ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کشیدگی شدید رباط پای سوشا مکانی


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس دچار کشیدگی رباط صلیبی شد.

خبرگزاری تسنیم: سوشا مکانی در دقایق پایانی دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد اما با همین وضعیت تا پایان بازی درون دروازه‌ پرسپولیس قرار گرفت.

دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت مصدومیت مکانی گفت: مکانی دچار کشیدگی شدید رباط پا شده است.

وی ادامه داد: سوشا باید 3،4 روز فیزیوتراپی کند تا مصدومیتش برطرف شود. بعد از این مدت باید ببینیم وضعیتش چطور خواهد بود.

این در شرایطی است که مکانی به اردوی جدید تیم ملی دعوت شده و باید خودش را به کادر فنی تیم ملی هم معرفی کند.


ویدیو مرتبط :
خشم و عصبانیت شدید سوشا مکانی از خبرنگار برنامه نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رد پای «سمیرا» در زندگی سوشا مکانی!


دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سمیرا سمیعی مدت زیادی است که مدیر برنامه‌های من است.

خبرگزاری فارس: سوشا مکانی در مصاحبه امروز خود اعلام کرده بود سمیرا سمیعی مدیربرنامه او نیست.

وی در اصلاح صحبت امروز خود عنوان کرد: منظورم را بد بیان کردم. منظور اصلی من این است که سمیرا سمیعی به تازگی مدیربرنامه من نشده بلکه این مسئله مربوط به قبل از بازگشت او به ایران است و سمیعی مدت زیادی است که به عنوان مدیر برنامه من فعالیت می‌کند.

وی افزود: او حتی با باشگاه روتردام هلند و بوروگه بلژیک در حال مذاکره است تا اگر شرایط مهیا بود به این تیم‌ها ترانسفر شود. حتی مسئولان یکی از این دو باشگاه عملکرد من در لیگ قهرمانان آسیا را زیر نظر داشت. همکاری سمیرا سمیعی با من به عنوان مدیر برنامه همچنان ادامه دارد و او پیگیر کارهایم است.