ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کعبی: آرزو داشتند با کی‌روش عکس بگیرند


حسین کعبی ملی پوش سابق در جواب انتقادات به کی روش جواب محکمی داد و اعتقاد دارد کی روش مربی بزرگی است.

ورزش سه: حسین کعبی ملی پوش سابق در جواب انتقادات به کی روش جواب محکمی داد و اعتقاد دارد کی روش مربی بزرگی است.

آرزو داشتند با کی روش عکس بگیرند

بعضی ها فوتبالی نیستند و بعضی ها دنبال منافع خودشان هستند و چون تیم ملی را به آنها ندادند از تیم ملی انتقاد می کنند. این آقایان خودشان چه نتیجه ای گرفتند که حالا از کی روش انتقاد می کنند؟ خدایی برای فوتبال ما چه کار کردند و بیایند کارنامه شان را نشان دهند. این آقایان آرزو داشتند با کی روش عکس بگیرند. حالا چون مربی تیم های پایتخت هستند به خودشان اجازه می دهند هر چه دلشان خواست بگویند؟ کی روش 50 بار من را خط زده اما دوستش دارم و حرفم را می زنم. این مربی بزرگ است و کارنامه اش را همه دنیا می دانند.او در بهترین تیم های دنیا کار کرده و در رئال مادرید و منچستر و تیم ملی پرتغال بوده و واقعا این آقایان چطور به خودشان اجازه می دهند در مورد این مربی بزرگ صحبت کنند؟

فوتبال ما بازیکن ندارد

کی روش باید برای این فوتبال چه کار کند؟ چرا قبول نمی کنیم که در این فوتبال بازیکن درجه یک نداریم. فوتبال ما دلالی شده و قبلا هر کسی می خواست بازیکنش را با دلالی به تیم ملی ببرد و حالا راهش بسته شده. چون از پرسپولیس و استقلال بازیکنی بازی نکرده شاکی هستند؟ باز خدا کی روش و همکارانش را خیر بدهد که بازیکنانی مثل اشمان دژاگه و گوچی را به ایران آوردند. وگرنه آقایان از سال 2006 تا حالا برای فوتبال ما چه کار کردند و کدام بازیکن را در تیم ملی رو کردند؟

مربی ایرانی جرات بازی دادن به پورعلی گنجی را نداشت

این آقایان چه کارنامه ای دارند؟ هر مربی به غیر از کی روش بود واقعا به پورعلی گنجی در این بازی ها فرصت می داد؟ مربی ایرانی جرات این کار را نداشت و کسی هم ادعایش نشود. برای کسانی که می گویند پول گرفته می گویم کی روش هر چقدر پول گرفته نوش جانش . مربی ایرانی برای تیم ملی در حال حاضر به درد نمی خورد. فوتبال دلالی شده و هر مربی با دلالش به تیمی می رود و بعد از اینکه بازیکن نمی گیرند قهر می کند و به تیم دیگری می رود و همه می دانند چه کسانی هستند.در این چند سال چند بازیکن از تیم ملی به اروپا رفتند؟ فقط جهانبخش به اروپا رفت که دمش گرم از داماش به این تیم رفت.

دادکان و کفاشیان مرد هستند

من خودم می دانم چه کارنامه ای دارم اما واقعا اجازه نمی دهم به خودم از کی روش انتقاد کنم. کی روش بهترین کار را می کند که جواب این آقایان را نمی دهد و به همین خاطر حرص می خورند. دو مربی خوب در تیم ملی داشتیم اول برانکو که فوتبال ایران را درست کرد و بعد هم کی روش. دادکان پشت برانکو بود و روی دست او مرد نمی آید.بعد از دادکان هم از کفاشیان خوشم می آید چون همیشه شاد است و می خندد و از دیدن او روحیه می گیرم. او مرد دوم این فوتبال است که از سرمربی اش حمایت کرد. اگر نخندد، گریه کند؟ کفاشیان کاری به این حرف ها نداشته باشد و از سرمربی اش دفاع کند.

