ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان جهان شد


تیم ملی کشتی جوانان کشورمان عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی را به خود اختصاص داد.

فارس: تیم ملی کشتی جوانان کشورمان عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی را به خود اختصاص داد.

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که روزهای شنبه و یکشنبه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد که تیم ایران با کسب 3 مدال طلا توسط ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم، حسن یزدانی در 66 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 84 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد. صابر خانجانی و رضا مظفری هم در اوزان 50 و 74 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند. پدرام جمشیدی هم در 96 کیلو پنجم شد.

بدین ترتیب تیم ایران با احتساب امتیازات به دست آمده و پیش از پایان رقابت‌ها عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد و پس از سال‌ها (1995میلادی) با شکست اقتدار روس‌ها، مقتدرانه قهرمان جهان شد.


ویدیو مرتبط :
ایران قهرمان کشتی آزاد جهان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان جهان شد/پایان انتظار 19 ساله



اخبار, تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران

اخبار ورزشی - تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان جهان شد/پایان انتظار 19 ساله

آزاد کاران ایران جوان قهرمان جهان شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران عنوان قهرمانی در جهان را از آن خودش کرد.در این مسابقات که در زاگرب کرواسی برگزار شد ملی پوشان ایران توانستند سه مدال طلا کسب کنند.ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم، حسن یزدانی در 66 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 84 کیلوگرم طلایی های ایران بودند.

این اتفاق در حالی افتاد که صابر خانجانی، رضا مظفری و امین طاهری هم در اوزان 50، 74 و 120 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند. ضمن اینکه پدرام جمشیدی هم در 96 کیلو پنجم شد.

با کسب این مدال ها و پیش از پایان رقابت ها تیم ملی ایران با اقتدار و پس از تقریبا 19 سال مقتدرانه قهرمان جهان شد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین