ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کشتی ساحلی ایران قهرمان جهان شد


تیم ملی کشتی ساحلی بزرگسالان، با کسب 4 مدال طلا قهرمان رقابت های جهانی این رشته در کرواسی شد.

خبرگزاری ایرنا: تیم ملی کشتی ساحلی بزرگسالان، با کسب 4 مدال طلا قهرمان رقابت های جهانی این رشته در کرواسی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات جهانی کشتی ساحلی در رده بزرگسالان امروز (یکشنبه) در شهر فازانا کرواسی برگزار شد که تمامی نمایندگان کشورمان صاحب مدال طلا شدند و با کسب 40 امتیاز به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافتند. تیم های یونان و ترکیه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

محمد نادری در وزن 70 کیلوگرم در دیدار فینال مقابل کشتی گیری از کشور یونان با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و به مدال طلا رسید.

در وزن 80 کیلوگرم پیمان حیدری که در جوانان نیز عنوان قهرمانی را بدست آورده بود در دیدار فینال مقابل حریف روس خود با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 90 کیلوگرم محمد ساداتی در دیدار فینال با نتیجه 3 بر صفر حریف یونانی خود را شکست داد و قهرمان شد.

در وزن 90+ کیلوگرم نیز جابر صادق زاده حریف یونانی خود با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد.

تیم جوانان ایران نیز روز گذشته با کسب سه مدال طلا (یک کشتی گیر کمتر) به عنوان نخست رسیده بود و تیم نوجوانان نیز با کسب 2 مدال طلا (یک کشتی گیر کمتر) عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده بود.

در پایان این رقابت ها تمامی کشتی گیران ایرانی، (نوجوانان، جوانان، بزرگسالان) با شکست رقبای خود به مدال طلا رسیدند.


ویدیو مرتبط :
ایران قهرمان کشتی آزاد جهان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم کشتی ساحلی ایران قهرمان جهان شد


تیم کشتی ساحلی کشورمان که با چهار نماینده در رقابت‌های ساحلی قهرمانی جهان شرکت کرده بود با کسب سه مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

سایت فدراسیون کشتی: رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جهان در سه رده ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روزهای 22 تا 24 خردادماه در شهر مانگالیای رومانی برگزار شد.

در پایان روز سوم این رقابت‌ها تیم کشتی ساحلی بزرگسالان کشورمان در اوزان 70 کیلوگرم توسط محمد نادری، 90 کیلوگرم توسط محمد ساداتی و 90+ کیلوگرم توسط جابر صادق زاده صاحب مدال طلا و در وزن 80 کیلوگرم توسط میلاد مهدی زاده صاحب مدال برنز شد و عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

پیش از این تیم جوانان ایران با کسب سه مدال طلا و یک برنز قهرمان شده بود و تیم نوجوانان نیز با یک کشتی گیر کمتر و با کسب یک مدال طلا و یک نقره عنوان سوم را از آن خود کرده بود.