ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کشته شدن 3 آفریقایی در یک مسابقه فوتبال


سه تماشاگر کنگویی هنگام تماشای یک بازی فوتبال کشته شدند.

خبرگزاری ایسنا: دیدار دو تیم"سن‌ایلوتی" و "سانگا بالانده" در لیگ کنگو به آشوب کشیده شد. پس از درگیری هواداران دو تیم و دخالت پلیس، تماشاگردان به داخل زمین یورش بردند و با پلیس درگیر شدند. در این حادثه پلیس دو تن را با شلیک گلوله کشت و یک نفر هم زیر دست و پای تماشاگردان جان داد تا این دیدار خونین با مرگ 3 تن نیمه کاره بماند.

این اتفاق زمانی رخ داد که داور گل تیم میزبان را قبول نکرد تا این تیم نتواند بازی را به تساوی بکشاند و به این ترتیب تماشاگران به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند و وارد زمین شدند.

خشونت در قاره آفریقا معمولا باعث بروز چنین اتفاقاتی شده است. ماه گذشته نیز دروازه‌بان تیم ملی آفریقای جنوبی در منزلش به ضرب گلوله کشته شد که با واکنش زیادی روبه‌رو شد. سپ بلاتر، رئیس فدراسیون بین‌المللی با انتقاد از خشونت در فوتبال قاره آفریقا خواستار اقدام جدی دولت‌ها برای جلوگیری از بروز چنین رخدادهایی شده بود.


ویدیو مرتبط :
کشته شدن بوفالوی آفریقایی توسط کرگدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنگو ؛ ۱۵ کشته در مسابقه فوتبال !



اخبار ,اخبار حوادث ,کشته در مسابقه فوتبال کنگو

 

اخبار حوادث - کنگو ؛ ۱۵ کشته در مسابقه فوتبال !    

درگیری در یک مسابقه فوتبال در کینشازا پایتخت جمهوری دمکراتیک کنگو روز یکشنبه ۱۵ کشته و ۲۱ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه، آندره کیمبوتا، استاندار کینشازا ضمن اعلام این خبر گفت نیروهای پلیس برای متفرق‌کردن آشوب‌گران از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

این مسابقه بازی برگشت حساسی میان دو باشگاه پرطرفدار ای‌اس‌وی و تاوت پوئیسانت مازمبه بود.

طرفداران باشگاه ای‌اس‌وی وقتی دیدند تیمشان دارد شکست می‌خورد آشفته شدند و شروع به پرتاب وسایل دم دستشان به داخل زمین کردند. داور مسابقه نیز مدام مجبور به قطع بازی می‌شد.

تا اینکه درگیری میان تماشاچیان آغاز شد و هم‌زمان بارانی از سنگ از جایگاه تماشاگران به طرف زمین باریدن گرفت.

پلیس نیز به طرف تماشاگران گاز اشک‌آور شلیک کرد و موجب ازدحام افراد شد و در همین حین دیوار استادیوم فرو ریخت.

 تیم مزامبه حین درگیری یک گل پیش افتاده بود. هنوز علت دقیق مرگ تماشاگران مشخص نشده است.
اخبار حوادث - واحد مرکزی خبر