ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: اعتراض بچه‌ها منطقی نیست


رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید به دلیل این که حال او نامساعد بوده بازیکنان تیم ‌ملی نیز از این موضوع ناراحت بودند و به همین دلیل بازی مقابل ترکمنستان به تساوی کشیده شده است.

خبرگزاری ایسنا: علی کفاشیان که به دلیل عمل جراحی آپاندیس از شب گذشته (سه‌شنبه) در بیمارستان بستری شده است، اظها‌ر کرد: متوجه شدیم که حالم من چندان مناسب نیست و به همین دلیل به بیمارستان آمدیم و قرار شد که عمل جراحی آپاندیس انجام دهم.

وی در ا‌دا‌مه‌ در مورد این که پرسنل بیمارستان عنوان کردند که شما قبل از عمل جراحی نیز شوخی می‌کرده و می‌خندید، افزود: بله! قبل از عمل بود که به شوخی کردن پرداختیم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که حال و روز این روزهای فو‌تبا‌ل ایران شبیه حال و روز فعلی شماست؟ بیا‌ن‌ کرد: اعتراض بچه‌ها منطقی نیست. اگر پرواز هواپیمای تیم ‌ملی دو ساعت با تاخیر مواجه می‌شود بازیکنان باید نسبت به این مساله نگاه ملی داشته باشند و با تعامل کار را پیش ببرند. اعتراض بچه‌ها منطقی نیست.

او در توضیح اینکه منظورش از "بچه‌ها" چه کسانی هستند، گفت که منظورش کادرفنی،‌ باریکنان و سایر اعضای تیم ملی هستند.


ویدیو مرتبط :
با چه منطقی خضر(ع) بچه بی گناه رو کشت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بچه‌ها از سه سالگی، لحن منطقی را می‌فهمند



بازی کودک, بازی با کودک

 


می‌توان لحن كودكانه را در حین بازی با كودك به كار گرفت اما باید توجه داشت بچه‌ها از سه یا چهار سالگی لحن منطقی را می‌فهمند.

 

یك روانشناس كودك: بچه‌ها از سه سالگی، لحن منطقی را می‌فهمند

 

یك روانشناس كودك ضمن تاكید بر این كه والدین مانند یك كودك به بازی نگاه كنند، توصیه كرد: می‌توان لحن كودكانه را در حین بازی با كودك به كار گرفت اما باید توجه داشت بچه‌ها از سه یا چهار سالگی لحن منطقی را می‌فهمند.

 

ایشان ضمن تاكید بر این كه لازم است والدین نیز از بازی با كودكان لذت ببرند تا بتوانند این احساس خوشایند را به كودكشان نیز منتقل كنند، گفت: در وهله اول درخواست بازی باید از سوی كودك مطرح شود و والدین نباید پیشنهاد بازی به كودك را بدهند چرا كه بازی كردن نیاز كودك است و نه والدین.

 

وی در ادامه توصیه كرد: والدین انجام بازی‌های تكراری را باید كنترل و محدود كرده و برای بازی‌های تكراری جایگزین‌های مناسب انتخاب كنند.

 

این روانشناس كودك، با بیان این كه پدر و مادر هر روز، یك بازه زمانی مشخص را برای به بطالت گذراندن با كودك اختصاص دهند، اظهار كرد: والدین به یاد داشته باشند قرار نیست از این بازه زمانی، بهره‌برداری ویژه‌ای كنند. اگر انجام این كار برای پدر و مادرها سخت است بهتر است زمان‌ كوتاه‌تری مثلا 10 دقیقه را اختصاص داده و به تدریج آن را افزایش دهند.

 

ایشان افزود:‌ والدین سعی كنند ذهن خود را به بازی كه انجام می‌دهند متمركز و در زمان «حال» زندگی كنند. بسیاری از والدین در حین بازی با كودك دچار اضطراب می‌شوند چرا كه به جای توجه به كودك و بازی كه انجام می‌دهند، به فكر انجام برنامه‌های عقب افتاده و دل مشغولی‌های خود هستند.

 

بچه ها از سه سالگی لحن منطقی را می‌فهمند، لازم نیست لحن كودكانه به كار ببرید

 

وی همچنین ضمن تاكید بر این كه والدین مانند یك كودك به بازی نگاه كنند، توصیه كرد: می‌توان لحن كودكانه را در حین بازی با كودك به كار گرفت اما باید توجه داشت بچه‌ها از سه یا چهارسالگی لحن منطقی را می‌فهمند.

 

این روانشناس كودك اضافه كرد: بازی را یك وسیله سرگرم كننده در نظر بگیرید و به فرآیند بازی توجه كنید و نه نتیجه بازی. بنا نیست انتهای بازی چیزی عاید دو طرف بازی بشود.

 

خدابخشی ضمن بیان این كه بازی را تا جایی كه لذت بخش است ادامه بدهید و نه تا زمان رسیدن به انتهای بازی، اظهار كرد: به عنوان مثال جورچین را تا زمانی كه از انجام آن لذت می برید ادامه بدهید و پس از آن رهایش كنید.

 

از انجام بازی‌های كثیفی چون گل بازی امتناع نكنید

 

وی افزود: از انجام بازی‌های كثیف چون گل بازی،‌ نقاشی كردن با دست، دویدن زیر باران، آب بازی و مانند آن اجتناب نكنید چرا كه كودك از انجام این بازی‌ها لذت می‌برد و مایل است شما در این لذت با او سهیم شوید.

 

 

منبع : Isna.ir