ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کسب اولین مدال تاریخ ژیمناستیک ایران در مسابقات آسیایی



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات ژیمناستیک

در پایان مسابقات ژیمناستیک قهرمانی مردان آسیا در هیروشیمای ژاپن، عبدالله جامعی در خرک حلقه توانست به مدال برنز آسیا دست پیدا کند.

در مرحله فینال رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی مردان آسیا در هیروشیمای ژاپن، عبدالله جامعی در تک وسیله خرک حلقه و در بین 8 ژیمناست برتر با کسب امتیاز 14/675 توانست مدال برنز آسیا را بدست آورد تا اولین مدال تاریخ ایران در مسابقات آسیایی ژیمناستیک به ثبت برسد.

در همین وسیله سعیدرضا کیخا دیگر نماینده ایران با کسب امتیاز 14/575 چهارم شد.

همچنین در دارحلقه هادی خناری نژاد با امتیاز 14/925 در جایگاه چهارم مسابقات ژیمناستیک قهرمانی مردان آسیا قرار گرفت.

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
گزارش روز سوم مسابقات آسیایی - کسب اولین مدال طلا (بخش1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حدادی اولین مدال آور تاریخ ایران در مسابقات جهانی لقب گرفت



 

 حدادی اولین مدال آور تاریخ ایران در مسابقات جهانی لقب گرفت

 

پرتابگر دیسک کشورمان موفق شد در رقابت های قهرمانی جهان نخستین مدال تاریخ دو و میدانی ایران را به نام خود ثبت کند.

در ادامه رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان در کره جنوبی امروز مسابقات فینال پرتاب دیسک برگزار شد که طی آن احسان حدادی از کشورمان با ثبت رکورد ۶۶ متر و ۸ سانتیمتر به مقام سوم دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

حدادی در تلاش اول خود دیسک را ۶۵ متر و ۲۹ سانتیمتر پرتاب کرد، در بار دوم ۶۴ متر و ۷ سانتیمتر پرتاب کرد، در تلاش های سوم و چهارم خود ناموفق بود و خطا نمود، در بار پنجم موفق به ثبت رکورد ۶۵ متر و ۵۰ سانتیمتر شد و در دفعه ششم نیز رکورد ۶۶ متر و ۸ سانتیمتر را از خود بر جا گذاشت.

در این رقابت "روبرت هارتینگ" از آلمان با رکورد ۶۸ متر و ۹۷ سانتیمتر قهرمان شد، "گرد وکانتر" از استونی با ۶۶ متر و ۹۵ سانتیمتر دوم شد و حدادی نیز در مکان سوم قرار گرفت.

گفتنی است این نخستین مدال تاریخ دو و میدانی ایران در رقابت های قهرمان جهان بود که توسط احسان حدادی بدست آمد..... / شبکه خبری برنا