ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کشت‌کار نخستین طلایی کاروان ایران شد


وحید کشت‌کار مدال طلای شنای ۴۰۰ متر کلاس S۱۳ بازی‌های‌ پاراآسیایی اینچئون را بر گردن آویخت.

خبرگزاری تسنیم: وحید کشت‌کار در شنای 400 متر کلاس S13 با ثبت رکورد 5:6 اولین مدال طلای کاروان ایران در اینچئون را به گردن آویخت.

محمدحسین کریمی دیگر نماینده کشورمان در این کلاس با ثبت رکورد 5:9 در این دسته دوم شد و به مدال نقره رسید و نماینده تایلند به نشان برنز رسید.

کشت‌کار: فکر نمی‌کردم طلا بگیرم

وحید کشت‌کار پس از کسب مدال طلای دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی در شنای 400 متر آزاد کلاس S13 عنوان کرد: قبل از آغاز مسابقات تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: پس از بازی‌های پاراآسیایی گوانگژو سختی‌های زیادی کشیدم و حتی فکر نمی‌کردم بتوانم بار دیگر در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کنم اما پس از انتخاب دوباره‌ام، تمرینات سختی را زیر نظر مربیان آغاز کردم و از اینکه امروز توانستم مدال طلا بگیرم، بسیار خوشحالم.

دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی در ماده 400 متر آزاد رشته شنا گفت: این مدال را به خانوداه و مربیانم هدیه می‌کنم، چرا که اگر حمایت‌های آنها نبود نمی‌توانستم به این مدال دست پیدا کنم.

کشت‌کار که در 5 رشته دیگر نیز باید به رقابت بپردازد، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم در ادامه و در رشته‌های دیگری که حاضر می‌شوم موفق به کسب مدال شوم.


ویدیو مرتبط :
دستگاه چاپر ساخت شرکت کشت ابزار کار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زهرا نعمتی پنجمین طلایی کاروان ایران



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زهرا نعمتی پنجمین طلایی کاروان ایران

خبرگزاری فارس: کماندار زن کشورمان با برتری مقابل حریف ایتالیایی در فینال ریکرو انفرادی زنان به مدال طلای بازی‌های پارالمپیک لندن رسید.

در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان پارالمپیک 2012 لندن، زهرا نعمتی کماندار کشورمان در فینال ریکرو انفرادی زنان با نتیجه 7 بر 3 مقابل الیزابت میجنو از ایتالیا به پیروزی رسید و پنجمین مدال طلای کاروان ورزش ایران در پارالمپیک 2012 لندن را به گردن آویخت.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل کماندار دیگری از ایتالیا به برتری رسیده بود./فارس