ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کشف جدید وزیر درباره افشارزاده!



با اینکه از همان ابتدا برخی با مدیرعاملی بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال مخالف بودند اما حالا پس از گذشت مدتی زیاد معلوم شده است که مدیرعامل باشگاه استقلال دوشغله است. افشارزاده اواخر اردیبهشت 93 به این سمت برگزیده شد. وزیر ورزش و جوانان طی مصاحبه ای به صراحت اعلام کرد مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال دوشغله است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از بین مدیران سرخابی فقط بهرام افشارزاده دو شغله است، گفت: به دنبال جایگزین مناسبی برای وی در باشگاه استقلال هستیم .


بر اساس این خبر محمود گودرزی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون های ورزشی در جمع خبرنگاران افزود: آقای افشارزاده جای خود را در باشگاه استقلال به فرد دیگری خواهد داد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


گودرزی درخصوص حمایت از قهرمانان ورزشی از جمله احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن،گفت: نه تنها احسان حدادی بلکه فدراسیونهای ورزشی همه قهرمانان خود را تحت نظر دارند و رسانه ها نیز نباید این موضوع را القا کنند که مسوولان و فدراسیونها از قهرمانان حمایت نمی کنند.


وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اینکه شان ورزشکاران را پایین بیاوریم کار درستی نیست و باید به قهرمانان روحیه بدهیم.

وی در پاسخ به سووال یکی از خبرنگاران درمورد اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که باشگاههای استقلال و پرسپولیس کار فرهنگی نمی کنند، گفت: به هر حال این نظر نماینده مجلس است اما ورزش چیزی نیست که یک روزه دچار بی فرهنگی، کم فرهنگی، خوش اخلاقی و یا بداخلاقی شود بلکه یک مقوله اجتماعی است که در بلند مدت اتفاق می افتد و نباید آنرا تخریب کنیم. ما باید نمادهای خوب ورزشی و فرهنگی را  تقویت کنیم.

وی همچنین انتشار برخی اخبار درخصوص استعفای معاونان وزارت ورزش و جوانان را شایعه سازی خواند و با رد این شایعات،یادآور شد:اگر بدانیم این شایعات در کجا ساخته و پرداخته می شود حتما به سرعت جلوی آنرا خواهیم گرفت.

اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو مرتبط :
آقای وزیر از منزل شما دستگاه استراق سمع کشف شده است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش وزیر اطلاعات به کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری



واکنش وزیر اطلاعات به کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری

واکنش وزیر اطلاعات به کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری:

این اقدام از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز است

وزیر اطلاعات ادعای کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری(نماینده تهران) را ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی با اشاره به ادعای کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری (نماینده تهران) اظهار داشت: این ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز است و به همین جهت از همان ابتدا باید در مسیر خاص خودش مطرح و پیگیری می‌شد.

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کرده است، گفت: قطعاً و از همان روز پنجشنبه هفته گذشته، بلافاصله پس از دریافت نامه علی مطهری، جلساتی توسط واحد ذی‌ربط وزارت با ایشان برگزار شد، از محل کار ایشان بازدید به عمل آمد و بنده نیز دستورهای لازم برای پیگیری موضوع را به همکاران داده‌ام و آن‌ها نیز در حال پیگیری آن هستند./خبرآنلاین