چرا در آسیا نتیجه نمی گیرند

این آقایان اگر خیلی ادعا دارند در بازی های لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرند.دو ، سه بازیکن جمع می کنند و به آسیا می روند و نتیجه نمی گیرند. چرا در آسیا نتیجه نمی گیرند؟

فساد در فوتبال بیداد می کند

بارها گفتم بازهم می گویم فساد در فوتبال ایران بیداد می کند و این فوتبال تا هزار سال دیگر درست نمی شود. اگر کی روش از تیم ملی برود ایران از تیم یکم آسیا به تیم دهم سقوط می کند. آقای کفاشیان تمنا می کنم از کی روش حمایت کنید تا در تیم ملی بماند.

این آقایان فوتبال را بدبخت کردند

من واقعا حالم از این فوتبال بهم می خورد و بخاطر فساد سمت فوتبال نمی روم. حتی دلم نمی خواهد فوتبال را ببنیم. این آقایان آخر فوتبال شان می فهمند که چه کار کردند؟ خدا به آدم ها نگاه می کند و جواب می دهد. آدم های ضعیف انتقاد و تخریب می کنند. حالا که تیم ملی را به آنها ندادند می خواهند به زور وارد فوتبال شوند.این آقایان فوتبال را بدبخت کردند. واقعا چند پدیده رو کردند؟ کسی جرات نمی کند واقعیت های فوتبال را بگوید . مرد باشند حرف بزنند.

فوتبال رابطه ای شده

فوتبال ما رابطه ای شده. 50 نفر در این مدت به من گفتند، برایت تیم پیدا کردیم اما نمی خواهم برگردم. قسم می خورم که دیگر سمت فوتبال نروم چون نمی خواهم این آقایان را ببینم. آقایانی که رابطه دارند و در مجلس و جاهای دیگر آشنا دارند به فکر فوتبال ملی نیستند.

نکونام جایگزین ندارد

هنوز هم می گویم خوشحالم جواد نکونام رکورد زد و نباید خداحافظی کند. چرا باید خداحافظی کند وقتی می تواند بازی کند.دوست داشتم قهرمان آسیا شود و فقط این قهرمانی را در کارنامه اش کم داشت. بعضی آقایانی که او را تهدید می کنند و می گویند پیر شده بگویند چه کسی را می توانند جایگزین او کنند؟

به هیچ احدالناسی پول ندادم

چرا فوتبال ما به این روز افتاده واقعا من پیش دوستان اماراتی و بحرینی ام خجالت می کشم. در این مدت در چالوس هستم و هر کسی به من می رسد می پرسد چرا تیم ملی نتیجه نمی گیرد و باید جواب بدهم. فوتبال ما درست نیست. باید برای این فوتبال باید گریه کرد.شکایت کردن و این مسائل فوتبال را درست نمی کند. در این مدت هم به هیچ احدالناسی در فوتبال پول ندادم. سه سال دیگر هم می توانم بازی کنم اما به فوتبال برنمی گردم.


ویدیو مرتبط :
عکس های جدید آرزو افشار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش تهیه یک قاب آینه مدرن وزیبا+عکس



 

 

قاب آینه مدرن

 

 

قاب با لوله های PVC

 


قاب درست کنید

 

 

قاب آینه مدرن

 

 

یک قاب زیبا، بامزه و هنری بسازید. از مراحل زیر که توسط میشل بسچن توضیح داده شده برای ساخت آن پیروی کنید.

 

 


لوله ها را تکه تکه ببرید.

 

 

قاب آینه مدرن

 

 

با استفاده از دستگاه برش لوله های 1، 2/1 و 3 اینچی را ببرید. لوله های با ضخامت مختلف باعث ایجاد تعداد زیاد تری لوله می شود.

 

 


دقیق قرار دادن

 

 

قاب آینه مدرن

 

 

قطعه های لوله ای را به طور دقیق دور یک قاب 4*2 بچینید و با دقت در خط های مستقیم دور قاب قرار دهید.

 

 


با چسب لوله ها را بچسبانید

 

 

قاب آینه مدرن

 

 

لوله های PVC را با استفاده از چسب های بدون بو و محکم به یک دیگر بچسبانید. و بگذارید تا چسبها کاملا خشک شده و به بچسبند بعد قاب چوبی را از داخل آن خارج کنید و داخل آن آینه بیندازید .امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.