اگر این اتفاق نیفتد خسارت بیشتری متحمل می‌شوند.

جهانگیری اضافه کرد: چند ماه پیش هنگامی که در راهروهای فدراسیون با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال صحبت می‌کردم ایشان گفت واقعیت این است که می‌خواهیم در کمیته انضباطی تحول ایجاد کنیم. کفاشیان گفت که حسن‌زاده و دوستانش مشغله‌ زیادی دارند اما اگر بخواهیم از قضات بازنشسته استفاده کنیم آنها مبلغ زیادی را طلب می‌کنند.

وکیل امیر قلعه‌نویی در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به شکست تیم ملی مقابل لبنان گفت: همان زمان که با کفاشیان صحبت می‌کردم صحبت از قلعه‌نویی و تیم ملی شد و ایشان اعتراف کرد علاقه دارد قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود اما دستش بسته است. ایشان می‌گفت دوست دارد سرمربی تیم ملی ایرانی باشد و با مبلغ پایین‌تری می‌تواند سرمربی تیم ملی را استخدام کند.

جهانگیری ادامه داد: چندی پیش شنیدم با یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی در خصوص حضورش در تیم ملی صحبت شده و تصور می‌کنم همین روزها بحث حضور وی در تیم ملی پیش بیاید. تأکید می‌کنم این نظر شخصی من است و با توجه به و شواهد و قرائن شاید در یکی دو روز آینده با ایشان در مورد تیم ملی صحبت شود اما من مطمئن هستم امیر قلعه‌نویی همه شرایط را خواهد سنجید./ورزش