ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کشتی‌گیر خبرساز به ایران برگشت



اخبار,اخبارورزشی,محسن حاجی پور

کشتی گیری که گفته می شد قصد دارد در آمریکا بماند و پناهنده شود صبح چهارشنبه به ایران بازگشت.

 به گزارش تابناک، اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بامداد امروز چهارشنبه با استقبال علاقمندان به ورزش کشتی، حمید بنی تمیم دبیر و جمعی از مسئولان فدراسیون کشتی وارد ایران شد.

محسن حاجی پور عضو تیم ملی فرنگی ایران نیز که صحبت هایی در مورد پناهنده شدنش در آمریکا مطرح شده بود به همراه تیم کشتی آزاد وارد تهران شد.

در پایان چهل و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که روزهای 16 تا 22 شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد، تیم کشورمان با کسب 2 مدال نقره، 2 برنز و 48 امتیاز بعد از روسیه، برای هفتمین بار نایب قهرمان شد.


اخبار  ورزشی  -  تابناک 


ویدیو مرتبط :
کشتی قهرمان ایران با کشتی گیر ترک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / دو نقره برای چهار کشتی‌گیر ایران



مسابقات کشتی فرنگی,اخبار ورزشی,خبر ورزشی

 تیم ملی کشتی فرنگی ایران در روز اول مسابقات قهرمانی آسیا دو مدال نقره گرفت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این رقابت‌ها در هند برگزار می‌شود كه در وزن 55 كیلوگرم محسن حاجی‌پور نماینده ایران بود. او نتوانست عملكرد خوبی داشته باشد و حذف شد. در 60 كیلوگرم عبدالمحمد پاپی به مصاف حریفان خود رفت و به مدال نقره دست یافت. در 66 كیلو مهدی زیدوند نماینده ایران بود و توانست دومین مدال نقره را برای ایران بگیرد. بشیر باباجان‌زاده كشتی‌گیر 120 كیلویی ایران هم از دور رقابت‌ها حذف شد.
جمعه هم طالب نعمت‌پور، داود گیل نیرنگ و هادی علیزاده به مصاف حریفان خود می‌روند.

منبع:khabaronline.ir